מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ד 20.01.2014

שלוחי הרבי הריעו לנאום ראש ממשלת קנדה בכנסת

קבוצת שלוחי חב"ד הפועלים ברחבי קנדה שהצטרפו לביקורו של ראש ממשלת קנדה  סטיבן הרפר בישראל, נכחו במליאת הכנסת בעת נאומו ההיסטורי והריעו ממושכות לדבריו החמים והתומכים בישראל  סטיבן הארפר בכנסת
שלוחי הרבי הריעו לנאום ראש ממשלת קנדה בכנסת

כמניין שלוחי חב"ד הפועלים ברחבי קנדה הצטרפו לביקורו הרישמי של ראש ממשלת קנדה סטיבן הארפר בישראל. הביקור החל אתמול (ראשון) ויימשך ארבעה ימים. היום (שני) הגיע ראש ממשלת קנדה לשאת נאום היסטורי בכנסת. בנאומו אמר הרפר  אמר הרפר:"אני תומך בישראל כיוון שזה נכון לעשות זאת. זה בהחלט משהו מאוד קנדי - לעשות משהו כי זה הדבר הנכון לעשות גם אם אין גמול."

השלוחים מקנדה שנכחו במליאה, הריעו ממושכות יחד עם כל הקהל שנכח באולם על התמיכה בישראל ועל דברים החמים שאמר. במהלך היום נפגשו השלוחים עם אישים בכירים בסיועו של ר' לוי אדרעי שתיאם את המפגשים ואת ביקור השלוחים במשכן הכנסת.

לצד השלוחים, נלווים לראש הממשלה הארפר - שרים, חברי פרלמנט, ואנשי עסקים מקנדה. זהו ביקורו הראשון של הארפר בישראל, אחרי שמשנת 2000 לא הגיע לישראל ראש ממשלה קנדי מכהן.

יצויין כי בין ראש-הממשלה הקנדי לשלוחי חב"ד שורר יחס חם ומיוחד. מידי חנוכה, נוהג ראש-הממשלה להדליק את נר החנוכה עם השלוחים בלשכתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.