מערכת COL | יום י"ד טבת ה׳תשע״ב 09.01.2012

פרסום ראשון: ארגון חב"די זכה בתו היוקרתי של 'מידות'

ארגון 'מידות', המבקש לקדם אפקטיביות כאמת מידה עיקרית במערך שיקוליהם של משקיעים חברתיים ובניהול עמותות - באמצעות דירוג ארגונים ללא מטרות רווח, העניק תו לארגון "חסדי ל"ב", המנוהל על-ידי הרב זלמי ביסטריצקי ● זהו הארגון הדתי היחיד שזכה לקבל את התו היוקרתי ● בקליפ שהשיק הארגון לקראת פתיחת השנה האזרחית, התראיין הרב ביסטריצקי, לצד מנהלי הארגונים הגדולים בישראל  לסיפור המלא
פרסום ראשון: ארגון חב
הרב זלמי ביסטריצקי על רקע תו 'מידות'

מאת חיים ברון

מהו 'מידות'?
ארגון המבקש לקדם אפקטיביות בארגונים הפועלים לרווחת אזרחי ישראל, רואה את האפקטיביות וניהול הנכון של הארגון כאמת מידה עיקרית במערך שיקוליהם של משקיעים חברתיים ובניהול עמותות, וזאת באמצעות דירוג ארגונים ללא מטרות רווח.

באחרונה, העניק הארגון
תו לעמותת חסדי ל"ב, בניהולו של הרב זלמי ביסטריצקי. זהו הארגון הדתי היחיד שזכה לקבל את התו היוקרתי.

תו מידות משמעותו כי העמותה מחוייבת לתרבות ארגונית המעניקה חשיבות רבה לתכנון ומדידה, להתמקדות בתוצאות ולשיפור מתמיד, במטרה להשפיע על מוטביה ולחולל שינוי משמעותי בחייהם.

הארגון נבדק עפ"י כל הקרטריונים הנבדקים על ידי העמותה, ואף נעשו שיחות עם מוטבי העמותה, עובדיה, והנהלתה.

כמה חשוב לקבל תו ממידות? הנה דברים שאמרה בקליפ, העיתונאית הבכירה אורלי וילנאי: "מידות זה כלי עבודה שאני מעבירה הלאה. כשאני רואה גוף שמידות בדקה אותו ויודעת בדיוק שהכסף שמושקע בו הולך למטרות אפקטיביות, אני יודעת שעל הגוף הזה אפשר לסמוך ואפשר להמליץ".

בקליפ מיוחד שהשיק הארגון לקראת פתיחת השנה האזרחית, התראיין הרב ביסטריצקי, לצד מנהלי הארגונים הגדולים בישראל וגרם לקידוש השם.

"אנחנו בדרך הנכונה"

הרב ביסטריצקי, שהקים והפך את הארגון למעצמת החסד הגדולה בצפון, אמר ל-COL כי "תו מידות מחזק את חזון העמותה לפעול למען העיר לחיזוק תושבי צפת, ומרום הגליל, מתוך אמונה שלכל אדם יש את היכולת להתקדם בעזרת הכלים הניתנים על ידי העמותה, ומעיד כי העמותה פועלת מתוך השטח, וקשובה לצרכי התושבים".

עוד אומר הרב ביסטריצקי
כי "דירוג מידות מקדם אותנו כמה שלבים קדימה, ואף מחזק אותנו להמשיך לפעול בעיר, ולמענה, ולהמשיך במיגור והקטנת מעגל העוני. כמו כן, אנו שמחים כאשר מגיע גורם חיצוני כמו מידות, אשר בודק את יעילות פעילתנו, ומעיד כי אנחנו בדרך הנכונה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.