מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״א 19.06.2011

קרית ביאליק: ספר תורה חדש בגבעת הרקפות

אוירה חגיגית הורגשה בשכונת גבעת הרקפות: מאות מתושבי השכונה באו לשמוח בשמחת הקהילה, עם קבלת ספר תורה נוסף שישמש את הקהילה ● ספר התורה שבבעלות משפחת גבריאל ודינה אביטל, דיירים חדשים בשכונה, הועבר לבית הכנסת, והמתפללים דאגו לציין את השמחה ברוב פאר והדר, בהשתתפות ראש העיר מר אלי דוקורסקי, השליח בשכונה הרב פנחס מרטון, הרב יוסף קרסיק, הרב משה אוירכמן, אישי ציבור ורבנים לדיווח ולתמונות 
קרית ביאליק: ספר תורה חדש בגבעת הרקפות

אוירה חגיגית הורגשה בשכונת גבעת הרקפות: מאות מתושבי השכונה באו לשמוח בשמחת הקהילה, עם קבלת ספר תורה נוסף שישמש את הקהילה.

ספר התורה שבבעלות משפחת גבריאל ודינה אביטל, דיירים חדשים בשכונה, הועבר לבית הכנסת, והמתפללים דאגו לציין את השמחה ברוב פאר והדר, בהשתתפות ראש העיר מר אלי דוקורסקי, השליח בשכונה הרב פנחס מרטון, הרב יוסף קרסיק, הרב משה אוירכמן, אישי ציבור ורבנים.

"כל שנה אנו מקיימים מסיבת הילולא גדולה לכבוד רבי שמעון בר יוחאי", ציינו גבאי בית הכנסת, "והשנה החלטנו לשלב את שמחת ספר התורה בהילולא המסורתית".

ראש עיריית קרית ביאליק, מר אלי דוקורסקי, בירך את המתפללים: "זו גאווה גדולה עבורי לציין שמבנה הציבור הראשון שחנכתי בקרית ביאליק - הוא בית הכנסת של גבעת הרקפות. בית כנסת קהילתי שמשרת את כלל האוכלוסיה, בית כנסת שיושביו חרתו על דגלם את הפסוק: דרכיך דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום".

החגיגה שהתחילה בריקודים עם ספר התורה, המשיכה לסעודת הילולא ודברי תורה לכבוד ל"ג בעומר - עמוק אל תוך הלילה.

"לפני שנה בדיוק, חנכנו את בית הכנסת הקהילתי שלנו", אמר רב בית הכנסת, הרב פינחס מרטון, "ולא אשכח את שאיחלתי אז: 'זה הגדול קטן יהיה'. שבית הכנסת המפואר שנראה כה גדול, יהפוך עם הזמן לקטן שאינו מכיל את האנשים המשתתפים בתפילות, בשיעורים ובאירועים הקהילתיים. מה שהיה נראה חלום הפך במהירות למציאות. הבית הזה הפך למוקד שכונתי קהילתי, והוא שוקק חיים לאורך כל השנה כולה"...

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.