מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשע״ה 23.03.2015

חגיגה ברחובות: הוכנס ס"ת לבית חב"ד שכונות היובל

מאות אנשים, נשים וטף, ידידי ומוקירי בית חב"ד, מתפללי בית כנסת שכונות היובל-מקוב רחובות, ותושבי העיר רחובות הגיעו להשתתף בחגיגה המרכזית של הכנסת ספר תורה לבית כנסת חב"ד שכונות היובל-מקוב רחובות הפועל ע"י שליח הרבי ומנהל בית חב"ד הרב שמואל מנדלזון ● כיבדו את האירוע: רב קהילת חב"ד ברחובות הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, רבי שלום הרוש שליט"א רבם של חסידי ברסלב בירושלים, וראש העיר רחובות מר רחמים מלול  חגיגה ברחובות
חגיגה ברחובות: הוכנס ס
מאות אנשים, נשים וטף, ידידי ומוקירי בית חב"ד, מתפללי בית כנסת שכונות היובל-מקוב רחובות, ותושבי העיר רחובות הגיעו השבוע להשתתף בחגיגה המרכזית של הכנסת ספר תורה לבית כנסת חב"ד שכונות היובל-מקוב רחובות, בית כנסת שפועל ע"י שליח הרבי ומנהל בית חב"ד הרב שמואל מנדלזון שפועל רבות בשכונות היובל מקוב בעיר רחובות.

ספר התורה נתרם על ידי ידידי בית חב"ד האחים הנדיבים אליהו וחיים טורפיאשוילי שתרמו את ספר התורה לעילוי נשמת קרוב משפחתם.

אירוע סיום כתיבת האותיות של ספר התורה התקיים באולמי גושן בעיר רחובות, כשבמהלך כתיבת האותיות השתתפו האורחים בסעודת מצוה לכבוד סיום כתיבת ספר התורה.

אירוע כתיבת האותיות נפתח ע"י המנחה המיוחד פה מפיק מרגליות, הרב בערקה מנדלזון מכפר חב"ד אביו של השליח, שפתח בהסבר מיוחד אודות החשיבות הגדולה והזכות החשובה להשתתף בסיום כתיבת ספר תורה.

לאחר מכן הזמין המנחה את רב קהילת חב"ד ברחובות הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א שבירך את ציבור המשתתפים ושיבח את הפעילות הגדולה שנעשית בעיר רחובות על ידי שלוחי הרבי המפיצים את מעיינות החסידות חוצה, והרחיב על הזכות הגדולה של התורמים הנכבדים להיות שותפים פעילות הקדושה של שלוחי הרבי.

בהמשך הזמין המנחה את הרב החשוב רבי שלום הרוש שליט"א רבם של חסידי ברסלב בירושלים שהגיע להשתתף באירוע החשוב, הרב הרוש דיבר על הקדושה המיוחדת שיש לתורה, ועל הזכות הגדולה של התורמים שזכו להכניס ספר תורה שמאחד את עם ישראל.

לאחר מכן הזמין את המנחה את ראש העיר רחובות מר רחמים מלול שמסייע רבות לשליחי הרבי ברחובות במשך ימות השנה בפעילותם הגדולה.

ראש העיר מר רחמים מלול סיפר על הגאווה שיש לו כראש העיר מכך שפעילות חב"ד בעיר מתפשטת ומתרחבת, ואיחל לשלוחי הרבי בעיר רחובות שהשתתפו באירוע ובראשם השליח הראשי הרב מרדכי קסטל שימשיכו בפעילות החשובה, והוא הבטיח שבתפקידו כראש העיר הוא ימשיך לעמוד לימין השלוחים בכל המצטרך.

לאחר סיום כתיבת האותיות יצאו המשתתפים בתהלוכה שמחה ובשירים וריקודים לכבוד ספר התורה, כשבראש התהלוכה לצד התורמים הנכבדים ובני משפחותיהם, רקדו וליוו את ספר התורה רבנים חשובים וביניהם ידיד גדול לבית חב"ד בשכונות היובל-מקוב רחובות הרה"ג יקותיאל יהודה ויזנר שליט"א הרב הראשי לשירות בתי הסוהר שמסייע רבות לפעילות בית חב"ד, כשיחד איתו השתתפו בשירה ובריקודים מתפללי בית הכנסת וידידי בית חב"ד.

השמחה הגדולה סחפה את כל המשתתפים שבמשך שעות רבות רקדו ופיזזו יחד עם ספר התורה החדש.

לאחר ההקפות שנערכו מתוך שמחה וריקודים, המשיך הציבור לרקוד ולשמוח יחד עם ספר התורה במשך זמן רב, כשבסיום הודו המשתתפים ובירכו את שליח הרבי הרב שמואל מנדלזון שיזכה להמשיך לפעול בהצלחה גדולה בשכונות היובל-מקוב ברחובות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.