מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשע״ב 20.06.2012

"18 שנה אחרי, אני מוכרח להודות שהתבדיתי" ● וידאו בלעדי

"זרעו בחיים" - פרויקט וידאו בלעדי של מרכז התקשורת החב"די - COL, לקראת יום ההילולא ● במסגרת הפרויקט, הפגשנו אישי-ציבור בכירים עם חסידי חב"ד - דרכם הושפעו מהרבי ● כעת אנו מתכבדים להגיש פרק שני מהמפגש הנוסטלגי שקיימנו בין חיים באר, מבכירי הסופרים בישראל, ודובר חב"ד הרב מנחם ברוד ● באר: "אחרי ג' תמוז הייתה לי שיחה איתך. אתה בביטחון לא שחצני, אמרת לי שמה שהיה - יהיה יותר חזק. הסתכלתי עליך ואמרתי לעצמי: מנדי ברוד, יהודי נלהב... אני מוכרח להגיד לך בהערכה רבה ובשמחה גדולה, שטוב שאני התבדיתי ושהתמונה שאתה ציירת הייתה זעירה מידי" ● אל תפספסו לצפייה בוידאו, חלק שני זרעו בחיים - פרקים קודמים:● פרק ראשון: יו"ר ש"ס אלי ישי מארח את הרב נפתלי רוטפרק שני: בכיר הסופרים חיים באר מארח את הרב מנחם ברוד
(צילומים: שניאור שיף, COL)
מאת מנחם כהן

במסגרת פרויקט "זרעו בחיים" שהשקנו בתחילת השבוע, לקראת יום ההילולא ג' תמוז, הפגשנו את בכיר הסופרים בכיר הסופרים הישראלים, חיים באר, עם דובר חב"ד הרב מנחם ברוד. המפגש המרתק נערך בביתו של באר ברמת-גן.

בכיר הסופרים הישראלי שזכה בפרסי תרבות יוקרתיים במהלך השנים, ידיד אישי של הרב ברוד כבר קרוב ל-30 שנה. הכל החל ממופת אישי שקרה לבאר בסוף שנות הממ"ים.

בכיר הסופרים בישראל חושף: מופת אישי עם הרבי - חלק ראשון

כעת מתכבדים להגיש את החלק השני של השיחה בין השניים, בה מדברים באר והרב ברוד, בין-היתר, על הצמיחה החב"דית - בניגוד לכל התחזיות של "מומחים" ו"פרשנים". 

"היו רבים שספרו לאחור", תיאר באר את הימים שלאחר יום ההסתלקות ג' בתמוז, "לא מעט מתיחות וקשיים היו מבפנים, זה לא היה כל-כך פשוט. אני זוכר שיחה שהייתה לי איתך על העניינים האלה ואתה בביטחון לא שחצני, בביטחון פנימי ושקט, אמרת לי שמה שהיה - יהיה, ויהיה יותר חזק.

"אני הסתכלתי עליך ואמרתי לעצמי: מנדי ברוד, יהודי נלהב... לא בטוח שזה יקרה. אני מוכרח להגיד לך בהערכה רבה ובשמחה גדולה, שטוב שאני התבדיתי ושהתמונה שאתה ציירת הייתה זעירה מדי. כל שנה שחולפת זה פלא. הכוחות מתגברים, השקט המבורך, בלי 'נצנצים'".

במהלך השיחה באר מספר על ביקור שערך ב-770 וההפתעה שציפתה לו וגם על פיסות היסטוריה חב"דיות.

החלק השני מהמפגש - מוגש לפניכם.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.