קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







הרב קרינסקי בראיון השנתי ל-COL ● לצפייה בוידאו
(יום שלישי, ג' כסלו תשס''ח)

יו"ר ה'מרכז-לענייני-חינוך' ומי ששימש כמזכירו של הרבי, הרב יהודה קרינסקי העניק אמש (ראשון) את הראיון השנתי למרכז התקשורת החב"די - COL ולתקשורת החרדית בישראל, במסגרת כינוס השלוחים העולמי ■ הרב קרינסקי שוחח בפתיחות על מערכת השליחות וקבלת ההחלטות בחב"ד, ענה האם הרבי צפה את התקופה שאחרי ג' בתמוז, והתייחס לסוגייה של המשפט המתמשך על הבעלות של מרכז חב"ד העולמי - 770 ■ COL מתכבד להגיש את הראיון המלא בוידאו  לציפייה בראיון 

כינוס השלוחים תשס"ח: מיטב הדיווחים, הגלריות, הוידאו >>> 

לצפייה בחלק הראשון לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספות


  לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

לצפייה בחלק השני לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת


   לא מצליחים לצפות? לחצו כאן 


  הראיון בתשס"ו: אני עומד המום מול ההצלחה

  הראיון בתשס"ז: הצעה לקרב יהודים בגיל ילדות


שאלות נוקבות. הרב קרינסקי משוחח עם העיתונאים יעקב ריבלין ויהודה צייטלין, השבוע  צילום: מאיר דהן, COL ● צילום וידאו: מנדי לואיס, COL
שאלות נוקבות. הרב קרינסקי משוחח עם העיתונאים יעקב ריבלין ויהודה צייטלין, השבוע צילום: מאיר דהן, COL ● צילום וידאו: מנדי לואיס, COL



| הסר תמונה

מימין: הרב קרינסקי, יהודה צייטלין, יעקב ריבלין מעיתון "בקהילה" ואבי רוזן מ"קו עיתונות דתית"
מימין: הרב קרינסקי, יהודה צייטלין, יעקב ריבלין מעיתון "בקהילה" ואבי רוזן מ"קו עיתונות דתית" | הסר תמונה

צוות COL בניו-יורק מתעד את הראיון. מימין: מענדי לואיס ומנחם כהן
צוות COL בניו-יורק מתעד את הראיון. מימין: מענדי לואיס ומנחם כהן | הסר תמונה

מימין: ריבלין, הרב קרינסקי וצייטלין
מימין: ריבלין, הרב קרינסקי וצייטלין | הסר תמונה

אבי רוזן לוקח פרטים נוספים לאחר הראיון
אבי רוזן לוקח פרטים נוספים לאחר הראיון | הסר תמונה


| הסר תמונה
הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


1. not working
(2007-11-13 02:13:49)
why isnt the second video working?
2. מכתב גלוי למראינים
(2007-11-13 05:32:55)
בס"ד

אני נחשב מהמתונים בחב"ד (וההוכחה הפשוטה לכך שהסתכלתי על כל הראיון שביצעתם ) דבר אחד הפריע לי שלא שאלתם את השאלה הפשוטה(לאחר שאמר לכם שהרבי התנגד שישירו שיר שמבטא שהוא המלך המשיח בשנות הממ"ים )והרי הרבי כן עודד לאחר מכן לעיני כל החסידים (כולל הוא ) ולעיני כל העולם באמצעות רשתות טלוויזיה מכל העולם את שירת יחי אדוננו לפני כ"ז אדר ולאחר מכן כולל בכינוס השלוחים העולמי בשנת תשנ"ג (ווידאו תוכלו למצוא אם באמת תחפשו לחקור את האמת) שבו גם ניתן לראות מפורשות את כל החסידים והשלוחים כולל אותו שרים בהתלהבות "יחי אדוננו" אנא בדקו את העובדות לגופם של דברים וכמו שהרבי התבטא פעם בהתוועדות שהגמרא אומרת שמי שאין בו יראת שמים אין דבריו נשמעים אבל קבלו את האמת ממי שאמרה והעיקר שבקרוב תזכו לצלם ולראיין את הרבי מלך המשיח
3. לדעתי
(2007-11-13 06:29:12)
לא דיבר בצורה הכי "חכמה"
4. תודה מענדי!
(2007-11-13 07:14:31)
מענדי לואיס. עשית עבודה נפלאה במהלך כל ימי הכינוס המרשים, והבאת לנו תוצרת נאה ומכובדת. מה שנתן לנו את האפשרות "להיות שם", בצורה המקסימלית והחוייתית ביותר, בהתחשב בתנאים הגיאוגרפיים בהם אנו מצויים. תודה לך, ותמשיך לעשות את מה שאתה אוהב ויודע!

ידיד שעוקב - צרפת
5. יחי תשנ
(2007-11-13 07:49:07)
מעניין מה היה עונה הר קרינסקי על זה שהרבי עידד כל כך יחי כל פעם בתשנ"ב-ג-ד, האם לא הייתה השתנות העיתים מהזמן של הסיפור שהזכיר ?
6. שיטחי וריק מתוכן
(2007-11-13 09:54:27)
העיתונאים חלולים ושואלין שאלות ילדותיות אבל אין מה לצפות מעיתונאים חרדים
אבל גם קרינסקי לא תורם הרבה להעלות את הרמה וחבל כי לחב"ד השפויה יש משנה סדורה בכל נושא כמובן בצמוד לשיחותיו הקדושות של הרבי ולא צריך לשמוע גימגומים ילדותיים כאלו ועוד אפשר לחשוב שזוהי חב"ד.
אבל אולי אפשר ללמד זכות עליו שהסגנון היה בשביל ה"עיתונאים" החרדים ולילדים צריך לדבר כמו לילדים.
7. לא לפחד
(2007-11-13 10:04:29)
כמו שהמילה שלום היא לא מונופול יחיד של השמלאנים כך המילה "משיח" היר לא מונופול יחיד של הטרוריסטים המתקרים בפי כל "משיחיסטים" וחבל שקרינסקי מפחד להזכיר את העניין שהחלק העיקרי של עבודת השליחות כיום היא להביא לימות המשיח זה עדיין לא אומר שזה צריך להעשות בדרך הפראית שהיא נעשית מצד כל מיני קיצונים הזויים ואדרבא אם חב"ד השפויה ההולכת לפי הוראותיו הקדושות של הרבי תשקיע בכך יותר מאמץ ומחשבה לא יוותר חלל ריק לפעולות אותם הזויים והכל יעשה באופן המתקבל
"והעיקר לא לפחד כלל"
8. איזו שאלה זאת?
(2007-11-13 10:12:04)
האם חסרים תלמידי חכמים בליובאוויטש?
אין מה להתבייש עם תלמידי החכמים
שלנו! כאשר תלמידי חכמים מחוגים אחרים
נפגשים ומתפלפלים הם תמיד מתפעלים מהידע והעמקות, לא רק מתלמידי החכמים
אלא גם מתלמידי הישיבה שלנו! אל תנסו לשטוף את המוחות שבחב"ד חסרים תלמידי חכמים! אלה שמבקרים בישיבות רואים את ההבדל, לא רק בין הכמות אלא גם בין האיכות!
9. תגובה למס 2 ו- 5
(2007-11-13 10:26:40)
ישנם תשובות ברורות מהרבי על כל הענין הזה, הרב קליין מסר רשימה שלמה של תשובות עם תאריכים ושמות האנשים שאליהם הרבי ענה את התשובות על הנושא הזה, ואם רוצים לדעת אם הדבר רצוי - עלינו לראות את התוצאות השליליות, את חלול ה ואת חלול כבודו של הרבי ע"י ההתנהגות הזאת! מאף הוראה של הרבי לא יצא דבר שלילי אלא אדרבה, כולם התחילו לחקות אותנו בדרכים שונות. רק ענין זה גרם לצרות וחילול ה, חילול כבוד הרבי וכבוד ליובאוויטש! מעשה שטן במעלה ראשונה!
יהי רצון שהקב"ה ירחם כבר עלינו וישלח את משיח צדקנו בקרוב ממש ואז הכל יתברר!

בלב מלא צער ותקוה צו זעהן זיך מיטן רבין דא למטה מעשרה טפחים!
10. ראיון מעולה
(2007-11-13 10:49:07)
וידאו גם מעולה

מרוצה
11. ל-7
(2007-11-13 11:19:12)
קצת כבוד ליהודי מבוגר ממך ובפרט שזכה להיות בד אמות של הרבי יותר ממך ורבים אחרים
12. תגובה ל-2
(2007-11-13 11:23:19)
אם אינדיקציה למתינות היא ואמונה שהרבי הוא מלך המשיח - המצב בחב"ד קיצוני ביותר
13. ל- 7 ו- 9
(2007-11-13 11:37:32)
זה שיש משוגעים, הזויים, חולי נפש או איך שתרצו לקרוא להם, זה לא סותר את האמת. והאמת היא שקרינסקי בעצמו היה נוכח כמעט בכל פעם שהרבי יצא לעודד את שירת ה"יחי" במשך השנים נ"ג ונ"ד. אז איך הוא יכול להגיד שהרבי התנגד לזה?! הוא בעצמו עמד מאחורי הרבי וראה פעם אחר פעם איך שהרבי עודד יחי...
14. שאלה לתגובות 9 ו-12
(2007-11-13 11:40:01)
בס"ד

א)9 לא ענית לעצמך ולי על כך שכל השלוחים כולל הוא ואולי גם אתה ראיתם את הרבי מעודד זאת אז איך אפשר לומר שזה נגד רצון הרבי

ב)בהמשך למשפט הסיום של 9 ציטוט מהרבי " והוא יגאלנו

ג)ל-12 אם הוא נחשב בעינך למתון אז גם הוא נצפה בווידאו מאז שר יחי אדוננו וכו
15. צרה צרורה
(2007-11-13 12:40:51)
המשיחיסטים משתלטים לכם פה על מערכת התגובות
16. כל הכבוד לכם על הבאת הראיון
(2007-11-13 12:59:20)
בתקווה שנראה עוד ראיונות דומים בקרוב

זה תפקידכם!
17. חבל
(2007-11-13 13:13:47)
אולי במקום כל הגיבובים בראיון ובשאלות ה"עתונאים" ותגובות המגיבים, ישכילו החכמים באם יפנו להרב אברהם שי שמטוב שב"ה נערתה עליו רוח ממרום והצליח להשכין שלום בין הרב אהרונוב והרב לאזאר וברוח הדברים ראינו גם התפייסות בין הרב לאזאר והרב כהן מקזחסטן, אולי ינצל הרב שמטוב את כשרונותיו וכחותיו וישכין שלום בקהילת חב"ד העולמית? הראיון המשודר מנציח את המחלוקת כפי שהקיצונים משני הצדדים רוצים. הכלל הוא: אין מחזיקים במחלוקת. והגיע הזמן שאלו שם למעלה שחושבים שהם יושבים בחלונות הגבוהים ונמצאים באיזשהו אולימפוס, ירדו מהעץ ויתחילו לדבר בגובה העינים
18. ליבי ליבי על מגיב מספר 15
(2007-11-13 13:14:44)
רפו"ש
19. ראיון מכובד
(2007-11-13 13:18:31)
אני שמח מאד על הגולשים שעזבו את האתרים האחרים ועברו לגלוש לCOL בנוסף לגולשים הרבים בכל העולם.

והראיה! שכל התגובות מגיעים מגולשי חבד אינפו, לכן לקרוא את התגובות בהתאם וד"ל.

מילה להרב יהודה קרינסקי שהיה מזכיר אישי של הרבי זכות זו יעמוד לו לעד, למרות שעדיין ישנם כאלה שלא יזכירו את שמו בשום הקשר (ראה בי"מ).
20. לכל הבעייתיסטים למנהיהם
(2007-11-13 17:41:55)
הרבי עודד "יחי" ועל זה אין ויכוח!!!
וכל מי שמנסה לברוח מזה ,
בבקשה המסלול ריק אפשר להתחיל לרוץ,
הרבה אנטים בעד אמירת "יחי" אולי לא בחוצות העיר
ולכן, מי שנגד האמירה הזאת הוא עושה הפך רצונו של הרבי שעודד את זה גם במצב בריאות לא קל במיוחד
ולסיום: יחי אדמו"ר מלך המשיח לעולם ועד
21. *** הבהרה חשובה: עידוד ה"יחי" על-ידי הרבי כהבעת משאלה ולא כעובדה קיימת***
(2007-11-13 18:53:46)
חשוב להבהיר, כי אין כל סתירה בין העובדה שכ"ק אדמו"ר זי"ע עודד את ה"יחי" לבין העובדה (המצערת) שכיום א"א להכריז משפט זה!

במשך השנה שקודם כ"ז אדר, ראו במוחש כיצד מנסה כ"ק רבינו זי"ע לבטל את הגזירה ולהחיש את הגאולה. שיחותיו היו רצופות במשפטים שנראו כסתומים לכאורה, אודות "חיים נצחיים" וביאת המשיח. ימים ספורים לפני האירוע דכ"ז אדר, דיבר הרבי ע"כ שבדור התשיעי, אין אפי ההגבלה דדיבור, ולאחמ"כ הבינו ברור שהרבי ניסה לבטל הגזירה העתידה לבוא כעבור שבועות ספורים, ובה ניטל מהרבי - לעיננו הגשמיות - כוח הדיבור.

ודאי שאין לפרש משפט זה של הרבי, כקביעת עובדה שאצל הנשיא התשיעי אין הגבלת דיבור - שהרי ראינו בבירור שכן הייתה הגבלת דיבור. ומוכרחים לומר שמשפט זה נאמר כהבעת משאלה, בדיוק כמו התפילות שהתפלל משה רבינו בכדי להיכנס לארץ.

כנ"ל כל המשפטים כלפי חיים נצחיים.

====================
וכל זה הוא ביתר שאת כלפי עידוד ה"יחי".
במשך כשנה וחצי, עודד הרבי את קריאת החסידים "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד". הרבי ראה את הגזירה הקשה וניסה לבטלה! עידוד היחי היה האופן בו הביע הרבי את המשאלה הכבירה והבקשה הגדולה: "ביאת משיח עכשיו".

לצערינו, טרם זכינו, והמשאלה עוד לא התקיימה. ולפיכך, כעת, לאחר ההסתלקות, לא ניתן להכריז הכרזה שכזו, שכל מהותה ועידודה ע"י רבינו זי"ע היה אך ורק כהבעת משאלה.

ולכן, אין כל סתירה בין עידוד היחי שנעשה ע"י הרבי כתפילות משה להיכנס לארץ - לבין העובדה שכעת - לאחר ההסתלקות - אן להכריז יחי בשום אופן!

כי ה"יחי" שהיה יפה לזמנו - רע מאוד לזמננו. ואם אז הוא שימש כמשאלה בידי הרבי, אזי כעת, הוא משמש כאחד הכלים לחילול כבוד חב"ד ולביזוי שמו של רבינו זי"ע.
22. WHY
(2007-11-13 20:32:48)
Why didnt they ask Rabbi Krinsky why he is hiding the Rebbes Tzavah
23. After Gimel Tamuz
(2007-11-13 21:24:28)
Poshut I dont Understdand.
There was a Gimel Tamuz - - it does not matter if at the end there was a idud for the yechi (which was a tefilah) lzarainu haya gimel tamuz. So I dont understand the whole issue. After that How can one say leolom voed?????

Haya Gimel Tamuz lzarainu ze hateshuva
24. ניצלו את מצבו הכאוב של הרבי, זי"ע
(2007-11-13 21:35:04)

לדאבוננו, ניצלו את ההזדמנות המכאיבה, כשהרבי לא הי יכול להתבטא בדיבור. מדוע לא שרו את זה כשהרבי הי במצב בריא בגשמיות? כי הרבי התבטא בהתנגדות גמורה לשירה הזאת. הוא אמר שהוא רצה לעזוב את הפארבריינגען כאשר מישהו ניסה לשיר את ה"יחי....מלך המשיח.
במשך הרבה שנים היו הילדים מכריזים בראלי יחי אדוננו מורנו ורבינו - יחי! אבל כאשר מישהו התחיל להוסיף את המשיח להכרזה זו - הרבי התנגד לזה! למה לא תבקשו את כל התשובות של הרבי על ענין זה מהרב קליין שי?
זו היתה אכזריות נוראה לנצל את מצבו של הרבי כדי לבצע את התכסיס הזה.
למה לא לוקחים ברצינות את מה שהרבי אמר בפירוש, אלא מה שמבינים ממצב שהרבי לא הי יכול לבטא את עצמו בפירוש?!!!!
25. חבל מאוד
(2007-11-13 21:37:37)
שהתעקשו לעשות את הראיון הזה בעיברית, זה הוציא אותו עילג למדיי, וזה עוול , כי האיש רהוט מאוד ואשף תקשורת.
26. ל-21
(2007-11-13 21:55:41)
חלקה השני של תגובתך צודק מאוד.

אויי כמה שזה צודק.

כמשיחיסט לשעבר, לפני כ9 שנים ביליתי כמה חודשים בניסיון הקמה של בית כנסת חבדי בעיירה בניו גרזי. כל ערב שבת בזמן מנחה עמדנו בחוץ מנסים לגייס מנין לקבלת שבת, עוברי אורח שונים שנענו להפצרותינו ,נכנסו להשלים מנין למנחה. כשהוכרזה הכרזת היחי על ידי מי שהחשיב את עצמו לגבאי ומשפעי בבית כנסת הנ"ל, הם זקפו גבה, הבעת תימהון עלתה על פניהם, ואומר רק זאת :
" אף אחד מהם -למרות שפגשנו בהם בערבי שבתות הבאים כשעמדנו בחוץ שוב מנסים לגייס מנין -אף אחד מהם!!! לא הסכים לשוב לעזור לנו עם מנין. הם פשוט סרבו להציג כף רגל בשול שלנו.
ראינו במוחש איך מרחקים יהודי מלימוד החסידות.
לו חכמו ישכילו זאת, יבינו לאחריתם! אמר הפסוק, אם היה למי שצריך מספיק שכל לשתוק ולא להתעקש על ההכרזה ההרסנית הזו, אותם יהודים היו נשארים לקבלת שבת ואולי לומדים מילה חסידית, שיחה מהרבי , או מאמר חסידי על פרשת השבוע בבחינת טעמו וראו כי טוב,

במקום זה מה היה לנו? הכרזת יחי כן, מאמר חסידי לא!!

עברו כמה חדשים והבנו שאם לא תהיה תפנית זה סופו של השול שלנו, אבל אותו אדם התעקש להמשיך להכריז.
בתוך פחות משנה בית כנסת חבד שלנו הפך להיסטוריה, כל אחד התפזר למקומו וחזרנו להתפלל היכן שהתפללנו לפני כן.מי מאיתנו עם המתנגדים והליטאים ומי מאיתנו במנין השכמה עם יאנג איזרעאל, אבל מנין חבדי כבר לא היה וזה המצב עד היום.

לפני גימל תמוז אולי היה מקום להכריז, אחרי גימל תמוז, זה ממקם אותנו במחלקת הלא שפויים.

נקודה!
27. rav krinsky
(2007-11-13 22:10:46)
ze lo yafe lehachnis teguvot stam krinsky afilu harabi kara lo kama peamim harav
chahamim hizaru
hu mazkir shel harabi chaiavim lechabed
28. התבישתי!!!!!!
(2007-11-13 22:18:00)
מה המטרה???
מה התפקיד???
לא משנה באיזה "זרם אתה"
ה-ע-י-ק-ר זזזההה להביא את משיח צידקינו בפועל ממממששש
29. to 28
(2007-11-13 23:10:07)
beacasue when you dont listen to Rabbonim and dont come to a Din Torah and have a" LOI Tzaisa" against you, them this disqualifies you from being (caled) a Rabbi
30. יחי כן או לא
(2007-11-13 23:56:47)
האם להגיד יחי לדעתי היום אין לזה שום טעם אבל להתעקש שלא קרה שום שינוי בין השנים מ"ח לנ"ב נראה לי טפשי ודמגוגי
31. ל21 מה עם ב ניסן ?
(2007-11-14 01:17:39)
מאד יפה,
אבל הרבי אומר קצת שונה מהדרשה היפה שלך בשיחת ב ניסן תשמ"ח, שע"י הכרזת "יחי המלך" מוסיפים חיות בנשיא וזה פועל "הקיצו ורננו דדוד מלכא משיחא" כידוע שהרבי הוסיף המשפט הזה בכתב יד, בהגהה עיין שם
ואל תחלק בין יחי המלך ליחי אדוננו, אחרי כל ההסכמות של הרבי ובפרט בכינוס השלוחים תשנ"ג שהרבי מה"מ עידד בשטורעם הכי גדול לעין כל כידוע לך, מסתמא
32. Excellent
(2007-11-14 01:26:58)
Excellent interview. He answered all questions properly and to the point.Every single answer was like the Rebbe whould have wanted him to say.
33. 24 - צודק צודק צודק!!!!
(2007-11-14 01:35:31)
ממש כל מילה נכונה!
34. התחרפנתם לגמריי?????? איך אתם מכניסים תגובות כמו 24
(2007-11-14 01:57:18)
אני לא מסכים ואפי מרחם ל"ע על רוב הכותבים פה על הטימטום שהגיעו אליו אבל בתגובה 24 הכותב הגזים מעבר לכל פרופורציה!!
איך אתם מכניסים תגובה כזאת לאתר שמגדיר את עצמו אחר של ליובאוויטש????

תתאפסו על עצמכם!!

אם אתם לא נותנים כבוד לאנשים אחרים לכל הפחות יום תנו כבוד לרבי ואל תכניסו פה תגובות שכותבים שהרבי לא ידע מה שהוא עושה רחמנא ליצלן ל"ע!

רחמנות!!!!!
35. to 31 and 34
(2007-11-14 03:54:05)
NOOOOOOOOOOOO
the question is on you and your croked veiws
there was a gimel tamuz...

Poshut atem tipshim gedolim - lomaid chasidus vasay harbeh mitzvos - hacrozas yechi loh asa klum
36. רוצה תשובה- דחוף!
(2007-11-14 03:58:58)
איך אתם מסבירים את העניין שאין לכאורה נשיא דור בגוף גשמי? הרי בכל דור חייב להיות בגוף גשמי נשיא דור -משיח שבדור? (אני מחפש תשובה ולא מוצא- מקורב)
37. ל24 ו33 אתם חסידים או אוהדים של חב"ד ?
(2007-11-14 06:15:31)
ראשית כל, דבר פשוט אצל כל חסיד נורמלי שרבי זה מישהו שאי אפשר "לנצל" ובכל המצבים

שנית, גם בזמן ההוא הרבי ידע טוב טוב להתבטאות כשרצה, לחיוב או לשלילה, כידוע

מאות חסידים ממיאמי ביטש נשארו בעיר נגד הוראות המשטרה כשסופת ANDREW הייתה אמורה למחוק את העיר מהמפה רק בגלל שהרבי סימן שלא רצה שיעזבו העיר, בשעה שדובר על פיקוח נפש ממש !!!

שלישית, שרו את זה כ"שהרבי יכל להתבטאות בדיבור" בסגנונך, יותר מפעם אחת,
ט"ו אייר נ"א בסוף חלוקת הקונטרס דבר מלכות, אפשר לראות את זה בווידאו,
הכריזו לפניו באמצע התוועדות שבת תזו"מ נ"א,
אשה נתנה מתנה לרבי תוף שהיה כתוב באופן בולט יחי ובתמונה המפורסמת נראה השביעת רצון בפניו הק של הרבי,וכהנה רבות

רק שאז היו "חכמים" כמו מס 9 וכמוך (אולי) שדאגו לכבוד ליובאוויטש, ויצא פתק מהרבי שקמו מנגדים חדשים לעניין(לדאבוננו אנ"ש כידוע) והפסיק לדבר כמה שבועות על עניני משיח בהתוועדויות בשבת, ואין צורך להאריך בדבר הפשוט והמצער,

תדבר עם איש אמת שלא משוחד לשום צד ותדבר אחרת קצת בעז"ה
38. כנראה שכחו כמה עובדות...
(2007-11-14 06:48:40)
מעניין שכנראה מכמה וכמה מהתגובות – או שהם צעירים שלא זוכרים השנים ההם, או שעושים עצמים לא יודעים.

אלו הנלחמים "העיקריים" נגד אמירתם של הרבה חסידים שהרבי הוא מלך המשיח – יכולים לחשוב מהתגובות הנ"ל, שעד ג תמוז אכן חשבו או האמינו כן אבל זה נשנתה לדאבוננו לאחר ג תמוז...

חוץ מזה כדאי להזכיר שכמה וכמה שנים – עוד הרבה קודם כ"ז אדר – שרו את הניגון "חיילי אדוננו... הרבי משיח צדקינו..." ועוד...

והעיקר שיה כבר התגלותו המיידית ושלום על ישראל.

באהבת ישראל נביא את הגואל!!!
39. ל34 24
(2007-11-14 07:25:03)
האיך???
איך לא רעדו אצבעותיכם על המקלדת? האם אתם מנסים להעלים את העובדות? ניצלו את מצב בריאותו של הרבי???
האם לדעתכם במשך שנתיים מלאים השתמשו החסידים (ר"ל) ברבי כרצונם. שכחתם את הסערה שהייתה בי שבט תשנ"ג סביב הסעטעלייט המפורסם, ומה הייתה הכרעתו של הרבי, על אף שהובאו בפני כל העובדות וההשלכות מכך?
התעלמתם לגמרי מהעובדה שהרבי יצא מרצונו ובבקשתו לחסידים (ופעמים רבות היה זה כרוך במאמץ רב) בכדי לעודד את שירת היחי, ולא שום ניגון אחר!!!

אני מבין את הסוברים שכיום המצב שונה מאז, אך לומר שהרבי אינו יודע מה הוא עושה??? לאן הגענו??
רפואה שלימה בקרוב ממש.
40. ל 39
(2007-11-14 09:12:10)
מי אמר שהרבי יצא בכדי לעודד "יחי" מאיפא אתה יודע מחשבת הרבי.
אולי הרבי יצא מצד הרצון והנחת לראות החסידים וחסידים יוכלו לראות אותו למרות שירת "יחי".
ובכל אופן אין דבר אחר ההוראות המפורשות של הרבי ואין חילוק מה שאנחנו חושבים ומסבירים וכו!
41. משיח
(2007-11-14 09:47:16)
כולנו זוכרים מה שהי בעת התוועדות ש"פ תולדות תשנ"ב כששרו ניגון זה והרבי הגיב שבעצם הי צריך לצאת אבל מפני כבוד הציבור החליט לשבת
42. ל-39 ו-34
(2007-11-14 11:09:27)
בכלל לא הבנתם את הכתוב בתגובה 24 !

מי אמר שהרבי, ח"ו, לא ידע מה שהוא עושה? ח"ו וח"ו! מי יכול להעלות דבר כזה על הדעת!
קרא, בבקשה עוד הפעם ותראה שלא הבנת את האמור. הרבי, לדאבוננו, יכול היה לענות אז כן או לא בהנהון ראשו הקדוש כאשר שאלו אותו שאלות ברורות. האם מישהו שאל אותו אם לשיר כך או כך? כמובן, כאשר שרו יחי אדוננו מורנו, הוא לא התנגד כמו שלא התנגד כאשר הילדים הכריזו תמיד בהיותם במחיצתו. אבל כאשר יש הוראות ברורות, כאשר הרבי יכול היה להתבטא באופן מוחלט, יותר מכן או לא - האם זאת לא הוראה יותר ברורה? האם ידוע לך על י"ט כסלו בשנה ההיא, כשהרבי הראה שהוא רוצה לומר משהו ובמשך 4 ש-ע-ו-ת!!! ניסו לנחש ולהבין מה רצונו הקדוש, ואף אחד מאלפי הנוכחים לא יכול היה לקלוע למטרה. מדוע? כי זה היה משהו שהרבי רצה להתבטא יותר מ"כן" או "לא" ואף אחד לא הבין אותו - לא ח"ו שהרבי לא ידע מה שהוא רצה, איך אפשר אפילו להעלות זאת על הדעת?! אלא הנוכחים בלב שבור וקרוע לא הבינו אותו. האם אפשר לתאר את צערו של הרבי ושל החסידים בשעות אלו?!

אך לפני כ"ז אדר - מדוע, רצה הרבי לצאת מהפארבריינגען כאשר התחילו עם כל
הענין הזה לפני המצב המר?
ושוב, אולי תואיל לבקש מהרב קליין את התשובות, שהוא העלה על הכתב אחרי ג תמוז, שהרבי ענה לאנשים על הענין הזה לפני כן.

בכל אופן, מי שרוצה לומר ולשיר - שיאמר
וישיר לעצמו, אך למה הופכים את זה לעיקר באמונת והבאת המשיח? הרבי
אמר בפירוש, שזיהוי המשיח אינו מצות
עשה מן התורה, אך אהבת ישראל היא כן
מצות עשה מן התורה!

הבה נתאחד כולנו במה שהרבי ודאי רוצה ע"י אהבת ישראל אמיתית- לא רק מבחוץ אלא גם מבפנים ואז ודאי נזכה לביאת משיח צדקנו בקרוב ממש!



43. רוצה תשובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2007-11-14 11:41:01)
איך בכפר חב"ד עד ג תמוז דאגו לרשום "יחי"
הרי כמו שנא ע"י רבים שהרבי התנגד ואם הוא התנגד איך כפר חב" יצא נגד הרבי,
ואם הוא רשם זאת מה קרה שהוא הפסיק פתאום????????
אשמח לקבל תשובה!!
בתקווה ל: "הנה מה טוב ומניים..."
44. כללים ברורים
(2007-11-14 15:31:07)
הרבי קבע בעוד ברור מהם היעדים של חב"ד בכלל והשלוחים בפרט...."
45. ל24
(2007-11-14 18:03:47)
לה"שוואנץ" במספר 24 איך אתה לא מתבייש להגיד כאלה מילים "שהרבי לא הי יכול לבטא את עצמו בפירוש" מי סימן להפסיק הניגון ר"ח כסלו בכינוס השלוחים נ"ג?? מי סימן לסגור הוילון לאחר כמה דקות בכל פעם. ואם "אינו יכול" אז למה עידד את זה?? ומה בט"ו סיון נ"א שהרבי עידד את זה, ובנוגע לזה שהי פעם שהרבי רצה לעזוב הפארבריינגען הי הרבה ענינים שלא הי הזמן לזה אבל עכשיו אחר שהרבי עידד את זה וכו...
מה זה שהרבי לא יכול???? שכחת על מי אתה מדבר?? "אוי מה הי לנו"
פעם בתחילת הנשיאות דכ"ק אדמו"ר הריי"צ הרבי הריי"צ הי במצב "לא בריא" (כבי) ודיבר שיחה לאחר זה אמר אחד "ער רעדט פון היץ" שהרבי הריי"צ מדבר מחום, ש"חולה" מדבר והשיחה אינו מדויק. אח"כ אמר כ"ק אדמו"ר מהוריי"צ "ווי קען מען זאגן אויף דער טאטעס א זון אז ער רעדט פון היץ" היינו, איך יכולים להגיד שהרבי מדבר מחולי.
וד"ל
46. to 41
(2007-11-14 20:23:07)
it was parshas noach, not toldos
47. לאלו המגיבים על 24
(2007-11-14 21:31:15)
כמובן שמה שהוא כתב ואיך שהוא כתב הוא היפך הכבוד וכו.

אבל נקודה אחת ראוי לציון הוא שעצם זה שהיו אנשים ש"ניצלו" את המצב הוא נכון.

והראי הכי מוכחת לזה הוא שאותם אנשים "מנצלים" את המצב הנורא הנוכחי, להוסיף כהנא וכהנא בהדרכים המשונים שלהם.

אם זה הי רק פעם אחת נו, היינו מקבלים את זה. אבל זה אותם אנשים שמנצלים את המצב פעם אחר פעם לסתות מהדרך והסדר אותו קבע הרבי, מוז מען זאגין שאין האמת איתם לא עכשיו ולא אז.
48. Teguvah to 21
(2007-11-14 22:12:27)
your interpretation might sound right BUT fortunately this is your own interpretation and there is not even a hint of it in all the sichos of the Rebbe Zol Gezunt Zein
49. תשובה לשאלה
(2007-11-15 00:37:45)
למה בחב"ד עוסקים לקרב יהודים במקום לשבת בכולל על התורה?

תשובה: אם צריך רק לשבת וללמוד ולא לעסוק בלקרב יהודים כי תלמוד תורה כנגד כולם, אזי שלא ישאו נשים ולא יולידו בנים, שזה מעכב מלהגות בתורה יומם ולילה.

אלא מה, למרות שת"ת כנגד כולם כנראה שחשוב לא פחות להתחתן ולהביא עוד נשמות לעולם כדי שיהיה המשך לעם ישראל (ואת זה גם הליטוואקס מבינים).

וזה מה שעושים חסידי הרבי הם עוסקים להביא עוד נשמות לעם ישראל מחזירים נשמות שתעו ואבדו כדי שיהיה המשך לעם ישראל, ויולדים ילדים "כל המלמד את בן חברו תורה כאילו ילדו".

וע"ז נאמר גדולים מעשה רבי חייא.
50. לכל הגולשים
(2007-11-15 21:26:18)
תבינו דבר אחד לזה בדיוק התכוון הר' שך כשיצא נגד חבד שגם אחרי שהרבי נפטר יגידו שהוא חי והוא משיח.
51. לאן הדרדרתם ?????????
(2007-11-16 04:37:34)
איך אתם מכניסים תגובות כאלה כמו תגובה 50???????????.

שליחה מזוזעת.
52. יד מכוונת
(2007-11-16 05:20:55)
לכווווווווולם! כל מה שקורה היום בחב"ד הרבי ידע על זה ויודע על זה וכיון את זה שיהיה כך, אז שכל אחד יתעסק בענינים שהרבי רוצה ממנו כי כל הטינופת הזאת שאנחנו שמים על עצמנו(ההתעסקות בפוליטיקה) הרבה יותר גרועה ועושה עגמת נפש הרבה יותר גדולה לרבי מהמעשים שהבן אדם המדובר עצמו עושה. המתפלל לרחמי שמים מרובים ולגאולת מלכינו בקרוב!!!
53. ל21 ו24
(2007-11-18 13:48:55)
א מודה ומתוודה אני משוייך לאותו רוב שולי וקיצוני בחב"ד
ב כ"ק אדמו"ר עודד יחי בט"ו אייר תשנ"א יש מזה וידאו ועדויות!
בוידאו רואים את הרבי מעודד יחי כשיורד מהבימה לאחר שנוג ע בפרוכת ועוד אחת בשביל הרבי נעצר ומסמן עם ידו (הקהל משתתק מטעמים ידועים ולדומא נח נ"ב) ולאחז" ריל"ג מכריז על שעת התפילה הרבי מסתובב ומעדד והשירה נמשכת - כ"ז בתשנ"א !
[ברור שעניין זה הופסק ע"י הרבי בעצמו (!) אך כמובן יש נתינת מקום לזה]
ג כולנו זוכרים את המסע של כמעט כל חסיד ששהה ב770 בג תמוז תשנ"ד תור למחילה ואח"כ לזאל הגדול לרקוד יחי האם למשהו היתה כוונה להכחשת המציאות אלא הייתה כוונה מאלה לע"ל אמנם היום הפכו זה למיאות אך מה הבעי שלכן צריך להתכחש
ג הרב עצמו התבטא על הרבי הריי"צ פעמיים שליט"א וכן עודד חסיד בשיחה על שסיים מכתבו דער רבי זאל געזונט זיין וכיו"ב (מוגה) האם הכוונה שהרבי הריי"צ חי? האם מה שהרבי אמר פורים תש"י אלה שאומרים שהרבי (הריי"צ) הסתלק הם וילדע מענטש (פראי אדם) שאינם יודעים מה הם מדברים
ד חליה לומר שמה שהרבי אמר בבא תשנ"ב שבדור התשיעי אין הסתלקות ואפי לא מצב שהדיבור הוא בגלות שהרבי הרי ממשיך בשיחה שלא יהי בעי של דיבור בהיותו למעלה מזה
54. בושה וחרפה לכם COL!!!!!!!!!!!!!
(2007-11-19 06:48:07)
אתם מכניסים תגובה כמו 50

כותבים שם של אותו האיש שעשה כל כך עגמת נפש לרבי, תגובתו אתם מכניסים, אבל אני בטוח שתגובתי לא תיכנס כמו שהיא, תעשו תשובה עם קצת ביטול לרבי ותסירו ה50 מיד!!!
55. יחי בשירה ולא ח"ו בהרכזה ואפילו לא באמירה
(2007-12-06 13:45:29)
אני מכיר הרבה שאכן בשירה שרים גם יחי כמו שראינו בבית רבינו , אבל באמירה או בהרכזה ח"ו .
כי כך הי גם בבית רבינו .
ואם כולם היו גם כן עושים כך , הי אולי אפשר לנסות לקרב קצת בין חב"ד לבין .....
ובודאי לא ירחיק מאן דהוא מלימוד תורת החסידות , שהיא זו שתקרב את ביאת המשיח .
56. just to note
(2007-12-07 00:35:36)
the main thing that the rebbe wanted was that moshiach should come, NOTwhos moshiach and thats ONE of the biggest problem of ALL THE MISHACISTIM thay make the "TOFEL" (SECNDERY) the "IKER" (main)-and the IKER A NOTHING- that moshiachshould come-
57. קא בכי קוב"ה: נצחוני בניי!...
(2007-12-28 03:49:17)
אמרחז"ל: " הלוואי אותי עזבו ותורתי שמרו". הרבי מתחנן אל כל החסידים, די ! תעזבו אותי, אל תתעסקו בי אם אני שליט"א או נבג"ם. אם אני באוהל או ב-770 די ! נמאס לי מהויכוחים שלכם...
היצמדו ל"ותורתי שמרו" והמאור שבה יחזירכם למוטב....

58. שאלה פשוטה מיהודי פשוט
(2007-12-28 14:37:09)
אם הרבי יתיר מבחייהו כמובא בתניא כפי שאומר הרב קריסקי אז למה צריך רבי ?!

הרי יתיר בבחייהו עם זה יתיר אז למה אומרים וניזכה זיך זיין דרייבה למטה מעשרה טפחים למה צריך ריבה הרי מלמעלה הוא פועל יותר

באו נעלה כולנו למעלה וזהו
מספיק עם המחלוקות כבר נימאס בני איש אחד אנחנו הלא כן

רבי הציצילנו .... חסיד אוהב וכואב
59. A JEW
(2007-12-29 02:06:46)
OK.. I GET IT YOU.. ARE SCARED TO PUT IN MY RESPONS ABOUT GOISHE COURTS, WEL THATS EXACTLY WHAT KRINSKI IS DOING, TAKING JEWS TO GOISHE COURTS, AND NOT ONLY THAT, HE WAS THE ONE WHO CREATED A PSICHAS HATSINOIRES AND MADE IT ACCEPTEBLE TO TAKE ANOTHER JEW TO A GOISHE COURT, AND IM VERY SURPRIZED THAT THOSE CHAREIDIM BNEI TOIRE - JOURNALISTS DIDNT HAVE SUCH A SIMPLE QUESTION IN MIND...?! PERHAPS THEY THOUGHT IT WOULD BE TO MUCH, TO PROVOKING.. BUT THATS THE SAD REALITY THAT YIDEN WANT TO ACHIVE SOMETHING(EVEN IF ITS RIGHT) , AND THEY WILL JUSTIFY EVEN SUCH A TERRIBLE SIN AS TO TAKE OTHER YIDEN TO A GOISHE COURT. ISNT THAT A CHILUL LUBAVITCH..?! WHAT ABOUT MEKUROVIM THAT HERE ABOUT IT..?! DONT THEY NO THAT A RELIGIOUS RABBI IS SUPOSSED TO SETTLE THINGS IN COURT..?(I PERSONALY NO TWO GVIRIM, NOT RELIGIOUS! WHO HAD A BUISSNESS ARGUMENT AND WENT TO SETTLE IT AT A DIN TORA!)OR MAYBE JUST THE MESHICHISTIM ARE DOING A CHILUL LUBAVITCH..? THINK ABOUT IT

P.S. COL.. P LEASE BE OBJECTIVE AND PUT MY MESSAGE THROUGH
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:




© 2018 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן