מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״ה 19.07.2015

חברי פרלמנט אירופי: למנות שליח מיוחד למאבק באנטישמיות

איגוד הארגונים היהודים באיחוד האירופי (EJA) הגיש עתירה לנציבות האירופית למינוי שליח מיוחד של האיחוד למאבק באנטישמיות, כפי שקיים בארה"ב ● את העתירה הגיש מנכ"ל ה – EJAו'מרכז רבני אירופה', הרב מנחם מרגולין, לסגן הנשיא הראשון של הפרלמנט – פראנס טימרמנס, לאחר שרתם לנושא עשרות חבריי פרלמנט ממגוון מפלגות שחתמו גם הם על העתירה מאבק באנטישמיות
חברי פרלמנט אירופי: למנות שליח מיוחד למאבק באנטישמיות
איגוד הארגונים היהודים באיחוד האירופי (EJA) הגיש עתירה לנציבות האירופית למינוי שליח מיוחד של האיחוד למאבק באנטישמיות, כפי שקיים בארה"ב.

את העתירה הגיש מנכ"ל ה – EJAו'מרכז רבני אירופה', הרב מנחם מרגולין, לסגן הנשיא הראשון של הפרלמנט – פראנס טימרמנס, לאחר שרתם לנושא עשרות חבריי פרלמנט ממגוון מפלגות שחתמו גם הם על העתירה. במסגרת העתירה, מציין הרב מרגולין, כי על השליח המיוחד להיות ממונה לא רק על מאבק באנטישמיות, אלא גם על ניתור כל פעילות אנטישמיות שתתבצע במדינות האיחוד לצורכי מעקב אחר ההתרחבות המטרידה של הבעיה.

מנכ"ל ה – EJA ו'מרכז רבני אירופה', הרב מנחם מרגולין, מציין עוד כי: "בעקבות המתקפות הרצחניות על מוסדות יהודיים שהתרחשו לאחרונה, חלק ממדינות אירופה אמנם הגבירו את האבטחה על קבילות יהודיות, אך הפתרון לבעיית האנטישמיות אינו נמצא רק שם. חלק ניכר ממדינות האיחוד האירופי עדיין לא הקימו מנגנונים פנים מדינתיים לניטור ומאבק באנטישמיות הגואה, ולכן על מוסדות האיחוד האירופי להירתם לפתרון הבעיה.

סמנכ"ל 'מרכז רבני אירופה' הרב אריה גולדברג ציין כי במפגשים ובשיחות שקיימה הנהלת 'מרכז רבני אירופה' עם אישי שלטון בכירים בכמה ממדינות אירופה הם עמדו על כך כי האנטישמיות נגד יהודים באירופה הפכה זה מכבר לבעיה אשר מטרידה את מדינות אירופה ולא רק את היהודים. "האנטישמיות תופסת תאוצה באירופה כולה ובכדי למגר את התופעה יש להתחיל בדור הצעיר ולהשקיע בחינוך שלו, ובתוכניות הלימודים", התבטאו לאחרונה אותם בכירים במדינות אירופה.

בין חבריי הפרלמנט האירופי הבכירים שכבר חתמו על העתירה:
Vice-President Adina Valean MEP, Bastiaan Belder MEP, Anneliese Dodds MEP, Seb Dance MEP, Juan Carlos Girauta Vidal MEP, Milan Zver MEP, Jude Kirton-Darling MEP, Angel Dzhambazki MEP, Tomáš Zdechovský MEP, György HÖLVÉNYI MEP, Petras Austrevicius MEP, Brando Maria Benifei MEP, Ramon Tremosa i Balcells MEP, Charles Goerens MEP, Martina Anderson MEP, Lynn Boylan MEP, Liadh Ní Ríada MEP, Matt Carthy MEP, Lars Aduktusson MEP, Dr. Artis Pabriks MEP, Davor Stier MEP, Philippe Juvin MEP, Hannu Takkula MEP, Olga Sehnalová MEP, Theresa Griffin MEP, Jan Zahradil MEP, Cecilia
Wikström MEP, Peter NIEDERMÜLLER MEP, Jan Albrecht MEP, Tatjana Zdanoka MEP, Soraya Post MEP, and Luigi Morgano MEP.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.