מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ד 13.08.2014

אוצר נחשף: מאמר חדש של כ"ק אדמו"ר האמצעי. להורדה

לקראת כ"ף מנחם-אב הבעל"ט, יום הסתלקות-הילולא השבעים של הגאון הקדוש רבי לוי יצחק שניאורסון נ"ע, אביו של הרבי, הוציאה לאור מערכת "אוצר החסידים" מאמר ד"ה "אז תשמח בתולה במחול", מאת כ"ק אדמו"ר האמצעי. המאמר מתפרסם בפעם הראשונה, מתוך ביכל כתב יד שנתגלה לאחרונה  מאמר חדש של אדמו"ר האמצעי
אוצר נחשף: מאמר חדש של כ

לקראת ש"פ עקב, כ"ף מנחם-אב הבעל"ט, יום הסתלקות-הילולא השבעים של כ"ק הרה"ג והרה"ח וכו' המקובל מוהר"ר לוי יצחק ז"ל נ"ע שניאורסון, אביו של כ"ק אדמו"ר זי"ע - הוציאה לאור מערכת "אוצר החסידים" מאמר ד"ה "אז תשמח בתולה במחול", מאת כ"ק אדמו"ר האמצעי.

מאמר זה קשור גם כן ליום ט"ו באב, אשר "לא היו יו"ט לישראל כחמשה עשר באב וכיוהכ"פ שבהן בנות ישראל כו יוצאות וחולות בכרמים כו' וביום שמחת לבו זה בנין ביהמ"ק בב"א" (תענית כו, ב).

המאמר מתפרסם בפעם הראשונה, מתוך ביכל כתב יד שנתגלה לאחרונה. ובסיום המאמר רשום: זה התורה ששמעתי מאדמו"ר מהר"ד ק"ק לאובאוויץ שנת תקע"ז, לפ"ק, ומסגנון הדברים ניכר שהוא רשימת השומעים.

ויהי רצון אשר זכות הדפסת ולימוד והפצת תורת הדא"ח של רבותינו נשיאנו יחיש וימהר את גאולת ופדיית הספרים, שיוחזרו לבעליהם ומקומם האמיתי, היא ספריית רבותינו נשיאנו במהרה בימינו.

להורדת המאמר החדש - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.