מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ח 20.03.2018

כך תסחוף המונים לשיעור התורה שתארגן • טור מיתוג

שליח, כמה פעמים יצא לך לארגן שיעור, התוועדות, פעילות. להשקיע בפרסום, לשלוח הודעות אישיות, ואפס... ההשתתפות דלה? אתה מנסה לא להראות שאתה מאוכזב ולשמור על אוירה טובה באירוע, אבל בפנים אתה מרגיש כמו... • מרכז התקשורת החב"די COL מתכבד להגיש טור מיוחד בעניין מאת הגב' נ. סנדרוי, יועצת ניהולית לבתי חב"ד • לטור המלא
כך תסחוף המונים לשיעור התורה שתארגן • טור מיתוג
שיעור תורה. צילום: אילוסטרציה (ארכיון col)

מאת:
נ. סנדרוי


כמה פעמים יצא לך לארגן שיעור, התוועדות, פעילות. להשקיע בפרסום, לשלוח הודעות אישיות
ואפס... ההשתתפות דלה?

אתה מנסה לא להראות שאתה מאוכזב ולשמור על אוירה טובה באירוע, אבל בפנים אתה מרגיש כמו...

בכתבה הבאה נגלה לך סוד שמלמדים אותו בדרך כלל לבעלי עסקים שרוצים לדעת איך להביא לעסק שלהם לקוחות. כאן נתאים את הסוד לעולם של שליח שמנסה להביא משתתפים לפעילות.

דבר ראשון, תנסה שניה להיכנס לנעליים של האדם שהזמנת, מה זה בשבילו להגיע לפעילות שלך?

צריך להקדיש לכך את הזמן שלו (לא בטוח שהוא משועמם ויש לו זמן פנוי).

את הכסף שלו (נסיעה / מחיר השתתפות).

אולי גם להשיג בייבי סיטר?

אתה, היית עושה את הפעולות האלה לכל הזמנה שתקבל?

תנסה לחשב כמה הפעולה הזו (להגיע לפעילות) שאתה רוצה שהמקורב יעשה נחשבת בשבילו בקטנה בשבילו או מאמץ?

האם היא נחשבת פעולה קטנה או גדולה?

ביננו, להוציא היום מהבית אדם למשהו רוחני זה לא קל, ואתה כשליח חייב לדעת את התכסיס הפסיכולוגי שיעזור לך לגרום לו לצאת מהבית למרות שזו פעולה גדולה בשבילו.

בעולם המכירות, מלמדים את בעלי העסקים שהם צריכים להרגיל את הלקוח לומר להם כן. בהתחלה כן קטן, ועוד כן קטן עד שבסוף בלי לעפעף ומרצון הוא יאמר את הכן הגדול.

העבודה שלך עכשיו היא למצא את הכנים הקטנים שהאדם שחשוב לך שיגיע לשיעור יהיה מוכן לעשות.

זה יכול להיות להסכים לקרוא מסר או סיפור חזק ששלחת לו והוא נהנה לקרוא, להסכים לקבל ממך איזה מתנה לחג (מצה שמורה) או להסכים לקחת ממך ערכת נש"ק או להניח תפילין. כל 'כן' כזה, כל הסכמה לקבל ממך דבר קטן הוא כמו שלב בהתבשלות של בננה, בהתחלה היא ירוקה ומרה ולאט לאט היא הופכת לצהובה. אם תנסה לאכול את הבננה ירוקה, יהיה לך מר בפה, וזו התחושה המרה כשניסית לגרום לאדם לא בשל להגיע לפעילות.

לכן, במקום להתבאס מהטעם הרע, פשוט תבין שהאדם שהזמנת לא היה בשל ותתחיל לתכנן את הכנים הקטנים שיבשלו אותו ויכינו אותו נפשית לכן הגדול.

אבל תיזהר, כי כל כן קטן יכול לקדם את ההבשלה לבננה מתוקה אבל הוא גם יכול לקדם אותה ל- ריקבון!

ופה אתה צריך להיזהר ולדאוג שכל כן קטן שהוא יאמר לך אכן משאיר לו טעם מתוק בלב וחוויה טובה ולא ח"ו ההיפך.

נשמע הגיוני אבל איך תדע איזה כנים קטנים להכין?

בשביל זה הכנו לך מדריך מיוחד שאתה יכול להוריד עכשיו בחינם באתר החדש שליחות אפקטיבית המדריך מגלה מהם חמשת צעדי החובה בארגון פעילות שואבת מקורבים.

אז אם אתם מארגנים פעילות של הרבי אל תפספסו את המדריך כל עוד הוא בחינם!

להתראות בעוד כתבות שיתנו לך עוד כלים ניהוליים להצלחה בשליחות שלך, שליחות אפקטיבית.

https://www.effective-shlichut.com/
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.