קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







"אחרי החגים כבר כאן": הקמפיין החדש של צעירי חב"ד
(יום שישי, ג' חשוון )
קוראי רשת המקומונים של 'ידיעות אחרונות' בכל רחבי הארץ, כבר לא הופתעו לגלות הבוקר (שישי) מודעת ענק של צעירי חב"ד המזמינה אותם לבקר בבתי חב"ד גם בימות השגרה: המודעה חותמת קמפיין בן יותר מחודש, במסגרתו פרסם אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד, שורת מודעות ברשת המקומונים וגם בעיתון הראשי של 'ידיעות', בערבי ראש השנה, יום הכיפורים, חג הסוכות ושמחת תורה > אומדן הקמפיין עומד על מאות אלפי שקלים והוא נועד להביא לתודעת הציבור כולו על השירותים שמעניקים מאות שלוחי הרבי • לסיפור המלא
קוראי רשת המקומונים של 'ידיעות אחרונות' בכל רחבי הארץ, לא הופתעו לגלות הבוקר (שישי) מודעת ענק של צעירי חב"ד המזמינה אותם לבקר בבתי חב"ד גם בימות השגרה.

מודעה זו, חותמת קמפיין בן חודש פלוס, במסגרתו פרסם אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד, שורת מודעות ברשת המקומונים וגם בעיתון הראשי של 'ידיעות', בערבי ראש השנה, יום הכיפורים, חג הסוכות ושמחת תורה.

עלות הקמפיין עומד על מאות אלפי שקלים והוא נועד להביא לתודעת הציבור כולו על השירותים שמעניקים מאות שלוחי הרבי.

"אחרי החגים כבר כאן וזו סיבה מצוינת להתחיל לחגוג", זו הכותרת למודעה החדשה שמתפרסמת הבוקר ומזמינה את הציבור הרחב להיכנס לאחד מ-427 בתי חב"ד שפזורים בארץ הקודש.

במודעה פירוט על השירותים המקיפים שמעניקים בתי חב"ד, ובין היתר: שיעורי תורה, הרצאות, העשרה יהודית, שבת של חוויה, גני ילדים ומעונות, הכנות לחתונה והקמת בית, שיחיות אישיות עם הרב או הרבנית, בדיקת ורכישת תפילין ומזוזות, הכשרת מטבחים, פעילות עונתית סביב חגי ישראל, מועדוני פעילות לילדים והכנה לבר מצווה.

"קיבלנו במהלך החודש האחרון תגובות רבות משלוחים שקיבלו אורחים שהגיעו בעקבות המודעות הללו", אומר מנהל אגף הדוברות בצעירי חב"ד הרב מוני אנדר, "אמונים על הפתגם של רבותינו נשיאנו שחזקה על תעמולה שאינה חוזרת ריקם, ראינו במוחש את התוצאות בשטח, וזה נותן את זריקת המרץ להמשיך ולהביא את בשורת השלוחים לכלל הציבור".



הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


אין כרגע תגובות לכתבה זו


© 2018 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן