מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תשע״ח 09.04.2018

פרשיית העוקץ: נתפס חשוד בפרשיית העוקץ של בתי חב"ד

כמו שחשפנו כאן לראשונה, שלוחי חב"ד וראשי מוסדות בארץ ובעולם, בעיקר באירופה, 'נעקצו' לאחרונה בידי גורם שהציג עצמו כ'תורם נדיב' ● המשטרה עצרה אתמול חשוד בהוצאת כספים במרמה תוך התחזות והצגת מצג שווא, ככל הנראה מדובר באחד מן החשודים בפרשייה החמורה ● לסיפור המלא חשיפת COL בפרשיית העוקץ החמורה:● פרשיית 'עוקץ' חדשה בין שלוחי חב"ד ומוסדותפרשיית העוקץ נמשכת: שליח נוסף נעקץ - והתלונן במשטרה
פרשיית העוקץ: נתפס חשוד בפרשיית העוקץ של בתי חב


כתב COL

כמו שחשפנו כאן לראשונה, פרשיית 'עוקץ' חמורה: שלוחי חב"ד וראשי מוסדות, קיבלו בתקופה האחרונה שיחות מאת תורם שחש 'אסיר תודה', ומודיע שבאופן מיידי הוא עושה העברה על סכום גדול מאוד לטובת המוסד\בית חב"ד. העוקץ: יש לבצע מיידית העברה של "דמי טיפול וביול" בסך אלפי שקלים.

מסתבר, כך על פי החשד - כי היקפי הרמאות גדולים, עם מספר 'סייענים' שונים בארץ ובחו"ל, ונסיונות העוקץ נמשכו גם בתקופה האחרונה.

התלונות הגיעו למערכת ממספר שלוחי חב"ד, בארץ ובאירופה.

לפני מספר חודשים, הוגשו תלונות במשטרה ע"י מנהלי עמותות ושלוחי חב"ד, שנפגעו מפעולות עברייניות אלו. את התלונות פרסמנו כאן באתר COL.

באחת התלונות, שליח חב"ד 'נעקץ' אף הוא, כשאדם התחזה לתורם נדיב אלמוני, שמעוניין לתרום תרומה עצומה, ומבקש 'רק' העברה כספית של אלפי שקלים לצורך דמי הביול והטיפול. כמו כן ובנוסף, ביקש ה'נדיב' שבית חב"ד יסייע ו'יתרום' לצד ג' – אדם המתגורר בארץ.

כעת, נתפס אחד החשודים ע"י המשטרה:

גבר בשנות ה-70 מרמת גן חשוד בהונאת עמותות תורניות והוצאת כספים מהם במרמה, תוך שהוא מספר כי גורם מעוניין להעביר תרומה וצריך לשלם סכום פעוט יחסית כדי לקבל את התרומה.

כאמור, לאחר מספר תלונות וחקירת משטרה, נעצר גבר בשנות ה-70 בחשד להוצאת כספים במרמה מעמותות ומאנשי עסקים.

אתמול (ראשון) חוקרי ההונאה של משטרת מחוז תל אביב עצרו תושב רמת גן בשנות השבעים לחייו, בחשד כי הוא הוציא כספים במרמה מעמותות ומאנשי עסקים, תוך התחזות והצגת מצג שווא.

חוקרי המשטרה העלו כי במהלך השנה האחרונה, החשוד ביחד עם אדם נוסף, תוך הצגת מצג שווא של 'גורם המעוניין להעביר תרומות לעמותה', הצליחו בדרכי מרמה והונאה דווקא להוציא מהעמותות אלפי ש"ח.

החשוד, תושב ר"ג בשנות השבעים לחייו, נעצר ע"י המשטרה, ובשעות אלו מתקיים דיון בבית משפט השלום בתל אביב, שם מבקשים להאריך את מעצרו.

דוברות המשטרה (מחוז ת"א):
"מעצרו של החשוד בהונאה ומרמה תוך הוצאת כספים מעמותות, הוארך בביהמ"ש עד ליום חמישי."

*
למרות מעצר אחד החשודים, שלוחי חב"ד וראשי עמותות מזהירים: "אין לתת אמון בגורמים לא מוכרים! כי 'רבים חללים הפילה', ומעבר לנזק כספי עלולה להיגרם עוגמת נפש רבה במקרים מעין אלו."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.