מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשע״א 18.11.2010

הנתון המרתק נחשף: כמה משפחות חב"דיות יש בארץ? ● בלעדי

ר' משה בן-הרוש משיכון חב"ד בלוד, הוא המפיק, היוזם והמוציא לאור של "טלקשר-חב"ד", ספר הטלפונים הפנים-חב"די, שהצליח להדהים באיכותו ● לקראת מדריך הטלפונים החדש שיצא בקרוב ולקראת עונת החתונות בה אנו מצויים, הוא מספר ל"אחד משלנו" - מדור העסקים של COL, על פרוייקט חייו ועל "מרכז ההזמנות החב"די" שהקים לאחרונה ● בפנים: באיזה נושא הוא לא חש צורך להתנצל, על מה הוא מתקשה לענות, וכמה הזמנות מודפסות לחתונה חב"דית ● ובפינת ההנחות הבלעדיות לגולשי COL: למעלה מ - 20% הנחה! ● מיוחד  לסיפור המלאוגם: בן-הרוש חושף נתון מדהים - כמה משפחות חב"דיות מתגוררות בישראל
הנתון המרתק נחשף: כמה משפחות חב
מנדי ריזל, COL

שם האורח:
  משה בן-הרוש

שם העסק: 1) טלקשר חב"ד – הוא המדריך הארצי לאנ"ש בישראל ולמוסדות חב"ד בארץ ובעולם. 2) המרכז החב"די להזמנות ותשורות לאירועים.
 
שנת הקמה: טלקשר חב"ד תשנ"ו 1996, המרכז החב"די להזמנות ותשורות לאירועים. תשס"ט 2008.
 
מה אתה מציע:
בטלקשר חב"ד אנו מציעים מדריך טלפונים וצרכנות לאנ"ש ומוסדות חב"ד בארץ ובעולם, ולנותני השירות והמכירות אנו מציעים שטחי פרסום במדריך צרכניות המיועד לקהל גדול, אמין ונבון.
 
במרכז החב"די להזמנות ותשורות לאירועים אנו מציעים הזמנות איכותיות על גבי מגוון ניירות, הדפסה איכותית אפשרות להדפסת בלט או זהב בשיטה מיוחדת. כמו כן אנו מפיקים ומשווקים מגוון רחב של תשורות לכל אירוע.

אתה חושב שיש לך מעלות על המתחרים: אין לנו עדיפות על גבי האחרים, אך אנו נותנים שירות מהיר, מחירים נוחים ויש לנו שלל דוגמאות להזמנות ותשורות באתר טלקשר חב"ד.
 
הלקוחות החב"דיים:
לקוחות נבונים. בדרך כלל מגיעים מגובשים בדעתם על צורה ,צבע וכמות ההזמנות התשורות.
 
כמה הזמנות בממוצע מודפסות לחתונה חב"דית: יש חתונות עם 300 הזמנות ויש חתונות עם 1600. בממוצע הכללי מדובר על 300 - 450 הזמנות.
 
מה ההזמנה הסטנדרטית: אנו נצמדים כמובן לנוסח המסורתי של הזמנת הרבי בפונט וילנה עם חלוקת התיבות הידוע. לגבי העיצוב, ההזמנות הן בדרך-כלל סטנדרטיות ולא מנקרות-עיניים. הרבה אוהבים הזמנות עם פרחים, מסגרות וכו'.

קוריוז: הגיע אליי פעם חסיד חב"ד ואמר שהוא רוצה להזמין דווקא אצלי את ההזמנות, כדי שיהיה לו אירוע שמח כמו בזה שהוא השתתף, שאני הפקתי את ההזמנות עבורו... 
 
מבחינתך, מה המהדורה המוצלחת ביותר עד כה: קשה לי לענות על כך. ב"ה יצאתי מרוצה מכול המהדורות, כי כל אחת היא "הבן היחיד" שלי. למרות זאת, אני חושב שבמהדורה הבאה, שתצא בעז"ה בין פורים לפסח שנה זו, השקעתי יותר מכולן והיא תהיה מוצלחת ביותר.
 
המהדורה האחרונה יצאה מזמן, בשל מה העיכובים עד כה? לא אכנס כאן להתנצלויות וסיבות, אך אבטיח מעל במה מיוחדת  זו ב-COL, שהמהדורה הבאה תהיה מיוחדת ותצא אי"ה עד פסח.

כמה כתובות חב"דיות יאוגדו בטלקשר הקרוב? נכון להיום ישנם כ-10,500 רשומות כ"י. רק כדי להבהיר באיזו צמיחה מדובר - את המדריך הארצי הראשון של טלקשר חב"ד הוצאנו עם 3,451 שמות!
 
כתובת: המשרד החדש נמצא בשיכון חב"ד לוד, בניין מספר 17 
 
שעות פתיחה: משעה 11:00 בבוקר ועד 18:00. ניתן לתאם גם בטלפון בשעות הנוחות למזמינים
 
טלפון: 08-9209770. פקס: 08-9221770. נייד: 050-5770432
 
אימייל: [email protected]

אתר: אנחנו עובדים על הקמת אתר טלקשר חב"ד חדש ומיוחד, אשר יכיל מלבד כתובות אנ"ש ומפרסמים רבים, גם הפתעות וחידושים וזאת בשיתוף אתר COL 

הנחה בלעדית לגולשי COL: הנחה של 21% בהזמנות לאירועים ותשורות עד ט"ו בשבט, והנחה של 28% למזמינים פרסום במדריך הקרוב עד ט"ו בשבט

אתם חסידי חב"ד וגם לכם יש עסק? רוצים להתפרסם במדור?
 שלחו כעת אימייל לכתובת:
[email protected] , ציינו את
 שמכם, מספר טלפון ומעט פרטים ואנו ניצור אתכם קשר, בכפוף לתקנון המדור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.