מערכת COL | יום כ"ז טבת ה׳תשע״א 03.01.2011

שיעורי תורה לחרשים, מעכשיו באתר הוידאו של חב"ד. אורג

יהושוע סודקוף, תמים חבד"י בן 20, מלמד תורה בשפה שמרבית האנשים בעולם לא מבינים אותה. זוהי שפת ה-ASL (שפת הסימנים האמריקאית), שפה שמשמשת את סודקוף להפיץ את אור התורה והחסידות ● עכשיו, מאז שהוא הקים את אתר המולטימדיה ליהודים חרשים, הוא מפיק דבר תורה שבועי ועוד שלל שיעורי יהדות, שהפכו ללהיט בקרב בני הקהילה  לדיווח ולוידאו
שיעורי תורה לחרשים, מעכשיו באתר הוידאו של חב

יהושוע סודקוף, תמים חבד"י בן 20, מלמד תורה בשפה שמרבית האנשים בעולם לא מבינים אותה. זוהי שפת ה-ASL (שפת הסימנים האמריקאית), שפה שמשמשת את סודקוף להפיץ את אור התורה והחסידות.

עכשיו, מאז שהוא הקים את אתר המולטימדיה ליהודים חרשים, הוא מפיק דבר תורה שבועי ועוד שלל שיעורי יהדות, שהפכו ללהיט בקרב בני הקהילה.

אחד מהגולשים באתר Jewish.TV  - אתר הוידאו של חב"ד אורג, העונה לשם לאורה מהוליווד, פלורידה כתב: "אני מלמד ASL בישיבה והיוזמה הזו רלוונטית במאוד. אני כל כך שמח לראות שמישהו הבין שיש שם קהילה שלימה שצמאה לחומר יהודי, ודאג להביא את היהדות בשפה שלהם".

"בעיקרון, רוב העולם היהודי מבוסס על היכולת לשמוע", אומר סודקוף. "תפילה במניין, קריאה בתורה, כמו גם מצוות התלויות בקול, תקיעת שופר, קריאת המגילה ועוד. "לפעמים זה מאוד מאתגר לעשות את המירב עם הכלים שקיבלנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.