מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ד 04.07.2014

מדור צרכנות שבועי ● להיות בשמחה

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועל הגולשים. במסגרת המדור, יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: חוברת הגמ"חים הגדולה, קשר כשר למבוגרים ולעסקים בקרוב  מדור צרכנות שבועי
מדור צרכנות שבועי ● להיות בשמחה

מדריך הגמ"חים לשמחות

בימים אלה הושלמה הפקתו של מדריך גמ"חים רחב היקף, הכולל את מיטב הגמ"חים בנושאי שמחות הקיימים בערים ובריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. המדריך שהופק בעמל רב, מציג לראשונה לפני המשפחה החרדית למעלה מ-2,800 גמ"חים הקיימים בערים החרדיות המקיפים את כל נושא השמחות.

המדריך הנקרא "בשמחות" יוצא לאור ע"י חברת "יפאורה תבורי" המשווקת את המותג RC קולה תחת הסלוגן "להיות בשמחה". החיבור האמיץ של יפאורה עם השמחות במגזר החרדי הוליד את הרעיון המבורך לאגד יחדיו את כל שירותי החסד והעזרה הקיימים במגזר הקשורים לשמחות. המדריך יסייע בארגון מהיר של 'שלום זכר', ווארט בחצות הליל, פדיון הבן ובאינספור מצבים ואירועים בהם נדרשת פעילות חסד.

להורדת החוברת לחץ כאן


הצורפים: ליופי של שבת

הצורפים מובילה את עולם היודאיקה זה 62 שנים ושמחה להציג בפניכם מבחר פמוטים המתאים לכל כיס ומאפשר לכל זוג מתארסים לכבד את השבת ואת יום טוב עם פמוטים באיכות גבוהה מבית הצורפים ובמחירים נמוכים במיוחד. המחיר כולל שובר מתארסים והנחת מועדון לקוחות.

כמו"כ מציעים ב'הצורפים' מיגוון עשיר במיוחד של כלי כסף בכל הקטגוריות המתאימים במיוחד לזוגות מתארסים, מתחתנים ולביתם החדש. זוגות שמתחתנים יוכלו ליהנות ממוצרי האיכות היפהפיים ומהמובחרים שבדגמי הצורפים.



מכינים את הבית לחופש

ימים ספורים לפני שהילדים יוצאים לחופש, זה הזמן להכין את הבית לקראת השהות הרבה של הילדים בבית. מה שבטוח זה שאנחנו ממש לא רוצים שיטפסו על הקירות, אבל לקשקש עליהם, הם בוודאי יכולים. חברת הצבעים נירלט השיקה מוצר חדש ובלעדי: צבע שהופך כל קיר ללוח מחיק.

SKETCH PAINT, מהווה פתרון יצירתי, חדשני ומקורי, המתאים לחדרי ילדים, מטבחים, חדרי עבודה, משרדים, בתי ספר וגני ילדים. הצבע יחליף את פתק הקניות במטבח, לוח שעם מיושן שאינו מתאים לעיצוב החלל, קשקושי הילדים על הקירות בחדר המשחקים, רשימת מטלות ועוד....

SKETCH PAINT, הינו צבע שקוף שניתן ליישמו על משטח בכל גוון רקע. ניתן ליישום על משטחים חלקים כמו קירות, דלתות, ארונות ועוד. המוצר החדש נוח ליישום ומספיקה שכבת צבע אחת נדיבה לקבלת קיר שהוא לוח מחיק.



סלולרי כשר למבוגרים

חברת דואר ישראל החלה לשווק בסניפיה מכשיר סלולרי כשר חדש – KT-W60 מבית חברת K.T במחיר אטרקטיבי של 225 ש"ח. המכשיר החדש, מותאם לצרכי הציבור החרדי ואושר לשימוש על ידי ועדת הרבנים. הוא נושא חותמת של הוועדה בגבו ובמסך הפתיחה בעת הפעלתו. המכשיר כולל גם לחצן מצוקה וכפתורים גדולים יחסית, מה שהופך אותו לאידיאלי גם עבור לקוחות מבוגרים שמעוניינים במכשיר נוח וקל לתפעול.


מרכזיה חדשה לעסקים

חברת בזק בינלאומי מובילה את שוק מערכות התקשורת לעסקים בישראל כבר
15 שנים, מספקת פתרונות תקשורת מקיפים ומתקדמים לעסקים, משווקת ומתחזקת מרכזיות, רשתות טלפוניה ותקשורת IP ממיטב היצרנים בעולם.

כעת השיקה בזק בינלאומי הצעה ייחודית המהווה הזדמנות חד פעמית לטרייד-אין על מרכזיית העסק. במסגרת המבצע, יוכלו בעלי עסקים להחזיר כל מרכזייה ישנה שברשותם וליהנות ממרכזיית LG חדשה ומתקדמת. בנוסף ייהנו המצטרפים מהשירות המוביל של בזק בינלאומי, מתמיכה ואחריות למשך חמש שנים, ומניהול חכם של המרכזייה וחסכון בעלויות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.