מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשע״ט 28.09.2018

שמחת בית השואבה המרכזית של קהילת חב"ד ראשון לציון

כמידי שנה זה עשור שקהילת חב"ד בראשון לציון בראשות המרא דאתרא הרב מרדכי צבי דוברבסקי עורכת את שמחת בית השואבה המרכזית בה משתתפים בנוסף לקהילת חב"ד קהל רב מתושבי העיר ושלוחים הרבי בשכונות ומקורביהם. אמו הקלידים ר' אלאור ולנר והזמר ר' אוריה שיף שימחו את הקהל, ותיאטרון מופאש של עמי ויהודה ריתקו את הקהל עם מופע אש ועוד • לסיפור המלא
שמחת בית השואבה המרכזית של קהילת חב
צילום: ניתאי אבל
כמידי שנה זה עשור שקהילת חב"ד בראשון לציון בראשות המרא דאתרא הרב מרדכי צבי דוברבסקי עורכת את שמחת בית השואבה המרכזית בה משתתפים בנוסף לקהילת חב"ד קהל רב מתושבי העיר ושלוחים הרבי בשכונות ומקורביהם.

אמו הקלידים ר' אלאור ולנר והזמר ר' אוריה שיף שימחו את הקהל, ותיאטרון מופאש של עמי ויהודה ריתקו את הקהל עם מופע אש ועוד. הקהל צפה גם בוידיאו מיוחד מהרבי - מראות תשרי בית חיינו וניכר היה על מאות המשתתפים את התשוקה לראות את הרבי עוד ועוד..

נשאו דברים: המרא דאתרא הרב דוברבסקי שהסביר את מעלת השמחה דווקא כשמנסכים מים ור' ישעיהו מלכא יו"ר המועצה הדתית בעיר שדיבר בשבח חב"ד שנותנים בית חם בגשמיות וברוחניות לכל יהודי באשר הוא. הוא הוסיף ואמר שהוא שמח שהשנה כמו בשנים האחרונות המועצה הדתית שותפה בתקציב לטובת שמחות בית השואבה והקפות שניות שמארגנים הקהילה ובתי חב"ד העיר, ר' ישעיהו דיבר בשבחו של חבר המועצה הדתית ר' רונן זינגר על פועלו הרב לטובת פעילות חב"ד בעיר והכל בשקט ובצניעות.

המנחה הנודע הרב משה הורביץ מכפר חב"ד הנחה כבקיא ורגיל ובטוב טעם והזמין את ילדי הקהילה לאמירת 12 הפסוקים של ילדי ישראל.

כיבדו בהשתתפותם: חבר המועצה ומועמד לראשות העיר רז קינסליך שהינו ידיד חב"ד ודלתו תמיד פתוחה לכל עינייני חב"ד, וכן ר' שמואל ג'מיל יו"ר סיעת מאמינים בראשון, ור' אריה כהן יו"ר ש"ס. ראש העיר מר דב צור ידיד חב"ד לו יחסי ידידות הדוקים וטובים עם המרא דאתרא הודיע שעקב אילוצים נבצר ממנו להשתתף באירוע.

בסוף הערב הוגרל כרטיס טיסה לרבי בו זכה ר' פנחס רייכמיסטרובסקי מהקהילה שיהיה שליח טוב עבור הקהילה.

שמחת בית השואבה אורגנה ע״י ר׳ מענדי דוברבסקי מנהל הכולל והפעילות בקהילה, סייע ר׳ רונן זינגר שדאג לתקציב מהמועצה הדתית ולתיאומים מול גורמים עירוניים ומשטרת ישראל
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.