מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״א 28.10.2010

עולים מרוסיה חגגו סיום מרגש בביכנ"ס "שער אפרים" בראשל"צ

התרגשות רבה אחזה השבוע בקהל הרב שהשתתף במסיבת הסיום על חמישה חומשי תורה עם פירוש רש"י שנלמד במשך חמש שנים על ידי עשרות מעולי חבר העמים המתקבצים מידי שבוע ללימוד בצוותא עם אברכים, ביוזמת ארגון "תולדות ישורון" בבית המדרש של קהילת החרדים בראשון לציון "שער אפרים", בראשותו של הרב משה נחשוני רב בית הכנסת ראש מחלקת הכשרות בעיר לדיווח ולתמונות 
עולים מרוסיה חגגו סיום מרגש בביכנ
מימין לשמאל: הרב בן ציון זילבר, ר' שמואל ג'מיל, הרב משה נחשוני, הרב יצחק פישר, האדמו"ר מחוסט, והרב יהודה וולפא ● צילום: י. בלינקו, COL

התרגשות רבה אחזה השבוע בקהל הרב שהשתתף במסיבת הסיום על חמישה חומשי תורה עם פירוש רש"י שנלמד במשך חמש שנים על ידי עשרות מעולי חבר העמים המתקבצים מידי שבוע ללימוד בצוותא עם אברכים, ביוזמת ארגון "תולדות ישורון" בבית המדרש של קהילת החרדים בראשון לציון "שער אפרים", בראשותו של הרב משה נחשוני רב בית הכנסת "שער אפרים" וראש מחלקת הכשרות בעיר.

במעמד המרגש שנערך בסיועו של יו"ר ש"ס בעיר ר' שמואל ג'מיל, חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק חינוך ותרבות חרדית ושרותי הדת. השתתפו רב העיר הגרי"ד הלוי וולפא, כ"ק האדמו"ר מחוסט, הגר"מ נחשוני רב בית הכנסת "שער אפרים" וראש מחלקת הכשרות בעיר, הרב יצחק פישר רב שכונת נחלת יהודה והרב בן ציון זילבר יו"ר ארגון "תולדות ישורון".

במהלך הסיום ציינו את מסירותם של אותם יהודים עולים ממדינות חבר העמים אשר באים ללמוד מידי שבוע עם האברכים, בעקשנות רבה ובלי להתייאש למרות הקשיים הן בהבנת דברי הגמרא והן בקשיי השפה.

הדוברים כולם ציינו את ההתפעלות שאוחזת כל יהודי הנכנס לבית המדרש "שער אפרים" וחוזה בעשרות התלמידים הבאים ממדינות חבר העמים השוקדים על תלמודם יחד עם האברכים. כמו"כ, ציינו את עזרתו וסיועו של ר' שמואל ג'מיל יו"ר ש"ס ומחזיק תיק חינוך ותרבות חרדית ושרותי הדת אשר עושה ימים כלילות להגברת היהדות והדת בראשון לציון בשיתוף מלא עם רבני העיר והשכונות.

פעילות זאת הינה חלק מפסיפס של פעילות ענפה של קהילת החרדים "שער אפרים" בראשון לציון בראשות הגר"מ נחשוני המונה שיעורי תורה ומניינים לתפילות סביב  השעון בימי חול ושבתות, תוך קירוב יהודים רבים לאביהם שבשמים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.