מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״א 30.12.2010

לאור ההצלחה: פרויקט 'הפארבריינגען החודשי' ממשיך בתנופה

JEM
אחרי ההצלחה האדירה של תוכנית 'הפארבריינגען החודשי עם הרבי' ביוזמת ה'ועד', הנערך בשיתוף עם חברת המדיה החב"דית JEM, נמשכת התוכנית בתנופה רבה: הפקה חדשה של התוועדות כ"ד טבת תשמ"א של הרבי עם תרגום מלא ללה"ק   לסיפור המלא
לאור ההצלחה: פרויקט 'הפארבריינגען החודשי' ממשיך בתנופה
אחרי ההצלחה האדירה של תוכנית 'הפארבריינגען החודשי עם הרבי' ביוזמת ה'ועד', הנערך בשיתוף עם חברת המדיה החב"דיתJEM, נמשכת התוכנית בתנופה רבה: הפקה חדשה של התוועדות כ"ד טבת תשמ"א של הרבי עם תרגום מלא ללה"ק.

ב'ועד תלמידי התמימים העולמי' לא נחים לרגע. אחרי ההצלחה האדירה של תוכנית 'הפארבריינגען החודשי עם הרבי' ביוזמת ה'ועד', הנערך בשיתוף עם חברת המדיה החב"דית JEM, נמשכת התוכנית בתנופה רבה: הפקה חדשה של התוועדות כ"ד טבת תשמ"א של הרבי עם תרגום מלא ללה"ק.

כזכור, בחודש תשרי האחרון, בעת הרצאה שמסר מטעם 'ועד תלמידי התמימים', הכריז הרב אלקנה שמוטקין מנהל חברת JEM על תוכנית מהפכנית. "מידי חודש תפיק החברה וידאו מלא מהתוועדות קודש של הרבי", הפתיע הרב שמוטקין את התמימים.

ואכן, כעבור זמן לא רב, הופיעה ההפקה הראשונה. לקראת חודש כסלו הופק הוידאו מהתוועדות י"ט כסלו תשמ"א, כשהוא כולל תרגומים לשפות שונות בצירוף חוברת עם תמליל ההתוועדות. הוידאו הוקרן בכל ישיבות חב"ד בעולם וזכה להיענות מרשימה בין התמימים.

בתחילת השבוע, כאמור, יצא לאור ההפקה לחודש טבת, הכוללת וידאו מלא מהתוועדות כ"ד טבת תשמ"א בתרגום ללה"ק ואנגלית, ומלווה בחוברת עם תמליל ההתוועדות בשלושה שפות. וגם – חידוש מיוחד: סיכומים וקיצורים על התוכן של ההתוועדות שנערכו על-ידי הרב יצחק קפלן.

בימים אלו מגיעה ההפקה האמורה אל נציגי ה'ועד' בישיבות חב"ד בארץ ובעולם, והיא תוקרן לצפייה עבור אלפי התמימים בימים הקרובים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.