מערכת COL | יום כ"ח כסלו ה׳תשע״א 05.12.2010

חגיגת חנוכה לדור העתיד של שליחות חב"ד ● דיווח, תמונות

"הננו על פסגת ההר, נשנה את המחר, עם כל הלב לכל אחד"... השירה הסוחפת שהדהדה השבת בקמפוס אולפנת 'צפירה' לא תעצור, היא עוד תמשיך להדהד רבות במקומות שונים על פני מפת ארץ ישראל. שירה אמיתית וסוחפת שאי אפשר ולא רוצים להפסיק ● אמש (מוצאי שבת) ננעלה השבת החגיגית לבנות השליחים, שבת המהווה את המפגש השנתי של השליחות הצעירות - בנותיהם של שלוחי הרבי ומנהלי בתי חב"ד בארץ הפועלים במסגרת צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב   לדיווח מלא ולגלריית תמונות  + שליחות מהצפון הבוער בקייטנת חנוכה של צעירי חב"ד ● גלריה 
חגיגת חנוכה לדור העתיד של שליחות חב

כתב COL

"הננו על פסגת ההר, נשנה את המחר, עם כל הלב לכל אחד"... השירה הסוחפת שהדהדה השבת בקמפוס אולפנת 'צפירה' לא תעצור, היא עוד תמשיך להדהד רבות במקומות שונים על פני מפת ארץ ישראל. שירה אמיתית וסוחפת שאי אפשר ולא רוצים להפסיק.

אמש (מוצאי שבת) ננעלה השבת החגיגית לבנות השליחים, שבת המהווה את המפגש השנתי של השליחות הצעירות - בנותיהם של שלוחי הרבי ומנהלי בתי חב"ד בארץ הפועלים במסגרת צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הברק בעיניים מיד בכניסה למתחם סיפר יותר מכל 'חיכינו לזה!' ואכן הציפיות לא אוכזבו. שבת 'על רמה' סחפה את הבנות אל מסע טיפוס 'שליחותי' מרתק בדרך לכבוש את הפסגה, בעוד שנקודת הזינוק של 'בת של שליח' היא גבוהה מכל בת אחרת, כי בנות השלוחים "נולדו על הרמה"!

קבלת הפנים לבנות שהחלו לנהור מרחוק ומקרוב התנהלה בסדר מופתי ואווירה חמה ונרגשת. מופע הפתיחה הזמין באומר ובצליל את השליחות הצעירות להצטרף אל מסע הטיפוס המשותף. כאשר, משחק פתיחה ענק מוקדש להצטיידות החיונית לקראת המסע, כוחות ואמצעים שיאפשרו להגיע אל המטרה בבטחה. הבנות נדרשו להקביל בין הציוד הגשמי למסע טיפוס לבין הציוד הרוחני למסע השליחות שלהן במשחק חוויתי.

הדלקת נרות חנוכה, הדלקת נרות שבת והמסע החל.. שבת עמוסה תכנים ומסרים חסידיים; אמירת תהילים, מבצעי לימוד, תפילות, התוועדויות, סדר ניגונים, סעודות שבת, דברי תורה, שירי שליחות בצוותא ועוד. כי רק כך, כאשר מחוברים ומקושרים למקור, למעלה, לא נופלים למטה! 

במוצאי שבת נערך ערב הצדעה חגיגי לשליחות הצעירות, שנפתח ב'מכירה פומבית' של החלטות טובות. בין המחירים שהציעו הבנות בלטו 'חלוקת 200 ערכות נש"ק מדי שבוע', 'שינון שמונה פרקי תניא בעל פה' ועוד.

לאחר מכן צפו הבנות בדו-שיח נרגש בין אם לבת –שליחה, בו הבת בוכה בדמעות לאמה המופתעת ש"אני לא רוצה שתהיה שוב שבת כזו, שבת שליחות", כאשר בהמשך היא מסבירה, "אני רוצה שהשנה כבר תסתיים השליחות שלנו! שנצליח באמת להביא את הגאולה! שהשנה נכבוש את ההר!! שנפגש בבית המקדש"...

ברגע מרגש זה כאשר עייני כולן דמעות, התבקשו הבנות להוריד את הראש, לעצום עיניים ולהחליט החלטה טובה שתהווה את הצעד האחרון שלנו בשליחות, בדרך אל הפסגה.

אז נפתח מעמד ה"ראל-קאל" החגיגי במהלכו הוזמנו בזה אחר זה בנות השלוחים לעמוד כאשר כולן מצדיעות להן במחיאות כפיים סוערות, נפנוף דגלים ובשירה רמה. בתום הטקס המרגש נערכה הרקדה לבנות הצעירות עם הגב' יפוש ברכהן.

ברגשות מעורבים נפרדו השליחות היקרות זו מזו, הלב מסרב להאמין שהשבת המדהימה חלפה כה מהר, אך המבט הנחוש בעיניים מעיד על כוחות חדשים למסע המיוחד ואז מבלי לשים לב מתפזמות להן מילותיו של שיר השבת "דמעות שוטפות את כל כולי, "אשרי! נבחרתי!"

הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד שאירגן את השבת אומר כי העלייה המתמדת בכמות השליחות המשתתפות בשבת מהווה עדות חזקה היא למשמעותו של מפגש מיוחד זה. הרב ליפסקר מבקש להודות למזכירת אגף הסניפים הגב' נחמה כהנא, למרכזות השבת דבורה שמולביץ, ודבורי נוב, וכן לכל הצוות הגדול בצעירי חב"ד שעמל על אירגון השבת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.