קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







זעם בצפת: "גורם אחד מנסה להפריע לפרוייקט שלם"
(יום רביעי, ט''ז שבט תשס''ח)
בעיתון "ידיעון קריית שמונה" פורסמה כתבה על גבעת שושנה תחת הכותרת "שושנה וקוץ בה", על מאבקה של אחת מתושבות השכונה, נגד המשך בניית השכונה, שבפאתי קריית חב"ד בצפת, המהווים חלק מהשכונה עצמה ■ כתב COL בצפת, מציין כי הפנייה לעיתון ולבית המשפט עוררה זעם בקרב משפחות רבות בשכונה. "המשפחה, שרכשה דירה שלא אמור להיות בה נוף, מנסה לעצור בדרכים לא מקובלות בנייה לגיטימית ואיכותית לפיתוח השכונה. מדובר בבניה איכותית, יפה, ברמה גבוהה, שתשדרג את השכונה, והיא חלק בלתי נפרד של השכונה. גורם אחד מנסה להפריע לפרוייקט חב"די שלם", אמר אחד מתושבי השכונה  כל הפרטים

הפיתוח בשכונה שמשפחה אחת מנסה לעצור. הבניין שיבנה מול השכונה
הפיתוח בשכונה שמשפחה אחת מנסה לעצור. הבניין שיבנה מול השכונה



| הסר תמונה


| הסר תמונה
הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


1. חיים
(2008-01-23 16:19:32)
אני גר בצפת ואני חושב ואומר למה? למה דוקא שם בנו את הבנין המדורג חסר מקום בשכונה לבנות, אני גר שם ואומר לא חסר מקום
2. זה שקר נתעב
(2008-01-23 16:49:02)
אין אף אחד בשכונה שיגיד כזה דבר אפילו לא חיים קפלן בכבודו ובעצמו
3. ... התושבים מבינים זאת..
(2008-01-23 17:34:37)
אני אישית גרה שם והבנין מפריע לנו לנוף ..
4. COL, למה בחרתם צד בלי לתת לצד השני זכות תגובה?
(2008-01-23 17:45:51)
אנשים עברו לגבעת שושנה בגלל השקט והנוף. אני בטוח שמי שהיה יודע שהולך לצוץ לו בניין מול הפרצוף, לא היה קונה את הבית.
דבר שני, קשה לי להאמין שיש אפילו תושב אחד בגבעת שושנה שתומך בבניה הזאת, אז לפני שאתם מצטטים את "תושב השכונה" הרוצה בעילום שמו, כדאי שתבדקו מה האינטרסים של זה ששלח לכם את הכתבה.
5. תושבת גבעת שושנה בצפת
(2008-01-23 18:45:55)
דבר ראשון לתגובה מספר שתיים יש לך חוצפה קודם תראה מה הם עושים לנו פה מתחת לאף
וגם אסור לשכוח שהמקום נועד לתושבים חבדניקים ומי יודע את הטוקר הזה יביא הוא הרי אניו חבדניק
6. חריגה מתוכנית כמוה כלשקר לאדם אחר
(2008-01-23 19:04:01)
מעשה שמנוגד להלכות, מדובר במרמה או שקר. אם נחתמה תוכנית א וביקשו לבנות ב הם ידעו שהם שותפים לדבר מרמה.
7. אני נגד הבניה ואני מגבעת שושנה
(2008-01-23 19:09:38)
כל אחד יכול לבוא ולראות שזה מפריע.
8. חבל מאוד
(2008-01-23 19:11:03)
חבל שלא עושים בCOL תחקיר קצר לפני שמצטטים אנשים ומביעים דעות בשם הכלל.
הנושא כאוב ומפריע לרוב תושבי גבעת שושנה אם לא לכולם.
9. ממש םלא!
(2008-01-23 19:42:00)
יהודי מפריע ליהודי?
מה, גם בחב"ד זה קיים?
חשבתי שקרה איזה מקרה חד פעמי בצא"ח וזהו...
שומו שמים!
10. הפקרות בגבעה!
(2008-01-23 19:50:33)
החזון היפה של הרב קפלן ע"ה, קם והופך לסיוט בלהות.

שטח השכונה, נמכר לקבלנים שונים ומשונים שעושים בשטח ככל העולה על רוחם.

ואין פוצה פה ומצפצף!

התוכנית המקורית היא לפרוס כ-90 יחידות דיור על פני כל השטח, כשכל יחידה משתרעת על פני ארבע קומות.

בפועל, הבניין המדובר, שנמצא כעת בשלבי בנייה מתקדמים, הוא חלק מארבע בנינים מתוכננים, שכל אחד מהם הוא לא פחות ולא יותר, בניין בעל שבע קומות המיועד לתושבי חוץ.

כלומר, בשטח שמיועד ל16 יחידות דיור, נבנים 56 יחידות!


ולמותר לציין שכל הנ"ל לא הופיע לא בחלומותיו של הרב קפלן, לא בשרטוטיו של האריכטקט מלוסלבסקי, ולא בידיעתם והסכמתם של אנשי השכונה.

מערכת סיאואל היקרים, בשונה ממה שכתבתם,
השכונה תומכת במאבקה של הגב, והיא ושאר תושבי השכונה ימשיכו לפעול למען שחרור גבעת-שושנה מקבלנים רודפי כסף וחסרי אחריות מוסרית.

כה לחי גבעה! כה לחי שושנה!

11. חוצפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2008-01-23 20:32:57)
אני תושבת גבעת- שושנה ובתור אחת שמבינה בדבר טו מאוד: מה שרשום פה הוא ממש שטויות אנו מבקשים להוריד את התוכן הסותר שבכתבה שרק משפחה אחת מתנגדת.. שקר וכזב!
אין פה אפילו משפחה אחת שמסכימה עם הבניין הזה!
אי אפשר להביא ציטטות לא נכונת!
12. מי התושב שכונה שאמר את זה?
(2008-01-23 21:01:55)
כנראה תושב שגר במקום שהבניין הזה לא מסתיר לו ת הנוף והאור.

אני תושב גבעת שושנה שהבית שלו מיועד להיות פונה לנוף!!!

אוטוטו והבניין כבר חוסם את הנוף שאמור להיות לנו
כל מי שלא אכפת לו מזה זה מי שזה לא מפריע לו

חוצפה שאין כדוגמתה...
לחסום לאחרים את הנוף והאור שכל המטרה שהם באו לגור שם זה בגלל הדברים הנ"ל...

איזה אנשים מושחתים יש בעולם!!!

לראות ולא להאמין...
13. הבניה בגבעת שושנה אסורה בהחלט
(2008-01-23 21:25:56)
אני חושב שהתושבת צודקת
היא באה לשכונה חדשה להנות
וזה זכותה לבקש זאת
ואותו בן אדם שאומר גורם אחד
מנסה להפריע לפרוייקט חבדי שלם
טועה בגדול
14. ה ירחם
(2008-01-23 22:52:46)
א. אני צפתית תושבת גבעת שושנה!
ב. גם אני נגד הבניה זה מפריע לי לנוף!
ג. יש חוק שמותר לבנות שם באיזור גבעת שושנה עד קומה 4 בלבד! אז עכשיו שיבנו את גודל בנין של קרית חבד.? לא!
ד. זה לא רק תושב אחד אלה כולם..
ה. למה לומר ככה על יהודי ועוד חבדניק? ועוד לפרסם בחבד על אותו יהודי וזה יכול להגיעה ללשון הרע!
ו. תודה רבה!
15. ח ח ח בדיחה טובה
(2008-01-24 00:03:58)
"זעם בצפת" בדיחה טובה. כולם מתנגדים לבניה ללא יוצא מהכלל.
16. תושבים נכבדים
(2008-01-24 01:08:55)
כחסיד חב"ד תושב ירושלים שבשנים האחרונות ביקר פעמיים בשכונת חב"ד בצפת , צר לי מאד על מה שאתם גורמים לעצמכם, בביקורי לא התרשמתי מהשכונה במיוחד ,בכל התחומים , ולכן דוקא כעת כשמגיע מישהו ומחליט לבנות בניני פאר וכמו שכתב אחד המגיבים שיקנו שם דירות תושבי חו"ל , זוהי הזדמנות פז לשדרג את קרית חב"ד , ואז גם דירותיכם ישודרגו במחירם ואז יווצר מצב שמשפחות מבוססות ירצו לבא לגור איתכם , אינני מבין את ההגיון שבמלחמה להרוס מאיצים להתקדמות השכונה ,
לי אין ספק שהרבי רוצה בהתפתחות נכונה בשידרוג כלכלי ,אנושי, ובדיור יוקרתי ,
אם התוכניות האלו יפלו השכונה תישאר שכונת עוני עוד שנים רבות
17. אני מכיר את השכונה טוב מאוד
(2008-01-24 01:31:37)
ראשית לא הוגן מצדכם שנקטתם עמדה עם עובדה שקרית בלא בדיקה.
זה בכלל לא דייר אחד הרבה מאוד דיירים מול כרישי נדלן.
הבעיה שעל כמה שידוע לי בתכניות המקוריות הייתה את האפשרות לבניה - והיא חוקית.

כל הבניה שם ממש לא מתאימה לבני אדם נורמליים.
אין שם שום מקום למשחקי ילדים, אין אפילו ספסל רחוב אחד, לילדים אין ברירה ומשחקים בכביש.

המחירים של הדירות שם כמו בשכונות יוקרה והיחידים המרוויחים הם הקבלנים וכו.
18. COL אתם לא קוראים את התגובות??
(2008-01-24 02:08:34)
עוד לא הבנתם שמה שכתבתם ממש לא נכון? אתם עוד מוסיפים...
19. שקר.........................
(2008-01-24 02:15:52)
אנחנו גרים בשכונה ואנחנו יודעים בידיוק מה הרב קפלן ז"ל אמר אומנם לא היה חוזה אבל היה ידוע מראש שיהיה את הבנין והוא הבטיח שלא יהיה את הבנין כעת הנו לא יכולים להוכיח אבל אנחנו נידע תמיד את האמת
20. האמת בלשון ברורה - השכונה נהפכה ל"גבעת ברסלב"
(2008-01-24 02:40:27)
הקבלן מחסידות ברסלב מצהיא בברור שהוא חפץ למכור את כל הדירות שברשותו לאנשי חסידות ברסלב - כאשר ברור שמדובר בשכונה שייעודה חב"ד. זה יהיה כמו שיכון חב"ד בירושלים בסוף כולל השתלטות על בית הכנסת.

כל זאת מלבד העניין המוסרי שברכישת הבתים קנו התושבים דירות הצופות לנוף ואף הפירסומות על השכונה היו על נוף הכינרת הניצפנ ממנה..

לתשומת ליבכם - צריך לעורר מחאה ומחאות רבות להפסיק את הבניה, ולמנוע מתושבים שאינם חסידי חב"ד לצאת ולהשתכן בה.
21. רוצים לראות נוף אבל לא רואים מעבר לאף שלהם
(2008-01-24 11:03:07)
אני דיירת גבעת שושנה ונהנית יותר לראות נוף של אנשים מנוף הכנרת. טוב לראות את צפת מתפתחת כרצון הרבי וכל יהודי נוסף (חבדניק או לא) מביא שמחה.
22. ל-18, אתה בראש אחר
(2008-01-24 11:10:36)
דבר ראשון, אני לא יודע ממה "לא התרשמת" בדיוק. זו שכונה יפהפיה ושקטה, והתושבים אוהבים אותה ככה.
דבר שני, "אין לך ספק מה הרבי רוצה", קצת ענווה אולי?
דבר שלישי, אנשים לא באו לשכונה בשביל להרוויח כסף, הם לא משקיעי נדל"ן. מי שרוצה כסף בכלל לא בא לגור בצפת.
23. חכמים הזהרו בכתיבתכם
(2008-01-24 15:16:14)
א. אל תדברו בשם הרב קפלן ז"ל
ב. אל תגידו מה רצון הרבי בנושא (מספר 24 לדוגמא) כי אין ספק שמלחמה בין אחים שניהם לא רוצים.

col תפקידכם העיתונאי להביא דברים מבלי להביע את דעתכם ולצערי אתם נופלים בזה הרבה.
24. ל-24
(2008-01-24 17:15:55)
בתור דיירת כאן, את בוודאי יודעת שרובנו ברחנו מה"נוף האנושי" הכנעני, ולא בשביל להתמודד שוב עם אנשים שלא מבינים לרוחנו.
25. יש מקום להתנצלות
(2008-01-24 18:23:01)
בתור אחד שמבין בעתונאות ותקשורת ברצוני להעיר את תשומת לבכם: כשמביאים תחקיר בכל נושא יש להביא את כל הצדדים בעניין ללא מגמתיות ופניה לאיזה צד שהוא!!!
רצוי מאוד לתקן את הענין עכשיו ולהבא.

בתור תושב ודייר גבעת שושנה ברצוני להצטרף לתגובות המובאות: בשם רוב מוחלט של הדיירים השוללים את הבניה המבזה והמכערת את המקום.
מדברים על אהבת ישראל- איפה אהבת ישראל של האחראים על הבניה? שאלו אותנו? התיעצו עם משהוא? ברור שלא, הכל פה עיניין כלכלי.
ואם המחשבה שזה ישדרג את השכונה הרי זוהי טעות. הרי מה שישדרג את המקום זה פיתוח השטח, סלילה מחודשת של הכביש, קצת צמחיה לאורך הגדרות.

חבל מאוד שזה מגיע לפסים כאלו.
26. כל הכבוד לCOL שמאיר את ההסתכלות החסידית של הענין
(2008-01-24 19:28:46)
בתור תושבת גבעת שושנה אני מבינה שיותר נוח בלי הבניה. אפילו שלטווח רחוק אני בדרך אגב מאמינה שהבנייה תהיה לתועלת התושבים.
מה שבטוח שאם אנחנו בגבעת שושנה נתנהג באהבת ישראל במקום לדרוש את זה מאחרים, אנו בטוח נצא מרווחים. איזה קידוש השם היה יוצא אם במקום להצטייר ככל האומות שכל אחד דואג לד אמות שלו, היינו מגלים פרגון ורצון לראות עוד יהודים מצטרפים אלינו. עוד לא מאוחר להשתדל להתעלות מאינטרסים אישיים. כל אחד לפי יכולתו, ואז ובא לציון גואל
27. ל COL
(2008-01-24 20:12:13)
אתם רואים ש99.9 נגד כתבה זאת הגיע הזמן שתעזרו לדיירים שמפריעים להם
28. השתעשעתי מהענין
(2008-01-24 20:33:07)
מגוחך ששכונה המונה בקושי שלושים משפחות ואורך הרחוב מגרד את המאה חמישים מטר, מצטייר כמו לפחות שכונה בתל אביב.

מדברים על שידרוג השכונה ובאמתהגיע הזמן שתחשבו על כך ברצינות. רצוי שתחשבו על טיפוח ושימור הקיים מאשר למכור שטחים ולהסתמך על כך שיעשו את העבודה, הרי הבניה מתבצעת מתחת לשכונה עצמה..

על ועד שכונה אמיתי ומסודר חשבתם? קצת גינון בשטחי האדמה המשמימים, צביעת גדרות אחת לכמה שנים, מקום מוגדר למשחק ילדים, טיפול במעשים וולגרים ועוד..

לגבי עם הבניה שמפריעה לתושבת "אחת": הדבר אינו מדוייק כלל ועיקר, הוא מפריע לרבים אך "התושבת"היא היא שלוחמת השאר קיבלו עליהם את הדין בהכנעה.
מי מעוניין שבניין מהודר יחסום לו את הנוף מכל כיוון?

הון ושלטון..
29. אני תושבת גבעת שושנה
(2008-01-24 21:50:58)
ל-1 אתה צודק! יש בגבעת שושנה
מקום שלא כל כך מפריעה יש שני צדדים בגבעת שושנה אחד מול השני בצד ימין יש 5 בנינים ובצד השני (בצד שלי) יש 2 בנינים ויש עוד פול מקום. שיסתקלתי בתמונה איך הבנין יראה ניהיהה לי עוד צד פתאום רציתי שהוא יבנה אבל מצד שני לא כי אני ראיתי כמה זה מפריעה זה לא גונב רק נוף זה גונב ממש אויר וגונב שלווה אמא שלי חברה טובה של אחת שבונים
את הבנין מולם ואני יודעת היזה יופי הבית שלה אזלמה בנו את זה דווקה שם!
30. הענין הוא לא רק!!!!
(2008-01-24 21:58:21)
זה לא רק ענין של הסתרת נוף זה ענין של חושך בבית!! לכמה וכמה משפחות בנין זה עלול לחסום חדירה של השמש לבית!! ומזה בית ללא אור שכזה?!
31. הבנין לא יפה ככ
(2008-01-25 16:55:37)
הבניה לא יפה,הבנין מאסיבי על הכביש חוסם נוף-ועוד זה הולך להיות קרית ברסלב,מי צריך את הבלאגן הזה?
32. ל33
(2008-01-25 16:56:19)
את צודקת אבל שמה אין נוף
33. 19 הכי צודק
(2008-01-25 16:59:34)
הבניה ממש על הכביש לא יהיה לאותם ילדים שיגורו שם איפה לשחק לא יהיה שם איפה לשבת-פשוט בניה שאם היא תמשיך היא הולכת לריק!
34. כל הכבוד לאשה שתפססה יוזמה!!!!!!!!!
(2008-01-27 02:03:30)
הלוואי שמנה יראו וכך יעשו, הגיע הזמן לעשות סטופ, בגלל שזה נקרא חבד אסור לפתוח את הפה ולא לעמוד מול הבטחות? לאן הגענו????
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:




© 2019 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן