מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשע״ב 12.01.2012

"אגד תעבורה" ל-COL: "הנוסעים שכחו להזמין אוטובוס"

לפני מספר ימים, חשף COL כי נהג חברת "אגד תעבורה" סירב להעלות קבוצת בחורים מישיבת 'תומכי-תמימים' באלעד שעמדו בתחנה בפתח-תקווה. לטענתם,  הנהג סרב להעלותם בטענה כי "הוא לא מעלה נוסעים בעייתיים לאוטובוס" ● תגובת "אגד תעבורה" ל-COL: "קבוצת הנוסעים הגדולה שכחה להזמין אוטובוס" לסיפור המלא

כתב COL

לפני מספר ימים, חשף COL כי נהג חברת "אגד תעבורה" סירב להעלות קבוצת בחורים מישיבת 'תומכי-תמימים' באלעד שעמדו בתחנה בפתח-תקווה. לטענתם, הנהג סרב להעלותם בטענה כי "הוא לא מעלה נוסעים בעייתיים לאוטובוס".

תגובת "אגד תעבורה" ל-COL:

"קיימת הנחייה ברורה ממשרד התחבורה שאומרת שכאשר יש קבוצות תלמידים בתחנות. (בפרט ללא תיאום) והדבר גורם נזק ליתר הנוסעים, ההוראה שניתנה ע"י הממונה מטעם משרד התחבורה לא לאסוף.

במקרה הספציפי אשר ארע ביום שישי האחרון קבוצת הנוסעים הגדולה שכחה להזמין אוטובוס (למרות שהם מעודכנים בנושא זה וכל פעם שהם מבקשים אוטובוס כתגבור הם מקבלים).

הם החליטו לנסוע בשעת שיא, לאחר שהנהג קלט 15 נוסעים מהקבוצה וכל מקומות הישיבה באוטובוס היו כבר תפוסים, ומאידך נותרו עוד מספר תחנות לסיום המסלול וכמו כן לאסוף נוסעים הממתינים בתחנות אלה.

לדברי הנהג כלל לא אמר שמדובר על נוסעים בעיתיים, יתרה מכך הנהג אמר שהם תלמידים נחמדים והוא מכיר אותם ויודע שהם לומדים בחב"ד. כל ניסיון לקשור את הנושא להסתה הוא אווילי בפרט שמדובר על נהג מהמגזר הדתי, נהג רגוע ושליו במיוחד.

כמו כן אנו רוצים לציין כי הנוסעים לא שילמו בעצמם. אלא אחד בעבור כולם.
 

הרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד שהזדעזע מהמקרה לא הסתפק בתגובת "אגד תעבורה" לא הסתפק בתגובה, וביקש התייחסות לשאלות הבאות: 

האם ההנחיה של משרד התחבורה מדברת גם אם התלמידים משלמים מחיר מלא (ללא הנחת תלמיד) כמו כל נוסע, וכן מה הקשר איך שולמו דמי הנסיעה. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.