קבע כעמוד הבית
|
הוספה למועדפים
|
פרסם אצלנו
|
צור קשר
|







המראיין: שימאלע פיזם. המרואיין: אהרן-דב הלפרין ● מיוחד
(יום רביעי, י' אדר תשע''א)

האמנתם אי-פעם לראות את שימאלע פיזם בעיתון "כפר חב"ד"? השבוע, הוא לא רק מופיע בעיתון, אלא הפך למראיין של העורך, הרב אהרן-דב הלפרין. כן, מה ששמעתם "די הופתעתי, גם מההסכמה המהירה של העורך וגם מהיוזמה החפוזה והנועזת של עצמי", הוא כותב בפתיח לראיון ● COL מגיש טעימה ראשונה מהראיון ● ואיך כל זה קשור לעסקן שפוגע באחדות?  לסיפור המלא 

הרב שימאלע פיזם

(הערת המראיין: בשעת כתיבת השורות איני יודע אם ההקדמה דלהלן תפורסם או תצונזר על ידי המערכת).
 
בכל ימות השנה, עורך 'פתשגן', הוא המראיין. הוא זה שבמשך 30 שנה הציג את השאלות הנוקבות שלעתים גרמו למרואיין להתפתל על כסאו באי-נוחות. הוא זה שהטיח בפני לא מעט מרואיינים, במסגרת ה'שאלות', כתבי-אשמה חסרי רחמים. בדרך כלל המדובר היה בנושאים כמו 'מיהו יהודי', 'שלמות הארץ', וכמובן במערכה על כבוד מרדכי היהודי מול רדיפותיהם של בן המדתא ואנשיו.

אך גם מאנ"ש, אנשי-מרדכי, הוא לא חסך בשנים עברו את שבט ביקורתו. אמנם לעתים מאד נדירות ובוודאי לא באותה חריפות שהופנתה כלפי אנשי "הכסף נתון לך", ובכל זאת יותר מפעם אחת הוא כתב דברי ביקורת עלינו. על הקבוצה שאני מודה לה' על הזכות להשתייך אליה.
 
זה נבע – לפי עניות דעתי – מכך שהוא וחבריו משוכנעים משום מה כאילו הם היחידים שיודעים מה באמת רוצה מרדכי. הם לא השכילו להבין ולהשלים עם העובדה שגם אנחנו אנשי מרדכי, לא פחות מהם ואולי הרבה יותר.

שגם אם לדעתם אנו סוטים מאד, כביכול, מדרכו של מרדכי – אנחנו עדיין אותה משפחה, משפחת אנשי מרדכי. שגם אם לדעתם אנחנו עושים פעולות שמזיקות מאד כביכול למטרתו של מרדכי – זה לא בגלל שאנחנו מתכחשים למשפחת מרדכי; אדרבה, זה משום שאנו מקושרים ונאמנים למרדכי הצדיק בכל ליבינו ונימי נפשנו. אנחנו עושים מה שאנחנו עושים רק משום שאנו סוברים ובטוחים שזה רצונו של מרדכי, כפי שאנו מבינים את הקו שעולה מריבוי שיחותיו הקדושות, במיוחד אלו שנאמרו בשנים האחרונות.

תופעה שיותר קוממה אותי היא העובדה שכל ה'שפויים' הללו שכחו לגמרי את הציווי של "עשו כל אשר ביכלתכם'', ואת ההוראה "לפרסם לכל אנשי הדור .. עד הנבואה העיקרית שלאלתר לגאולה ותיכף ומיד ממש הנה זה מלך המשיח בא", ושזה "הדבר היחיד שנשאר עתה בעבודת השליחות".

אצלנו עוסקים בזה כל הזמן, בלהט, בלי הפסק. זו מציאות שאיש לא יוכל להתכחש לה. אינני נכנס כרגע לשאלה האם אנחנו פועלים נכון או לא  – אך ללא ספק משיח הוא הנושא העיקרי והיחיד שחדור בכל הפעולות שלנו, ממש כמו שמרדכי הצדיק ביקש והתחנן. אצלם, לעומת זאת, העניין הזה כמעט לא קיים כלל.

הם עושים אמנם גם הרבה דברים גדולים וחשובים, פעולות ומבצעים ושיעורים ופתיחת בתי חב"ד – והם בוודאי יזכו לקבל על כך ש"י עולמות וזה בודאי גם מזרז את הגאולה – אך עיקר העיקרים חסר מהספר. ה'קאך' הגדול  ביותר של מרדכי הצדיק והציווי המרכזי שלו אלינו לזמן הזה – זוכה אצלם להתעלמות כמעט מוחלטת.

גם כשהם עוסקים בעניינים הללו, זו בהחלט לא הכותרת העיקרית שלהם. כאילו מדובר בחסידות אחרת ולא בחסידיו של מי שהשמיע את הזעקה הגדולה לחיות עם משיח ולעשות כל אשר ביכולתנו להביאו.

והנה לפתע, בשבועיים האחרונים, צלילים חדשים החלו בוקעים מה'פתשגן': 'אחדות', 'עשו כל אשר ביכולתכם', 'כאיש אחד בלב אחד', 'כולנו אחים' ועוד... ואז, תוך כדי מחשבות ותהיות אם מדובר במהתלה של שבועיים לפני פורים או בתזוזה של ממש – נפל למוחי רעיון:

בהיותי מיודד אישית עם העורך – למרות חילוקי הדעות של 180 מעלות – אגש אליו עם הצעה מקורית: לכבוד פורים, החג של 'ונהפוך הוא' ושל תחפושות – נחליף תפקידים בכל המובנים. הוא, המראיין הנוקב, יהיה הפעם המרואיין, ואילו אני, המייצג את אלו שזכו לא פעם 'לחטוף' משבט לשונו, אהיה היום המראיין המצליף.

האמת – לא שיערתי שהוא יסכים כל-כך בקלות. הוא אמנם התנה שזה יהיה בעיצומה של התוועדות, 'אחרי הרבה לחיים', אך אחרי הכל די הופתעתי, גם מההסכמה המהירה שלו וגם מהיוזמה החפוזה והנועזת של עצמי...

כך מצאנו עצמנו השבוע, ביום הבהיר ט' אדר, עם מכשיר הקלטה, הרבה 'לחיים' ו'פארבייסן', מפליגים יחד, בכוונה תחילה, אל עין הסערה...

שאלה אחת ו-4 תשובות

בשבועיים האחרונים גרמת לי ולמשפחתי עונג-שבת של ממש. הזמירות החדשות שלך באמת משרות אוירה טובה בשולחן השבת. מה קרה באמת? מדוע החלטת להחליף את הזמירות הישנות?

ר' שימאלע ידידי, אתה מתחיל שוב עם ההתלהבות שלך. אל תיסחף. לא החלפתי שום זמירות ישנות בזמירות חדשות. אתה יודע היטב שכבר כתבתי לא פעם דברים נוקבים בנושא הזה של האחדות ושל "חסידים אין משפחה" ושל "לחיות עם משיח" ושל "עשו כל אשר ביכולתכם". אלו אינן  זמירות חדשות.

טוב אני רואה שאתה מתחמק. שקשה לך להודות שהתחלת לשנות כיוון. אני מבין את זה. זה בסדר. בהחלט לא נעים להודות. אז אשאיר את זה להמשך הראיון כשהאווירה תיפתח יותר. אתחיל בנושא שבאמת הכי מציק לי ולחברים שלי: מאז ג' תמוז - מה עשיתם כל הזמן אתה והחברים שלך בעניין של 'עשו כל אשר ביכולתכם' ו'לחיות עם משיח'?! נאדה! שום-כלום! מתחתם הרבה ביקורת על מה שאנחנו עושים  וגרמתם להחליש (ודאי שלא במתכוון) את העיסוק בנושא, כולל במבצעי לימוד העולמיים בעניני משיח וגאולה שערכנו. אבל מה עשיתם אתם עצמכם בעניין של "הדבר היחיד שנשאר עתה בעבודת השליחות", "לחיות עם משיח" ו"עשו כל אשר ביכולתכם"? אפס! כאילו נתקעתם אי-שם בשנות הכפ"ים והלמ"דים. בין 'ופרצת' ל'מיהו-יהודי'. ואילו השנים הראשונות של הנונ"ים – משיח ומשיח ורק משיח – כאילו נמחקו לכם מהזיכרון..

תראה, אני יכול לענות לך על השאלה ששאלת ארבע סוגי תשובות: תשובה דיפלומטית, תשובה ממלכתית, תשובה נכונה ותשובה אמיתית.

התשובה הדיפלומטית, שהנפיקו במטה של מחלקת ההסברה היא: זה לא נכון. אנחנו כן עסקנו בעניין המשיח. הוצאנו במשך השנים כך וכך ספרים, כך וכך חוברות וכתבנו על כך בעלונים שלנו כך וכך פעמים. גם בעיתון הרשמי של תנועת אנשי מרדכי – פתשגן – אנו מביאים כידוע הרבה מאמרים בעניינים האלו ולאחרונה אף הוספנו עוד מדור שבועי קבוע בשם 'משיח וגאולה'.

גם בכינוסים השנתיים שלנו תמיד דאגנו שבין שלל הנושאים יהיה דיון רשמי גם בנושא החשוב והמרכזי הזה. בכינוסים הרשמיים אפילו דאגנו מראש שתמיד יהיה מישהו שכאילו בלי כוונה יכריז את "הכרזת הקודש" עם כל השטורעם, למען האחדות. כך שלקבוע שלא עסקנו בנושא של 'לחיות עם משיח' ו'עשו כל אשר ביכולתכם' זו סתם השמצה ועלילה. 

התשובה הממלכתית, ואני מזדהה לחלוטין עם תוכנה, היא: עם כל הכבוד - בעניין של 'עשו כל אשר ביכולתכם' עשינו באין-ערוך יותר מאלו שעשייתם הסתכמה בשלטי חוצות, "מבצעי הדבקות", ארגון מופעי משיח, פרסומים רעשניים על האוטובוסים, ועוד הרבה פעולות מסוג זה. הקמנו בשנים אלו אלפי בתי חב"ד חדשים ששינו לחלוטין את המפה של חב"ד בעולם והם הם אלו שמקרבים את המשיח ואת הגאולה. ברוסיה חוללו ה'שפויים' מהפך יהודי שלא היה לו אח ורע, במימדים של 'באין ערוך' מכל הפעילות החב"דית עד ג' תמוז.

ממש "יתיר מבחיוהי" כפשוטו. שום פעילות לא יכולה להשתוות אפילו לאפס קצהו של הכנת העם היהודי למשיח כפי שזה מתחולל בחבר העמים מאז ג' תמוז. בציבור הדתי והחרדי הבאנו לכך שאלפים-אלפים התקרבו לחסידות ולתורתו ואורו של מרדכי הצדיק, ממש כתשובת מלך המשיח ש"יפוצו מעיינותיך" זה מה שיביא את ה"קאתי מר". זו התשובה הממלכתית שכאמור, אני מזדהה עמה לחלוטין, אך היא עדיין לא ממש עונה על השאלה הנוקבת שלך, מדוע הנושא של משיח (המילה משיח כפשוטו) כאילו מוחבא ומוסתר אצלנו ואיננו הדגל המרכזי שלנו.
 
התשובה הנכונה היא: אכן, הצדק אתכם. באמת בנוסף לכל הפעולות הגדולות והאינטנסיביות שב"ה נעשו בתנופה חסרת-תקדים (כפי שפירטתי בסעיף הקודם) היינו אמורים לקיים כל העת מסע הסברה אינטנסיבי, בכל האופנים והאמצעים (כולל במודעות, בעיתונים ובחוברות לחלוקה בכל הבתים), לעורר את כל בני ישראל לצפות באמת למשיח. להיות מוכנים לקבלת פני משיח.

לחיות עשרים-וארבע שעות ביממה עם תשוקה בוערת לביאת המשיח. משיח בהחלט היה אמור להיות הדגל המרכזי שלנו – אלא שלמרבה הכאב, אחרי שאנשים התרגלו לייחס כל אזכור חב"די בנושא משיח, לפרופגנדה הזולה והצעקנית שרק מרחיקה במקום לקרב - לא נותרה לנו כמעט שום אפשרות ושום דרך פעולה ציבורית-תעמולתית בנושא הזה. זו התשובה הנכונה והמציאותית, אך עדיין לא התשובה המלאה והאמיתית.

התשובה האמיתית, קשורה לעסקן ותיק שלא בוחל באמצעים בניסיון לחמם שוב את האווירה, להלהיט את הרוחות ולהצית מחדש את המחלוקת. העסקן הזה מאד מסוכן, משום שלא מדובר במישהו 'קיצוני' מהשוליים. מדובר באחד שיש לו השפעה על רבים מאד. לכן לאחר התלבטות קשה אני מתכונן לחשוף את שמו כאן בראיון, להוקיע אותו ולהזהיר שלא ישמעו בקולו.

האורח המסוכן

לפני שתמשיך ותגלה לנו מי הוא אותו עסקן מסוכן (באמת אין לי מושג למי אתה מתכוון למרות שזה מזכיר לי מישהו... אך אני עוד לא בטוח לגמרי למי אתה מתכוון...) אני חייב לקטוע אותך ולהגיב על חלק מהדברים שאמרת כדי שלא יאמרו "מדשתיק שמע מיניה דניחא ליה". כאילו אני מסכים עם מה שנאמר כאן. ובכן:

א. אני לא מסכים לקביעה שלך שהפעולות שלנו מרחיקות יהודים. אדרבה ואדרבה. אנו מתאמצים – לפחות לפי הבנתנו – להיצמד בפעולותינו להוראות הרבי, ומתייעצים בחסידישע רבנים ומשפיעים (נכון שלעתים יש אנשים פרטיים שעושים פעולות 'לא תקניות', שאי אפשר להאשים בהן את הכלל. אך אדרבה, תחשוב על זה שאילו אתם הייתם נוקטים קו פעיל בענין משיח, על-פי הבנתכם אתם את הוראות הרבי, הרבה מהסטיות שאצלנו לא היו).

ההמשך המסעיר – השבוע בכפר חב"ד


(צילום: נחום יערי)
(צילום: נחום יערי)



| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה



| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה



| הסר תמונה


| הסר תמונה


| הסר תמונה
הדפסה |
שלח לחבר:  שמך: אימייל הנמען:
תגובות
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:


1. כל הכבוד לשניהם
(2011-03-16 22:50:55)
2. חבל על הזמן
(2011-03-16 23:02:51)
ברכינו אבינו כולנו כאחד - עיני זולגים דמעות של שמחה ברוך ה' כולי אושר פשוט ימות המשיח

חזקים וברוכים המשיכו באחדות זאת רק כך נביא את הגאולה
3. זה הסערה הענקית בחב"ד? - שעליה דיברתם?, הייתי בטוחה משהו יותר מעניין..
(2011-03-16 23:13:13)
חלאס עם המריבות של המשיחיסטים והאנטים...זה כבר יצא מכל החורים, נמאס..
הייתי בטוחה משהו "וואהוו"..ח-ב-ל, אם אין משהו מעניין לפרסם, עדייף לא לפרסם שטויות...
4. תמשיכו ככה
(2011-03-16 23:19:48)
5. תגובה צונזרה
(2011-03-16 23:22:23)
6. העסקן הוא היצר הרע
(2011-03-16 23:22:50)
7. ענק!!!! אהרן דב שיחק אותה בגדול. כמו תמיד הוא יודע באיזה צד מרוחה החמאה.
(2011-03-16 23:23:34)
אני מצדיע לו.
8. אהרון דוב בר אוריין
(2011-03-16 23:29:54)
מי שקצת מכיר את הרב הלפרין יודע שמדובר ביהודי ת''ח שלפני שהלך לשבועון הפצת המעיינות ישב ולימד תמימים באהלי תורה כפ''ח ובת''ת לוד וברור שכל כוונתו לאחדות ולהתקשר ברבי והוא מוביל את זה היום בהצלחה ואשרי חלקו וגודל זכותו .
9. נו כבר תגידו מי העסקן במקום למתוח את כולם!!!!!!!!!
(2011-03-16 23:33:12)
10. כפר חב"ד! הפתעתם לטובה!!
(2011-03-16 23:35:55)
איני משיחיסט, אבל בני אב אחד כולנו, ועד שלא ראיתי בעיניי, לא הייתי מאמין שכך יעשה עורך העיתון - הרב הלפרין. תמשיכו כך בראיונות מרתקים ומאוחדים! זה מזכיר לי קצת את הראיון עם הרב גולשמיד והרב חביב מרמת אביב. פשוט עמדו לי דמעות בעיינים לראות שכולנו בני אב אחד למרות כל הוויכוחים!

תודה רבה!
11. מרגש מאוד!
(2011-03-16 23:41:06)
באהבת ישראל נביא את הגואל
12. ימות המשיח....
(2011-03-16 23:48:24)
כנראה שמשיח באמת קרוב...
13. אני מצדיע לכפר חב"ד!
(2011-03-16 23:51:10)
אודה על האמת כי לקרוא את העיתון הזה תמיד צרם לי.

צרם לי ה"זי"ע" במדור הדבר מלכות. צרמו לי הידיעות על ה'אגו"ח' של 'ההם'. צרמו לי מאמרי הביקורת. צרם לי מה שאני רואה כהתעלמות מנושא משיח (כפי שהיטבי לתאר ידידי שימעל'ה).

הפעם הופתעתי לטובה -

אהרן דוב, ישרא'ליק בראד, כל חברי המערכת -

יישר כחכם!

(אינני מתחרט על המנוי שעשיתי לפני כחודשיים. כל שקל הי' שווה בשביל להגיע לרגע הזה).
14. This is sick.
(2011-03-16 23:51:45)
15. ברוך השם! סוף סוף נחת לרבי!
(2011-03-16 23:52:30)
עכשיו אולי יתאחדו גם השבועונים/העלונים וכו'
16. חחח ענק!!
(2011-03-16 23:52:40)
17. הארה
(2011-03-16 23:55:51)
הערת אגב: לא שמיאלע - שמיעל'ה
18. הסוד לביאת המשיח
(2011-03-17 00:04:19)
כשחב"ד תהיה מאוחדת !!! ויפה השילוב של שתי הדעות יחד וכשיפעלו יחד כוחה של חב"ד יוכפל ומיד יבוא משיח
כי ההתכפייא והתהפכא יבוא מתוכינו וכך נוכל להפוך את המציאות מגולה לגאולה. בהצלחה לכולנו.
19. נחת נחת נחת
(2011-03-17 00:06:55)
לו הייתם יודעים כמה נחת זה גרם לרעבע הייתם פורצים בריקודים ושמחה אמיתית
יהי' רצון שהאחדות הזאת תפרח ותמשך לנח"ר של אבינו רועינו ונזכה במהרה לקיום היעוד "ברכינו אבינו כולנו כאחד" בגאולה הקרובה נאו ממש
20. תגובה צונזרה
(2011-03-17 00:07:12)
21. בושה וחרפה !!!!
(2011-03-17 00:08:10)
משהוא השתבש אצל אהרן דוב והעובדה שיש את דגל הזהב(עגל)בעיתון ולא בתור בדיחה לפורים!!!???
וביחד עם זאת שפה רחובית כגון נאדה
22. תגובה צונזרה
(2011-03-17 00:09:40)
תגובות מתלהמות - לא יאושרו
23. קדחת בצלחת
(2011-03-17 00:10:52)
כזו ליגטימציה לא שיערו אבותינו אחר כך נשאל מדוע ביבי נותן פרס לערבים על הטרור.
24. אשרינו שחסידים מ א ו ח ד י ם אנחנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2011-03-17 00:14:54)
25. דעתי
(2011-03-17 00:16:42)
הנתינת מקום שהם מקבלים עכשיו רק הורסת את חב"ד יותר ויותר.
אהרן דב מצא דרך לחזור לעניינים - להתחבר למשיחיסטים.

וואללה יופי.
26. יחי לאחדות
(2011-03-17 00:19:20)
כל הכבוד!! כולי נרגשת בטח לרבי יש נחת ומי יתן שבזכות אחדות אמיתית זו נזכה לקבל פני משיח
כפי שהרבי אמר שמשיח יבוא כשתהיה אחדות בין החסידים
זה כ"כ בזמן הנכון כשהעולם רועד ומזדעזע ישר כח לכל היוזמים.
27. מחר בבוקר אני עושה מנוי
(2011-03-17 00:22:34)
28. ל 16 כך הוא באידיש וכדי להכניס את הקורא לרוח הפורימית בה נערך הראיון - נכתב באידיש
(2011-03-17 00:23:07)
בכל אופן אתה צודק והיו״ד מקומו לפני המ״ם ולא אחריו.
29. מזעזע
(2011-03-17 00:23:37)
אחדות, אבל לא על חשבון נתינת לגיטמציה שלילית.
30. אזהרה! כידוע שהכל משתלשל מאיתנו!
(2011-03-17 00:26:41)
חבל על המילים אבל מי שקצת מכיר את משנתו של הרבי מליובאוויטש יודע שהנתינת מקום והדיבורים זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות, היום כל פישר שבחיים שלא לא פתח ספר ומחפש צומי, ולא נשכח שאילו החברה שהפכו את בית חיינו לג'ונגל אחד גדול, היום הם מרואינים לעיתון שמגדיר את עצמו "השופר של הרבי", בתור בנדם שמנהל בית חב"ד בזה הרגע התקשרתי למערכת העיתון על ביטול המנוי.
31. מי זה שימעל'ה פיזם שצריך לתת לו במה?
(2011-03-17 00:27:57)
ממתי הוא מאן דאמר?
32. מה הקשר בין דגל וכיפת יחי?
(2011-03-17 00:29:10)
לא ידעתי שסמלים והכרזות זה מה מקרב את משיח?
33. תראו מה עושים בשביל כסף!
(2011-03-17 00:32:50)
סיפר לי ידיד שעובד בעיתון שבאותו שבוע שיצאו אם ה"אחדות" החכמה הזאת התחילו המון משיחים לקנות את העיתון , תחשבו מחשבה כלכלית עיתון שהולך להסגר כל רגע, תחשבו מה אהרון דב יעשה? העצה היא לקפל זנב ולרדת לשאול תחתית ולהיות מה שהם עכשיו! והעיקר מתפלאים אחרי זה שהם עושים מה שבא להם כשיש להם לגיטמציה מכל אלו שחושבים שהם שייכים לשם חב"ד.
34. בושות למשפחת הלפרין
(2011-03-17 00:44:48)
35. הכסף יענה את הכל
(2011-03-17 00:45:18)
גם את האידיאולוגיה.
גם את הלגיטימציה להזויים שבינינו.

נו, שיהיה.
הלך הזרזיר אצל העורב.
36. לרבי בטוח יש נחת!
(2011-03-17 00:48:34)
חבל שיש כאלו שרואים את השלילי בכל דבר. תכל'ס יש כאן ענין נפלא של אחדות. וזה מאוד מרגש.
37. למגיבים האחרונים
(2011-03-17 01:04:43)
כנראה קשה לכם להפרדן "מהעסקן המסוכן" ומהגלות נפלאה. עשו כל אשר ביכולתכם לערער את האחדות זכות גדולה היא לכם
38. יישר כח
(2011-03-17 01:05:57)
39. חשבון פשוט - 50% מחב"ד משיחיסטים
(2011-03-17 01:07:01)
אהרן דב הולך להכפיל את מספר המנויים, שכבוד ליובאוויטש יחפש לו מקום אחר..

אולי הגיע הזמן לפתוח עיתון חבד"י אמיתי.
40. מה הרבי חושב על התמונה הזאת?
(2011-03-17 01:13:06)
הבה נחשוב לרגע שהרבי מסתכל על התמונה הזאת של שני חסידים שדעותיהם שונות אך יושבים ביחד באחדות, מה דעתכם האם לרבי יש צער או נחת?
41. מקסים !
(2011-03-17 01:32:04)
אני בטוח ששתי הדמויות יספגו הרבה תגובות לא נעימות השבת בבית הכנסת....
אך כולן מאותו עסקן מדובר....

יישר כוחכם ! אל יבוש מפני המלעיגים !
42. אחדות - צו השעה!
(2011-03-17 01:35:42)
שלמה בן צבי, כל הכבוד!
43. מה שלא נוח להם קוראים לזה כבר "עמלק"!
(2011-03-17 01:43:40)
עד עכשיו היה סיסמה כל פעם שרצו לדרוס את רבני חב"ד באיזה החלטה אמרו הלו זה בשביל ה"אחדות", כשיו אחרי שצא"ח שיאמר לזכותם עשו משהו נורמלי מיתוג שזה נתן כפה בפנים של אותם אלה שנלחמים בשלוחים של הרבי, ועכשיו בכל התקשורת דיברו שיש סמל, וכמובן שבהתחלה נישו להלחם, והשטן לא הצליח, אז הפעם הוא בלבוש של עמלק, ומשכנע את כולם, ונסיים חבל שנמצא את עצמינו שותפים לעוד חילול ה' נורא.
44. יפה מאד. תמשיכו ככה, אני מחדש תמנוי!!!
(2011-03-17 01:45:10)
45. כ"ז אדר ב770 בית חיינו!
(2011-03-17 01:46:07)
ועוד והעיקר שבזמן שבארץ מדברים על האחדות הנפלאה! ב770 מישהו החליט שבכ"ז אדר כולם יבואו לאהל ויעתירו תפילה למען הגאולה, האמת שלא בדיוק ראיתי מודעות ויש להדגיש שהיו מודעות אבל האלה שאנחנו רוצים לעשות איתם "אחדות" הסתערו על המודעות וקרעו אותם לגזרים.
46. העסקן
(2011-03-17 01:47:32)
אולי כל העניין עם העסקן זה מתיחה לכבוד פורים?
47. רווח והצהלה יעמוד ממקום אחר!
(2011-03-17 01:48:23)
מערכת כפ"ח פיספתם ברגע האחרון לפני הגאולה נפלתם בפח ובגדול!
48. אני לא מבין?!
(2011-03-17 01:49:41)
לא משנה מה יעשו תמיד יהיה תלונות?!
אנשים תתעוררו זאת אחדות אמיתית!!
למה למצוא שלילי בכל דבר?!
49. יפה, מתוחכם! כמעט הצלחתם לבלבל אותי...
(2011-03-17 01:54:15)
ולסקרנים לגבי זהות העסקן המגונה, כנסו לראיון המלא באתר
50. שמו של העסקן הוא: פ.ש.
(2011-03-17 01:55:40)
שהוא: פורים שמח...
מתיחה יפה פורים.
51. זהו
(2011-03-17 01:58:59)
אברן דב נהיה סנילי..
52. התחרפנתם?
(2011-03-17 02:00:19)
אחדות??? נפל לכם הסכך?
53. אחדות - גם אנחנו כמוכם
(2011-03-17 02:02:18)
במילים אחרות: נמאס להם להופיע רק בחב"ד אינפו
והשבועונים הצהובים.

אז עושים 'אחדות'.

סופו מלמד על תחילתו.
54. אז ככה
(2011-03-17 02:12:07)
זה אנשים שהולכים עם
פריט לבוש מסוימים.

יש להם מוסדות עיתון משלהם,
וגם את אינטרנט (_____), תכירו.
55. ישר כח גדול....
(2011-03-17 02:12:42)
56. COL אנא תהיו הוגנים
(2011-03-17 02:20:28)
באתר אחר שפירסמו כתבה זו הוסיפו עוד קטע/שאלה מהמראיין למרואיין, שאלה רצינית ואמיתית
אני חושב שגם אתם יכולים להוסיף קטע זה
שעוד כמה אנשים ישאלו עצמם האם זו באמת הדרך...???!!!
57. חבל שנותנים להם לחשוב שהם פונקציה
(2011-03-17 02:20:53)
כפר חב"ד ממשיך לתת רשמיות לצד המשיחי הקיצוני. חבל מאד.
אולי אפשר להצדיק אותם ש"פורים היום" (אבל "לא כל יום פורים")...
58. איזה כיף
(2011-03-17 02:23:22)
שניהם ביחד עם חיוך אמיתי, באמת יש הרבה אהבת ישראל בנינו, לא נורא החילוקי דיעות זה גם בריא העיקר שימשיך, זה מזכיר לי את התמונה של הרב וילשאנסקי עם הרב יחזקאל סופר באחת החתונה, עלו והצליחו
59. העסקן הוא יצר הרע
(2011-03-17 02:48:01)
60. הגיע הזמן לפתוח עיתון חדש
(2011-03-17 02:49:12)
הקץ לדיקטטורת הלפרין!
61. שלום משפחה יקרה!
(2011-03-17 03:04:23)
כפי הנראה העסקן המדובר הוא אכן היצר הרע בהתגלמות חסידית להפליא
והשאלה הנשאלת ומתבקשת:מדוע חסידים, שכאמור חסיד הוא פנימי,
לא מסוגלים פשוט לקרוא להפנים ולשתוק!!
פשוט לא להגיב, לתת לרעיונות לחדור ולחלחל ולפעול שינוי
כל תגובה שהיא, בין לטוב בין למוטב-מיותרת ומעקרת כל סיכוי של רפואה
כל התייחסות שלילית כמו חיובית,מתוחכמת כמו טיפשית-מעלימה על העצם
ומגלה חיצוניות!!!
אתכפיא משמעה לעצור ולהימנע מלעשות מה שבא לי- זו האחרונה ממזימות העסקן הנודע והנורא, גם אלה שהצדיעו למפגש המרגש(וגם אלה שלא), לא פטורים מאותה אימפולסיביות תאוותנית מלהביע דעותיהם והתרגשותם.
חסידים, אחים יקרים, טייערע ברידער- תפנימו, תקחו אוויר
וועלן מיר פארן צום רבי'ן- באחדות פנימית בלבד.
פורים שמח ונהפוכו, באהבה עצומה לכ-ו-ל-ם :)
62. כפירה!
(2011-03-17 03:11:21)
לזה קוראים "אחדות"?! פשוט לחושך קוראים אור...

אחדות אפילו באופן של מראית עין עם אלו הלוחמים נגד הרבי ונגד כל הנשיאים מחזק ומוסיף כחם ביתר שאת כו' להמשיך בדרכם המטורפת להרחיק יהודים מהרבי ותורתו. ומה-דאך על העושים גופם עיקר (אשר גם גופו של יהודי הוא יקר אצל הקב"ה) ונפשם טפלה אמר אדה"ז "אי אפשר להיות אהבה ואחוה אמיתית ביניהם", כש"כ שהעושים הכרזות וסיסמאות על הכיפות שמעל גופם עיקר, ונפשם ונפשות כל בית ישראל מחשיבים לא רק כטפל אלא שרוצים להשחית ר"ל לגמרי בכך שהם מרחיקים אותם עי"ז מלימוד החסידות (כדברי כ"ק אדמו"ר זי"ע), "הרי זו כפירה באחדותו האמיתית" ממש, וזה מרחיקה את הגאולה ר"ל.
63. ל- 21
(2011-03-17 03:14:22)
לידיעתך נאדה זה לא שפה רחובית זה פשוט "כלום" בתרגום מרוסית
64. ב"ה כל הכבוד.
(2011-03-17 03:22:53)
כבר שבע עשרה שנה כולנו מנסים לקרב הגאולה. דרך המחלוקת נוסתה עד תום. כל סוגי הראיות, המובאות, הנאומים, הפרסומים, החידות, והבדיחות, הדיני תורה וכמעט כל דבר שעולה על הדעת נוסה בעניין המחלוקת חוץ מדבר אחד: האחדות. אחרי כ"כ הרבה שנים ועדיין הגלות כאןן ההתנגדות טבעית וכמו בכל דבר יש בה איזה יסוד של טיעון הגיוני. אבל ההכרעה של אנשים אחראים ובוגרים (קם בנכסי אביו) צריכה להיות בכל מחיר ולמרות הכל לנסות להגיע לאיזו שהיא אחדות התחלתית. אולי לזה בדיוק מחכים..
65. למי אף הסכך?
(2011-03-17 04:07:57)
???????????????

זה לא נורמלי

אפשר לסגור את העיתון,
66. מחמם את הלב
(2011-03-17 04:26:12)
חסידים איין משפחה... יישר כח לכולם
67. חזק ביותר
(2011-03-17 04:29:35)
חזק ביותר
עצוב לראות שעדיין יש אנשים שצוחקים על המפגש הזה
ולא חושבים על האחדות הגדולה!
אבל מה לעשות אנטים היו לפני ג' תמוז וגם היום הם ממשיכים את דרכם!
שקצת יחשבו מעבר לרצונות של עצמם, ויחשבו על הרצון של הרבי,
68. מה בצע!
(2011-03-17 04:51:05)
אפילו אם יפסידו מנויים, א"א להפרד מאחד האמת - הדרך הישרה שיובילינו לקראת משיח צדקנו, להתנהג רק בדרך שימשיך ויקרב יהודים לרבי וללימוד החסידות ולא לחזק ידי אותם המתנהגים בהנהגות מטורפות הנלחמים עם הרבי וכופרים בה' ובמשיחו ובכך ומרחיקים יהודים מהרבי ומלימוד החסידות מדי יום ביומו בפועל ומרחיקים הגאולה ר"ל, וא"א לומר שמצד אהבת ישראל צריכים לעשות כאלה פעולות שיחזקו את מעשיהם, דזה אינו. הציווי "ואהבת לרעך כמוך" הוא מצד נשמתם, שגם להם יש נשמה קדושה, אבל מעשיהם הם מעשי תעתועים, ומאוס בתכלית המיאוס, ואסור לחזק ידי עוברי עבירה.
69. יישר כח למערכת העיתון ולאתר המכובד...
(2011-03-17 05:20:24)
שמחתי לקרוא את תמצית הכתבה - בעזרת השם אשמח לרכוש השבוע את העיתון מכיוון שאינני מנוי לעיתונים בכלל.
שמחתי לראות את האחדות משני הצדדים! ולמרות שמדובר באוירה פורימית... עדיין אחגות גדולה יש כאן,
והכי חשוב, ומעל הכל: נחת רוח ענק לרבי!!!!
כולי מרוגש!!!!
ואני מאמין שכל מי שנפש חסידית בליבו שמח לראות אחדות זאת בהמשך לקמפיין האחרון בעניין האחדות!!!
אשרינו שחסידים אנחנו והלואי ובעזרת השם נראה סוף סוף את הדבר שכולנו מחכים ומצפים לה: האחדות!!!
א גוט שאבעס
70. העסקן המדובר...
(2011-03-17 05:28:16)
לא ראיתי את העיתון עדיין, אבל העסקן המדובר קבור עמוק בתוך כל אחד ואחת מאיתנו, בצד שכנגד, והוא דואג לשבש לנו את המחשבה כל הזמן...
71. ביטול היום
(2011-03-17 05:30:52)
היום אני מבטל את המנוי !!
ואני לא התפתה לקנות גם בודד בחנות
72. כל האמת על שימעל'ה פיזם, וגם מה שהוא עדיין לא יודע על עצמו
(2011-03-17 05:57:47)
אז ככה
א. שימעל'ה פיזם הוא אדם פוליטיקאי שכבר ממזמן שכח מהאמת (שלו) וכל מגמתו זה לערער את ההמסד החב"די האמתי ע"י הקמת ארגוני חבדיים קיקיוניים ומחללי שם הרבי .והכל כמובן בשם האידאולוגיה המזויפת.
ב. ועוד והוא עיקר, פיתאום גם הם (המשיחיסטים) הבינו ש'יחי' לפעמים גם מזיק. כי הרי בקמפיין האחדות האחרון חצי מהפרסומים של הם היה ללא הכרזת הקודש. תגידו מה שאתם רוצים אבל המשיחיסטים הוציאו פרסומים ללא יחי וזה הגיע מתוך הבנה שיש כאלה שזה מרחק אותם מהמסר העיקרי (אפילו שזה החבדניקים)
ג. סעיף ב' מוכיח שאת מה שכתבתי בסעיף א' שהוא (שימעל'ה) דיפלומט, לא איש של אידאולוגיה צרופה(לשיטתו) כי אם הוא היה יותר קיצוני הוא לא היה מתפשר כך.
ד. תחשבו על זה לילה.
תודה על ההקשבה, ח.ב.ד.
73. ביטלתי את המנוי.
(2011-03-17 06:07:13)
74. מזעזע - בושה וחרפה
(2011-03-17 07:54:40)
שעיתון כפר חב"ד (שופרו של הרבי???) נותן במה לאנשים כאלה, שמחללים את שם חב"ד ברבים יום יום שעה שעה
75. סוף סוף
(2011-03-17 08:14:03)
חברה תפסיקו לבלבל תשכל סוף סוף יושבים שני חסידים ומתדברים יחד למרות שאין דעותיהם שוות וודאי שיש לרבה מזה הרבה נחת וכמו הסיפור עם החסיד ר יונה שנכנס בחסיד מסוים ששלח את ילדיו לשקאלא " שנזרוק בקבוק אחד על השני אבל נשב ונדבר ישר כח גדול ואל תתפעלו מכל מיני מלעיגים ומדינים למיניהם
76. תענוג!
(2011-03-17 08:33:22)
פשוט תענוג לראות כזה דבר וכל המעירים שלא מאירים יזכרו בדברי הבעש”ט אשר הזולת הוא כראי ואם רואה בו חסרון סימן שאצלו הדבר טעון תיקון !מספיק עם הויכוחים שבענו מצער הגלות אנו רוצים משיח ולא חשובה זהותו העיקר הגאולה השלימה ונזכה לראות את מלכנו נשיאנו בראשנו והוא יגאלנו עכשיו מיד ממש!
77. זכו -שכינה בניהם
(2011-03-17 09:31:05)
יישר כוח על היוזמה וכידוע הקב"ה לא מצא כלי מחזיק ברכה כשלום. באופן אישי אני מחכה ליראות את הרב אהרן דב הלפרין בראיון ב"בית משיח"
78. אי אי אי
(2011-03-17 09:31:31)
הלב נשבר והמילים נעתקות, לא בפזיזות נכתבים שורות אלו, הן נכתבות מתוך צער עמוק ולב נשבר, וכשכואב אזי צועקים.

להצגה המבישה שזוכה השבוע לפרסום רעשני מעל דפי עיתון "כפר חב"ד", לא ציפו שנים רבות מי שאמונים על המלחמה הפרועה במוסדות ושלוחי הרבי מיני יום המר ונמהר ג' בתמוז בתקופה אשר "החושך יכסה ארץ וערפל לאומים".

תחת מעטה פורימי כביכול, נפגש עורך העיתון לשיחה משותפת עם 'שימאלע פיזם', שיחה עתירת גילויים. בשיחה משתלח הנ"ל ללא רסן באלפי חסידי הרבי, שלוחיו ומקושריו. הנה כמה 'פנינים' מדברי הבלע: "תופעה שיותר קוממה אותי היא העובדה שכל ה'שפויים' הללו שכחו לגמרי את הציווי של "עשו כל אשר ביכולתכם... כאילו מדובר בחסידות אחרת ולא בחסידיו של מי שהשמיע את הזעקה הגדולה לחיות עם משיח". רח"ל!!! * "מאז ג' תמוז – מה עשיתם כל הזמן אתה והחברים שלך בעניין של 'עשו כל אשר ביכולתכם' ו'לחיות עם משיח'?! נאדה! שום-כלום!... אפס! כאילו נתקעתם אי שם בשנות הכ"פים והלמ"דים, בין 'ופרצת' ל'מיהו יהודי'. ואילו השנים הראשונות של הנו"נים כאילו נמחקו לכם מהזיכרון..." * "אצלנו חיים עם משיח... אצלכם המילה משיח נהפכה לאיזה מושג סודי שאסור להזכיר אותו...". וכהנה רבות.

דברים אלו, שמעולם לא נכתבו על ידי טובי הוגי הדעות שבמערכת בית משיח זכו כאן לפרסום בריש גלי, ואף נחתמו בטבעת העורך שכה דבריו: "אכן הצדק אתכם . . את הקבוצה השניה האנטי שושניסטים, אלו המכונים 'שפויים', הוא הצליח על ידי ה'אשר קרך' שלו להכניס לתרדמה עמוקה בכל הענין של 'לחיות עם משיח'. . הוא הצליח להעביר אותנו לשנות היו"דים וה"כפים ולעמעם לנו את הזיכרון של השנים האחרונות, הסוערות כשמרדכי זעק כל הזמן 'משיח'.

"המראיין", הינו צעיר נבזה הנמנה על הקיצונים שבמטורפים, מי שמקדיש את כל עיתותיו למלחמה נמרצת במוסדות ליובאוויטש והשלוחים, ואחראי לביזוי שמו הק' של רבינו ברמה הנחותה ביותר בראש כל חוצות. פוחז זה, הוא שיסד בשנים האחרונות את הארגון הקיקיוני "התאחדות החסידים – שע"י אגודת חסידי חב"ד בארץ", שמטרתו הברורה – להוות תחליף לאגודת חסידי חב"ד באה"ק הנתונה למרות רבני חב"ד ואותה ייסד הרבי כארגון העל של חסידי חב"ד באה"ק (ואשר במסגרתו יוצא לאור השבועון 'כפר חב"ד').

בראש עוד חולפים משפטי הסלוגן שעצבו את מודעות הפרסום של העיתון בשבועות האחרונים: "המשפיע של ילדיך", "רוצה בית עם הרגשים וידע חסידי", "שליח – הפצת המעיינות זה כפר חב"ד", האומנם?!

באיזה פנים נבוא לאותם רבנים ויהודים יראים ושלמים (שרבים מהם נמנים על קוראי העיתון!) מחוץ למחנה חב"ד כשיטענו: "הנה, העיתון הרשמי של חב"ד נותן בימה לאותם אלו שהנכם טוענים שאינם מייצגים את חב"ד"? איך נסביר את חילול שמו הקדוש של רבינו בידי אותם מלעיזים, כאשר קיבלו הם חותמת כשרות מהעיתון הרשמי של ליובאוויטש? ו"במקום שיש חילול השם אין חולקים כבוד".

האם זהו "השופר של הרבי"? הזהו העיתון שעד לפני שבועות מספר ייצג נאמנה את אנ"ש חסידי חב"ד, והביא ללא חת את דעת הרבי בנושאים שעל הזמן? הלא די אם נזכיר את הראיון הנוקב שפורסם בשבועון עם ה'חוזר' הגה"ח ר' יואל כהן אך לפני שנים ספורות, שכותרתו הייתה כי אסור לתת למטורפים כל שמץ של לגיטימציה!

האם בעבור כמה מנויים נוספים תושלך האידיאולוגיה לסל, וחסל?

טייערע ברידער! לא עת לחשות! כל מי שכואב את כבודו של רבינו על דפי ביטאון חב"ד הרשמי, יביע את מחאתו הנמרצת באוזני המערכת והעורכים, וכולי האי ואולי יערה עליהם רוח ממרום, וימלאו נאמנה את תפקידם, ואזי יקויים "וקול השופר הולך וחזק מאוד".

מס' הטלפון שבמערכת: 03-9606154

79. איפו מענדי קפלן?!?
(2011-03-17 09:33:15)
הלב נשבר והמילים נעתקות, לא בפזיזות נכתבים שורות אלו, הן נכתבות מתוך צער עמוק ולב נשבר, וכשכואב אזי צועקים.

להצגה המבישה שזוכה השבוע לפרסום רעשני מעל דפי עיתון "כפר חב"ד", לא ציפו שנים רבות מי שאמונים על המלחמה הפרועה במוסדות ושלוחי הרבי מיני יום המר ונמהר ג' בתמוז בתקופה אשר "החושך יכסה ארץ וערפל לאומים".

תחת מעטה פורימי כביכול, נפגש עורך העיתון לשיחה משותפת עם 'שימאלע פיזם', שיחה עתירת גילויים. בשיחה משתלח הנ"ל ללא רסן באלפי חסידי הרבי, שלוחיו ומקושריו. הנה כמה 'פנינים' מדברי הבלע: "תופעה שיותר קוממה אותי היא העובדה שכל ה'שפויים' הללו שכחו לגמרי את הציווי של "עשו כל אשר ביכולתכם... כאילו מדובר בחסידות אחרת ולא בחסידיו של מי שהשמיע את הזעקה הגדולה לחיות עם משיח". רח"ל!!! * "מאז ג' תמוז – מה עשיתם כל הזמן אתה והחברים שלך בעניין של 'עשו כל אשר ביכולתכם' ו'לחיות עם משיח'?! נאדה! שום-כלום!... אפס! כאילו נתקעתם אי שם בשנות הכ"פים והלמ"דים, בין 'ופרצת' ל'מיהו יהודי'. ואילו השנים הראשונות של הנו"נים כאילו נמחקו לכם מהזיכרון..." * "אצלנו חיים עם משיח... אצלכם המילה משיח נהפכה לאיזה מושג סודי שאסור להזכיר אותו...". וכהנה רבות.

דברים אלו, שמעולם לא נכתבו על ידי טובי הוגי הדעות שבמערכת בית משיח זכו כאן לפרסום בריש גלי, ואף נחתמו בטבעת העורך שכה דבריו: "אכן הצדק אתכם . . את הקבוצה השניה האנטי שושניסטים, אלו המכונים 'שפויים', הוא הצליח על ידי ה'אשר קרך' שלו להכניס לתרדמה עמוקה בכל הענין של 'לחיות עם משיח'. . הוא הצליח להעביר אותנו לשנות היו"דים וה"כפים ולעמעם לנו את הזיכרון של השנים האחרונות, הסוערות כשמרדכי זעק כל הזמן 'משיח'.

"המראיין", הינו צעיר נבזה הנמנה על הקיצונים שבמטורפים, מי שמקדיש את כל עיתותיו למלחמה נמרצת במוסדות ליובאוויטש והשלוחים, ואחראי לביזוי שמו הק' של רבינו ברמה הנחותה ביותר בראש כל חוצות. פוחז זה, הוא שיסד בשנים האחרונות את הארגון הקיקיוני "התאחדות החסידים – שע"י אגודת חסידי חב"ד בארץ", שמטרתו הברורה – להוות תחליף לאגודת חסידי חב"ד באה"ק הנתונה למרות רבני חב"ד ואותה ייסד הרבי כארגון העל של חסידי חב"ד באה"ק (ואשר במסגרתו יוצא לאור השבועון 'כפר חב"ד').

בראש עוד חולפים משפטי הסלוגן שעצבו את מודעות הפרסום של העיתון בשבועות האחרונים: "המשפיע של ילדיך", "רוצה בית עם הרגשים וידע חסידי", "שליח – הפצת המעיינות זה כפר חב"ד", האומנם?!

באיזה פנים נבוא לאותם רבנים ויהודים יראים ושלמים (שרבים מהם נמנים על קוראי העיתון!) מחוץ למחנה חב"ד כשיטענו: "הנה, העיתון הרשמי של חב"ד נותן בימה לאותם אלו שהנכם טוענים שאינם מייצגים את חב"ד"? איך נסביר את חילול שמו הקדוש של רבינו בידי אותם מלעיזים, כאשר קיבלו הם חותמת כשרות מהעיתון הרשמי של ליובאוויטש? ו"במקום שיש חילול השם אין חולקים כבוד".

האם זהו "השופר של הרבי"? הזהו העיתון שעד לפני שבועות מספר ייצג נאמנה את אנ"ש חסידי חב"ד, והביא ללא חת את דעת הרבי בנושאים שעל הזמן? הלא די אם נזכיר את הראיון הנוקב שפורסם בשבועון עם ה'חוזר' הגה"ח ר' יואל כהן אך לפני שנים ספורות, שכותרתו הייתה כי אסור לתת למטורפים כל שמץ של לגיטימציה!

האם בעבור כמה מנויים נוספים תושלך האידיאולוגיה לסל, וחסל?

טייערע ברידער! לא עת לחשות! כל מי שכואב את כבודו של רבינו על דפי ביטאון חב"ד הרשמי, יביע את מחאתו הנמרצת באוזני המערכת והעורכים, וכולי האי ואולי יערה עליהם רוח ממרום, וימלאו נאמנה את תפקידם, ואזי יקויים "וקול השופר הולך וחזק מאוד".

מס' הטלפון שבמערכת: 03-9606154

80. כל הכבוד!
(2011-03-17 09:49:46)
אני באמת חושב שכל הכבוד, אבל מה מפריע כל כך לאנשים מסוימים שיש אחדות זה רק יביא כבוד לחב״ד תחזרו בתשובה זה ממש מגיל שכך מזלזלים באחדות, כל הכבוד הרב הלפרין והרב פיזם!
81. כיצד נותנים לגיטמציה לאנרכסיט שכזה?
(2011-03-17 10:03:00)
אני מכיר אותו אישית.
פוליטקאי מלוכלך.
נלחם במוסדותיו הק' של הרבי כל הזמן.
בזה הוא רואה את תמצית חייו.
וזה גם כל עיסוקו.
ולו נותנים לגיטמציה?!
תמה תמה אקרא!
82. ל-39
(2011-03-17 10:14:39)
אפשר גם להסתכל מהצד השני...ש50% אנטי....
לכל דבר יש את החצי....ישנם כאלו שכתבו הערות שליליות......לא מאמינים..-אה?!
בואו נאמין כי הרעבע רוצה באמת "עשו כל אשר ביכולתכם"-לא נאמר רק למקורבים... גם אלינו!!!!!!,
לצאת מעצמינו ולהרבות באחדות!!
יישר כוח!!
מענין מי העסקן???-אפשר לפרסם בהקדם?!
בשו"ט בכל האמור, שנזכה עוד היום לעמוד מול הרעבע..מתוך אחדות אמיתית!
83. מה כ"כ החידוש ה"בומבסטי"?
(2011-03-17 10:37:12)
טוב, קראתי בעיון רב. נחמד, מצחיק, מתאים לפורים. כל המילים היפות, וידועות גם בלאו הכי - לכל לי ששפוי בדעתו קצת. אבל מה החידוש? ש"משיחיסט" ו"אנטי" יכולים לשבת ביחד? בודאי זה טוב. שכל הבעיות הוא מה"עסקן הסמוי" - מאד יפה.
אבל "אין בית מדרש ללא חידוש" - מה בדיוק בא לחדש כאן הרב הלפרין? התשובה היא: כלום! הכל - חידוש הישנות, בצורה יפה ומתאימה לפורים.
אני רוצה להגיד את דעתי:
הדבר העיקרי שחסר לחב"ד (חוץ מהאחדות שהיא חיונית כמובן) היא החשיבה העצמאית, חשיבה ברוח ובהשראה של הרבי, ולא רק באותיות של הרבי. ובתחום זה אין הבדל מהותי בין "אנטים" ל"משיחיסטים". כולם מחוברים ל"אותיות" - כאלו ואחרות, ואף א' עוד לא לקח על עצמו לתחיל לחשוב בהשראה של הרבי, להעריך את המצב כמו שהוא, לפעול בהתאם למצב, ולא בהתאם ל"הוראות" שכל א' מוצא לעצמו איזה הוראות מתאימות לו.
משיח מגיע מלמטה, באתערותא דלתאא, מכוח התחתון, מ"עשו כל אשר ביכולתכם" - בסגנון שלכם, ובהבנה שלכם, ובאותיות שלכם, ולאו דוקא על ידי שיהיו "צמודים" לצד הפורמלי של הוראות כאלה ואחרות
84. בושה וחרפה
(2011-03-17 10:56:52)
בלי מילים.
85. לא אהבתי....
(2011-03-17 11:01:40)
זאת לא מה שמיוחד בכפר חב"ד....חבל
86. יכולים לחשוב, זה החומר לפורים שנותן ביטאון להפצת המעיינות?
(2011-03-17 11:08:26)
זה התוכן החב"די לפורים?

87. אין שום בעיה באחדות...
(2011-03-17 11:20:43)
בדיוק כמו שחסיד גור וויז'ניץ או חסיד בעלז וסלונים יכולים להיות חברים, גם אנחנו יכולים להיות חברים, אבל אחדות אידיאולוגית??? אולי משיח יביא אותה.
כי אנחנו חסידים של "הרבי מליובאוויטש" והם חסידים של "הרבי שליט"א מלך המשיח עצמות ומהות נצח סלה ועד".
המשיח שהם מדברים עליו שבשמו הם נלחמים ומרפים את ידי שלוחי הרבי בכל מקום ואתר (מי שעדיין שקט אצלו זה רק לע"ע), זה כנראה לא המשיח שעם ישראל מצפה לו.
זה שלאדמו"ר והחסידות הווירטואלית החדשה שהם הקימו הם אימצו לעצמם את התמונה של הרבי שלי , עדיין לא לא עושה ביננו משהו משותף יותר מאשר יש לי עם חסיד מכל חסידות אחרת, או עם כל יהודי אחר...
וכו' וד"ל.
אחדות זה, שכל אנ"ש יתאחדו ויעזרו לשלוחים בפועל ולא ישבו על המקפצה ויהיו עיצות געבערס, שהם יודעים בדיוק מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות, זה שלשליח אין מה לאכול ומיניין לו כל הכסף והאנרגיה כדי לבצע ולהוריד לפועל את העצות שלך (המועילות), זה לא מעניין אותך...אבל אתה יודע בדיוק מה השני צריך לעשות.
אחדות= זה שכל אנ"ש יקבלו את המרות של בי"ד רבני חב"ד וכל מי שרואה את עצמו חסיד יחתום על כך ומי שימר את פיהם יוצא מרשימת חסידי חב"ד (כן! יש לנו מה ללמוד בנושא הזה מחסידויות אחרות) ועוד...
אין שום בעיה לשבת עם שימעל'ה ולומר איתו לחיים ולאכול הרינג...אחדות אידיאולוגית לא יכולה להיות, כי איננו חסידים של אותו רבי...
88. האחדות מנצחת !!! ישר כח
(2011-03-17 11:21:51)
כל הכבוד !
האחדות תנצח!
סוף סוף אחדות בחבד!
צל"ש לאהרן דב ולשימאלע !
אחדות!
אחדות!
אחדות!













89. אהרן דב כל הכבוד!!!!
(2011-03-17 11:24:45)
לכל אותם אנשים שמדברים נגד למה? מדוע? כמה? אם מי אתם חשבתם שעושים אחדות ? כל אדם יעשה אחדות עם עצמו? או שכל אחד עם אחיו האהוב שלמרות שכל אחד חושב שהשני טועה עדיין יש ביניהם אהבה ואחווה שלום רעות.
הבה נתאחד כולנו ונגרום לרבי נחת ונזכה להתגלות משיח צדקנו.
90. תגובה ל 39
(2011-03-17 11:34:00)
בקשר ל 50% . ובכן: כל חסיד חב"ד הוא משיחיסט ולא רק חסידי חב"ד אלא כל מי שמאמין באמונה שלימה באחד מעיקרי האמונה היהודית שזהו האמונה בביאת המשיח...
היות וחסידות חב"ד היא תנועה פתוחה כידוע, נוצר מצב שכל אחד יכול להצטרף לתנועה מבלי שיעבור תנאי סף...ואז נדבקה אל חב"ד קבוצה שרוצה לפורר ולזרוע הרס וחורבן ואנדרלמוסיה וקראה לעצמה בשם "משיחיסטים", אבל בעצם הם "פסיכיסטחים" או "משחיתיסטים" (שלא יבואו אח"כ ויאמרו הנה אתם אלו שנתתם לנו את השם הזה "משיחיסטים" , אז שתדעו מעולם לא קראתי להם כך אפילו בשם המושאל)
הנ"ל נלחמים בכל דרך בתנועת חב"ד כך שאולי הם "50 אחוז" אבל לא מתנועת חב"ד, תנועת חב"ד יש אחת ויש רק רבי אחד לתנועה זו הוא הרבי מליובאוויטש, שקבוצה זו אימצה לעצמה את התמונה שלו ומוליכים שולל את העולם שהם חסידי חב"ד...
91. אהרן דב היקר
(2011-03-17 11:37:37)
בתור אברך צעיר, גדלתי בשנות "המשיח" נ"א - נ"ד על העיתון שלך, הכתבות שלך והכתבות שדאגת להביא והייתי ממש חי עם זה, למרבה הצער לאח רגימל תמוז הפסקתי כי דעותיי נוטות יותר לעיתון השני, אבל דע לך שמה שעשית היום זה מעשה נאצל שלא ראינו שנים, זה פשוט מצמרר ומרגש, אני מאחל לכולנו שזה יהיה התחלה טובה בנסיון להתגבר על כל המחלוקות כי ממזמן זה לא רק משיח אלא מפלגות ועסקנים.
אני מצדיע ובפן האישי החזרת אותי לאותו הערכה שהיה לי לאהרן דב בשנים ההם.
92. תגובה ל 3
(2011-03-17 11:43:35)
סליחה לגב' הנכבדה מ 3 . אינני מאמין בכל מה ששימעל'ה וכל אנשי ההסתדרות החדשה דוגלים בהם ואני חושב שאני משיחיסט גדול , אני מאמין בנבואיותיו של הרבי , ש"הנה זה (משיח) בא" בא ואני מצפה לו בכל רגע "האנטי" זו הקבוצה ההזויה והמטורפת שלקחה על עצמה משימה להרחיק אותנו מכל העם היהודי ולעשות מהרבי לעג וקלס ר"ל...הנני בטוח לפי הסגנון שאת יושבת בכפר חב"ד ולא רואה את מה שהשלוחים סובלים ואיך הציבור מסתכל עלינו בעקבות קבוצת התמהוניים ההזויה, שנדבקה אלינו ... לכן קל לי להבין באיזה זלזול ושוויון נפש את מתייחסת לעניין...ואין להאריך בדבר המצער והמבהיל...
93. המעשה הנכון ביותר!
(2011-03-17 11:45:37)
כול הכבוד!לרבי יש הרבה נחת!זה בטוח יקרב את הגאולה.הגיע הזמן!
94. אם לבית משיח מותר לראיין את הרב ר' טוביה בלוי
(2011-03-17 11:53:32)
אז מותר לכפר חב"ד לראיין את שימעל'ה
95. כל הכבוד! הגיע הזמן שישבו ויתבהרו הדברים.
(2011-03-17 12:02:22)
איך לא חשבתם על זה קודם?, לקרוא גם למשיחיסטים. הרי בראיון- סימפוזיון שעשו לפני כמה שבועות בכפר חב"ד לא טרחו להזמין את המשיחיסטים. רק את הליטאים, הספרדים וכו'. חשבתי כבר שהמשיחיסטים לא יהודים.
עכשיו נרגעתי.
96. ל39
(2011-03-17 12:37:12)
מעניין שלא חשבת על כל ה50% השני שהולך לבטל את המנוי! ממש בושות לחב"ד
97. החכמים צדקו!
(2011-03-17 12:40:57)
הכסף יעוור עיני פקחים....
98. ליייייק!
(2011-03-17 12:53:54)
יישר כח
99. נחת לרבי נקודה
(2011-03-17 12:58:39)
אני כבר זמן רב מחפש לעשות מנוי לכפ"ח אבל אין שום נציג בצפת
מקבל ע"ע בל"נ לעשות עוד 3 מנויים וזה לא סותר למנוןי לבית משיח
100. יום שחור לליובאוויטש!! מי היה מאמין? הלב נקרע לרסיסים!!! לאן הגענו??!
(2011-03-17 13:47:03)
אויי... כואב, כואב!! איך התדרדרנו לכאלו מקומות?? איך הגענו לזה?
איך יכול להיות ש"שופרו של הרבי" ייתכן בימה לדעות כל כך פסולות בניגוד מוחלט לדעת משפיעי ורבני חב"ד? הייתכן ליתן בימה לכזה שכל חייו זה מלחמה כנגד המוסדות של הרבי? איך? איך? אני לא מאמין.

והכול באצטלה של "אחדות" כביגכול!! האם זוהי אחדות?! האם זה העיתון ש"מחנך את ילדינו"?!

עד מתי?! רבי, תתגלה כבר! איזה חושך...
101. אני הייתי שם
(2011-03-17 13:52:34)
הכל יפה בכתב, עם תמונות צבעוניות, ומילים מפוארות, אבל...........אני הייתי שם!
ב770, בבית רבינו שקדוש לנו, ושמעל'ה פיזם גם היה, אבל הוא היה אלים, פעל כל היום נגד מוסדות הרבי, ואני לא ישכח....
102. ה"שופר" נפסל ו"אין לך עלבון גדול מזה"
(2011-03-17 13:53:03)
נפסק להלכה כי שופר שנסדק ומתחיל להוציא קולות צורמים הוא פסול וד"ל
אם עד עכשיו חשב מאן דהוא כי העיתון כפ"ח הוא המבטא את דבר המלך , ומכבד את הרבי ... הנה לדאבון הלב התקיים בראיון זה הנאמר בתניא סוף פרק כ"ד" "כהאוחז בראשו של מלך ומורידו למטה וטומן פניו בתוך בית הכסא מלא צואה, שאין לך עלבון גדול מזה, אפילו עושה כן לפי שעה"
103. ל-3
(2011-03-17 14:12:31)
קצת נסחפת...
מה קרה קצת פירגון!
פורים שמח!
104. בל נשכח שעיתון כפר חבד המציא את התנועה המשיחית - עיתון ללא עמוד שדרה
(2011-03-17 14:14:19)
ומה לנו כי נלין? בסיכומו של עניין דובל'ה הלפרין הצליח, הנה המגזין שלו בכותרות ומדברים עליו. הרייטינג של העיתון מטפס ואולי גם כמה עיתונים ימכרו בסוף השבוע... ולמי אכפת מכבוד ליובאוויטש?! הרי גם בראיונות עם גדולי הציונות ונתינת גושפנקא למפלגות ולדעות שהם מייצגים שהם היפך דת התורה לא היה פוצה פה ומצפצף.. כל מה שעלינו לעשות זה להמשיך ולתת כסף לישראליק ברוד שישכנע אותנו למה אסור להכניס עיתון משפחה ובקהילה לבית..!
105. משיח אנחנו מוכנים!
(2011-03-17 14:15:40)
"ויהי רצון שתיהיה זו הפעולה האחרונה שתכריע את הכף!!!"
משיח נאו!
106. חשיפה!
(2011-03-17 14:28:58)
השקט לא נוכל, ונאלץ לחשוף בזה מי עומד מאחורי ההתלהמות המכוערת מול האחדות המבורכת: עסקן המזוהה בד"כ עם מה ש"מחוץ למוסדותי" או עם מדינה הנמצא מזרחה לארה"ק, איפה שהיום ירדן וכו'; אחיו, המתלונן כי הוא מרצונו החופשי לא כתב 'זי"ע' וכו'; בחורים צעירים המפיצים שמועות בשם הרז"ג שי'; וחבורת צעירים שלמרבה הצער ניתנה להם בימה על גבי האינטרנט; (וכמובן הפכפך ידוע מארצה"ב שהי' הראשון להשוות את ג' תמוז עם חטא העגל, עד שנקרא לסדר אצל אביו...); כל אלו – מול כ"ק אדמו"ר, וכלל עיני העדה, רבנים משפיעים ושלוחים; "תיסוג הטעונה מפני זו שאינה טעונה"...
107. כל הכבוד לרב הלפרין ולמערכת
(2011-03-17 14:33:50)
אין לי ספק שהנחת רוח של הרבי בראותנו יחד.

הדעות ישארו בכל מצב, ואף אחד לא יזוז מעמדותיו, אבל לחיות באחדות אפשר, כדאי וצריך.

החותם ברגשי גיל מהרוח החדשה - שליח ומנהל בית חב"ד באה"ק.

בעז"ה נחתום ונחתים עוד על העיתון, תבורכו..
108. אהה!
(2011-03-17 14:39:22)
הלב נשבר והמילים נעתקות, לא בפזיזות נכתבים שורות אלו, הן נכתבות מתוך צער עמוק ולב נשבר, וכשכואב אזי צועקים.

אהה! איזו שנאה!! ריבונו של עולם!! האם אותו עסקן הצליח עד כדי כך??!!

שיעמוד בחור צעיר בן 16 מינוס, ויקבע מי חב"ד ומי לא. שידע לומר לאהרן דוב שבייש.

להצגה המבישה שמפורסמת השבוע על-ידי חלק מהשוליים חולי הנפ שוחסרי הדעת במערכת התגובות של במה מכובדת זו, לא ציפה כל מי שיש לו משקפי תלת מימד, שיש לו עומק מסויים.

השטן משתולל!! אנ"ש מתחילים לתפוס שיש חב"ד אחת!! שאין שני צדדים!! והוא מפעיל את כל התותחים הכבדים: זלמן גופין, טובי' בלוי, ות"ה, הישיבות, התמימים, מענדי קפלן (והיל"ת - בקרוב ר' יואל עלול להצטרף?!). הוא מסמא את עיני העדה וגורם להם ללכת נגד הרבי! נגד רצון הרבי! נגד אחדות חסידי הרבי!!

איך נפלו ונופלים גיבורים?!

הבוקר במקווה שאל אותי מישהו: "מה מפריע לשטרועם באחדות". עניתי לו - הם תינוקות פוזלים שרואים את חב"ד כ-2, לא כ-1 - וזו הבעי' שלהם, וזו הבע'י של כולנו, וזוהי הסיבה שרח"ל לא רואים את כ"ק אדמו"ר זי"ע בגלוי.

אוי, ה', עד מתי?!
-

אכן, זהו השופר של הרבי, הוא מביא את בשורת האחדות, את דברי הרבי זי"עכ ללא חת. הוא לא מתפשר, ויחד עם זאת, מכבד ומקבל. אין ספק כי עד שהסט"א החלה להשתולל, הי' זה יום מאושר לליובאוויטש, לח"ב, לשלוחים, לרבי זי"ע.
"וקול השופר הולך וחזק מאוד" - תודה לך, אהרן דוב. תודה לכם, רבני חב"ד. תודה - עדי נזכה להתגלות כ"ק אדמו"ר זי"ע כמלך המשיח, ונזכה זעהן זיך מיט'ן רבי'ן דא למטה אין א גוף גשמי ולמטה מעשרה טפחים והוא יגאלנו - ואזי יהיו לא מעטים שיסמיקו מבושה - "זער רבי זאל געזונט זיין או דער אלע שונאים זאלן פלאצן", ואז יערה עליהם רוח ממרום.

מס' הטלפון שבמערכת, לחיזוק, עידוד ואמירת תודה: 03-9606154.

"ברכנו אבינו כולנו כאחד באור פניך".
109. המשיחיסטים מעודדים והחסידים האמיתיים בוכים
(2011-03-17 15:01:46)
מה שקורה פה זה מאד פשוט. המשיחיסטים מעודדים ומשבחים את ה"אחדות" כביכול בגלל שמה שא"ד הלפרין עזה זה משרת אותם כפי שאף פעם לא היה. לכן כל אחד שכותבים "אחדות" אחדות" זה בעצם משיחיסטים שנהנים מהנפילה האדירה של ה"שופר".
אבל חסידי חב"ד האמיתיים שבתוך עמי אני יושב ושומע הם בוכים ונדהמים, ולא בגלל שהם מחפשים מחלוקת ח"ו אלא בגלל שזה לא שלום ולא "אחדות" אלא רצון ציני לעשות רייטינג על חשבון כבוד הרבי זי"ע וכבוד ליובאוויטש.
אבל מה שהעורך שהחמיץ לא מבין שהמשיחיסטים לא צריכים את העתון שלו והם לא יעברו אליו, אבל אותנו הוא מאבד.
עצוב מאד
110. נמאס
(2011-03-17 15:16:10)
בתור בני נוער שלא ראו את הרבי וחיים כל הזמן את דמותו הרוחנית והמסרים, אני רוצה לומר לכם שנמאס לי והגיע הזמן ותפקחו את העיניים לראות אותנו -בני נוער המומים שהרבה פעמים מעדיפים לבעוט בהכל כשרואים כאלה ויכוחים ושנאה מזעזעת משני הכיוונים ולצערי כמעט לא מוצאים אמת וחיות של קדושה כי אתם הגדולים המבינים והחכמים שזכו לראות את הרבי נשארתם תקועים בכבוד עצמי ופרשנויות אישיות על מה שהרבי אמר ורוצה.
קצת מעודד לראות חיבורים כאלה בלתי אפשריים אבל למה תמיד יקום זה שכביכול מבין ויודע מה לא טוב במה שכבר נעשה וכולנו לא צדיקים טהורים שוחרי שלום וצדק, די נמאסתם! מחרחרי ריב שבו בשקט ותריבו עם עצמכם (וכמובן תבטלו את המנוי)
111. תגובה 112 כל מילה בסלה!
(2011-03-17 15:22:01)
112. חסידי חב
(2011-03-17 15:31:58)
חסיד חב"ד,

אחרי 30 שנה, כפר חב"ד הפך היום באחת ללא רלוונטי.
גל ביטולים נרחב של מנויים מכל העולם. המוני שלוחים וחסידים ביטלו היום את השייכות שלהם עם המגזין הישראלי של כפר חבד שכבר לא קשור לחב"ד!!!
כולם אומרים לדוב הלפרין: הפכת את העיתון של חב"ד לעיתון צהובון פרטי שלך, ביזית את חב"ד, שלחת חץ מורעל וצהוב לליבו הקדוש של הרבי.
אין לנו חלק ונחלה אתך.

מגעים קדחתניים כעת בין שלוחים בכל העולם, עסקנים, כותבים מוכשרים באישור של רבנים ובעזרה של אילי הון.
להכריז בקרוב מאוד על מהלך להקמת גוף תקשורת אחראי.
על עיתון חדש - בעברית ובאנגלית, שלא יהיה עלון של מישהו פרטי המדווח על מעשיהם של כמה בודדים המשלמים שוחד לעורך וד"ל.
אלא מגזין מלא וגדוש של כלל חסידי חב"ד בכל העולם כולו.
זה קרוב מאוד.
ותודה לשמעון פיזם, שהביא לקץ המגזין כפר חב"ד, שכאמור מהבוקר הוא לא רלוונטי.
המהלך שלו מתואם עם ראשי הזרם הקיקיוני המשיחי. יש להם מהיום 2 עיתונים כפר חבד ובית משיח. שעם שניהם אין לנו כחסידי חב"ד שום חלק ונחלה.
לחב"ד יהיה בקרוב עיתון חדש.
פרטים יבואו.
113. שופר מצופה צהוב
(2011-03-17 15:50:14)
שופר מצופה צהוב.
114. ל114
(2011-03-17 15:59:54)
יישר כוח על היוזמה.

ליהוי ידוע, שהוראת הרבי לעיתון כפר חב"ד שעל הגליון יעברו לפני הדפסתו 'ועד רוחני' - איננה מתקיימת כבר שנים ארוכות.

כפר חב"ד עווה ופשע נגד הרבי כבר מאז שתמך בגלוי בנתניהו והמליך אותו למלך ישראל גם אחרי שהחזיר את חברון.

העיתון עובר מיד ליד בכל כמה שנים, לכל המרבה במחיר - כשכל אחד מהם עושה בו כרצונו. הגדיל לעשות ישראליק ברוד, שמשתמש בו לנגח בעורמה, "מכה רעהו בסתר", את כל מי שלא מוצא חן בעיניו.


115. האמת הפשוטה חיבת להאמר
(2011-03-17 16:05:52)
לא "אחדות" היא המטרה שעמדה לעיני פוליטקאים אלו


116. אוי רעבעעעעע! חסידים תתעוררו, אף אחד לא הסכים עם גמחותיו של של השני. תלמידי מרדכי אנו!!!
(2011-03-17 16:06:21)
מה קרה לכם?
מאיפה התגובות האנטישמייות?
השתגעתם?

זה רצונו המוחלט של הרבי!
117. כל הכבוד! אני מבטיח בלי נדר להביא עד סוף השנה מינוי כנגד מינוי שיבוטל. שליח בוגר כפר חב"ד ס'-סב'!
(2011-03-17 16:07:30)
118. תתעוררו! תקראו את הכתבה ותבינו את הכול! מובטח לכם!! ( ב.ר. א' אנ"ש דכפ"ח שחשב לבטל מנוי, ומודה שטעה)
(2011-03-17 16:09:10)
119. לא יעזור לבעל המחלוקת
(2011-03-17 16:22:22)
לא יעזור לז.וו. עם כל הפשקווילים והכתיבה באתרים אחרים. חב"ד רוצה אחדות. גם במחיר שז. ישאל מובטל...
120. מה שאני לא מבין
(2011-03-17 16:27:54)
זה מתי שימאל'ע החליף את המשקפיים של המשיח.
121. אי אי אי
(2011-03-17 16:31:52)
קטעים מתוך ראיון מיוחד שפורסם בשבועון 'כפר חב"ד' עם ה'חוזר' הגה"ח רבי יואל כהן.

"עיקר גדול בשליחות ובתפקיד שלנו הוא - בריינגען דעם רבי'ן אין וועלט [- להביא את הרבי לעולם], אשר שמו הקדוש של הרבי זי"ע יהיה נערץ בתכלית ההערצה . . שכל אחד ואחד (כל יהודי ואפילו גוי להבדיל) יידע שהרבי זי"ע הוא איש מופלא בתכלית ההפלאה, בכל מיני המעלות, והיותו רועה ישראל, רועה אמיתי שדואג לכלל ישראל ולכל אחד בפרט.

עכשיו נבדוק אם השיטה של "שליט"א" מתאימה לתפקיד הזה או להיפך. דומני שכל אחד מבין בפשטות, שכתיבת "שליט"א" על צדיק לאחרי הסתלקותו, לא רק שאינה מביאה להערצה, אלא אדרבה, מביאה לליצנות והשמצה".

"אני לא מדבר בנוגע לאנשים בעלי השיטה הזאת, אלא בנוגע לשיטה עצמה. כי בנוגע לכוונה של בעלי השיטה, הרי אין אדם יודע מה בלבו של חברו, ובודאי יש ביניהם הרבה שאינם מבינים שעל-ידי הפעולות שלהם הם משמיצים את שם הרבי"

"ראיתי פרסום שלהם מר"ח כסלו שהדפיסו תמונה (הם כותבים שהתמונה היא מיום כ"ה מר חשוון) מאיזה אדם שעבר ב'שביל' שעשו לפני תפלת מנחה, ועל תמונה זו הם כותבים שזהו כ"ק הרבי שעבר בשביל.

כשאנשים שומעים על-דבר עשיית השביל – הרי זה עצמו הוא ליצנות הכי גדולה – והליצנות היא לא על חסיד זה או חסיד זה, אלא על הרבי, שהרי הם אומרים שעבורו הם עושים את השביל שיוכל לעבור – אבל בליצנות הזו הם לא מסתפקים, ועשו גם תמונה בעלון שלהם איך שהרבי עובר".

"כל המעשים השפלים של המשכילים והיבסקציה וכו' שהשתדלו בכל מיני השתדלויות להשמיץ את כבודם של רבותינו הקדושים, הם כאין ואפס לגבי ההשמצה שעושים המשיחיסטן, ומצד שני טעמים: (א) מצד גוף ההשמצה, לאף אחד איז ניט איינגעפאלן [= לא עלה על דעתו] לעשות ליצנות גדולה כזו. (ב) כאשר ליצנות כזו נעשית בשם חסידי ליובאוויטש כביכול, הרי הליצנות וההשמצה גדולה עוד יותר.

ונוסף לזה שה'שיטה' הזו מביאה לליצנות ולהשמצה, שזה ההיפך הגמור של השליחות ושל התפקיד שלנו - גם השיטה עצמה היא ליצי ליצנות וגם היפך התורה".

"השיטה שלהם אומרת שמה שראו במוחש שהתרחש בג' תמוז הוא דמיון בעלמא. השיטה שלהם מבוססת על כך שלפי הפירוש שלהם בשיחה מסוימת אי-אפשר שיהיה דבר כזה, ולכן יסדו אמונה חדשה (ש"כל חסיד מחוייב להאמין בה"): ה"אמונה" ב"שליט"א". וכעת נתבונן קצת, אם "אמונה" כזו מתאימה עם כללי התורה או לאו...

כאן על מה מדובר בסך הכל? על שאלות שהם לא מבינים. וכל הקושיה מיוסדת רק על פירוש שהם לומדים בשיחה. ומזה הם כבר מוכיחים שהמציאות היא לא מציאות אלא רק דמיון!

ובפרט בעניין זה שכל הפירוש שלהם בשיחה (גם בלי קשר לקושיות שיש להם) מוטל בספק גדול. שהרי עובדה היא שהרבי כתב צוואה. וכולם יודעים על זה. ועל סמך סתירה שיש להם בין המציאות לבין הפירוש המפוקפק שלהם בשיחה – הם מגיעים למסקנה המבהילה שהמציאות היא רק דמיון".

"אם השיטה התימהונית שלהם, של "חי בגשמיות", היתה באה לידי ביטוי רק בדברים של עשיית שביל וכיוצא בזה, גם זה היה כדי בזיון וקצף. אבל לצערנו זה בא לידי ביטוי במעשים לפועל, היפך הדין.

הם מטיפים בדרשותיהם להרבה עניינים שהם היפך הדין ממש, הנובעים מהמצאת האמונה החדשה שלא היתה הסתלקות. על-פי דין תורה ברור שהיתה הסתלקות. וכשמטיפים לא לקיים את דיני ומנהגי התורה הנובעים מההסתלקות (כולל כל ענייני היארצייט שהורה הרבי לעשות בקשר לי' שבט), זה כבר גובל בהיפך האמונה בתורה רח"ל".

"כל אחד צריך לוותר ולהקריב בשביל האחדות ולעשות כל התלוי בו שלא יהיו יריבויות ומחלוקות ומאבקים – אבל חייבים להבהיר באופן חד משמעי: למען האחדות, אפשר וצריך לוותר ולהתפשר על כסף, על כבוד, על 'מי בראש', על סכסוכים אישיים וגם על מריבות עם מי שלא סבור כמוני. אבל על חינוך הנוער אנחנו לא בעלי-בתים! זה לא הנכסים שלנו שאנחנו יכולים לוותר עליהם"!

"כאשר אחד מבני המשפחה יש לו דעות משובשות רח"ל, הרי בוודאי שאוהבים אותו לא פחות משאר האחים, אבל לא מכבדים אותו לנאום בפומבי בשם המשפחה בשעה שיודעים מה ידבר. האהבה אליו מתבטאת בזה שמחפשים עצות איך ליישר את דעותיו. ואם עוזרים לו להמשיך בזה ולהרעיל עוד אנשים מבני המשפחה, זה מורה שאין שום אהבה לא אליו וגם לא לשאר בני המשפחה. מוכרחים לומר את האמת, רק את האמת, ועל-ידי-זה – ודווקא על-ידי-זה – אפשר לקוות שתהיה קצת אחדות.

כשאחד מבני המשפחה נופל לראשו רעיון מטורף שרעל מסוים טוב לבריאות ומוסיף לבריאות, איך צריכה המשפחה להתמודד עם זה? תלוי: אם אוהבים אותו ואת הילדים, מתאמצים עד כמה שאפשר לרפאות אותו על-ידי רופא, ועד שיתרפא לא נותנים לילדים לשמוע אותו, חלילה, ומסבירים להם שהוא מדבר דברי טירוף. יחד עם זאת מסבירים לילדים שהוא לא אשם וצריך לאהוב אותו, אבל לשמוע אותו ולקבל את דבריו זה מאוד מסוכן.

אם נוהגים אחרת ואומרים שבגלל אחדות המשפחה מניחים גם לו להשמיע את הדעה ה'לגיטימית' שלו על הרעל, באזניי הילדים, סימן שאין כאן שום אהבה לא לו ולא לילדים".

"השיטה הנכונה היא לומר את האמת: שגם עכשיו חי הרבי במובן הרוחני ומשפיע כאן למטה גם בגשמיות, ואשר בג' תמוז תשנ"ד לא חל שום שינוי בעניין הקשר של הרבי עם החסידים - הן מצד הרבי כלפי החסידים והן מצד החסידים כלפי הרבי".

הראיון פורסם בגיליון י' שבט תשס"ז של העיתון 'כפר חב"ד'.
122. תגובה 113 -נגעלתי!!!
(2011-03-17 16:41:08)
מדברים על מי שרודף אחר בצע כסף???
תראו לאן הגעתם??
עד מתי תמשיכו לשנוא???
לאחרים אתם מטיפים "ואהבת לרעך כמוך"
וביניכם??כלום!!!

אני עובד עם חב"ד כבר שנים,
עם כל הגופים ,
על כל הסגנונות,
יש שאהבתי יותר,
יש שפחות,
תמיד ניסיתי לקחת צד,
ולא הצלחתי,
כי לא הבנתי,
על מה המהומה.
היו אנשים יפים וטובים פה,
והיו מדהימים שם,
ולהיפך...רוע, וצרות עין לא חסר בשום מקום.
אבל למה,
תסבירו לי,
כי אני ממש לא מבין,
צריך להיות פה ושם???

לפני כשנה שכנע אותי בחור להצטרף לשיעור תניא בפעם הראשונה,
כששאלתי ,בסוף השיעור,למה אתה עושה את זה?
מה אתה צריך להביא אותי,בחור ליטאי מהשורה לשיעור תניא,איזה צרות אתה מחפש?
הוא ענה לי,מה זאת אומרת?אתה יהודי,אחד משלנו,ואכפת לנו ממך...

אז איך אותי,
ליטאי ברמ"ח איבריו ,
אתם מוכנים לקבל,
ואת החבר'ה שלכם,
מתוככם,לא??!!!

או שהכל פשוט הצגה???ואני הטיפש שבחבורה?

אז אני לוקח את מילותיו של אותו בחור צעיר - בן 15 לדעתי,
ומציע לכם נכבדיי ליישם אותה.
כולנו יהודים,ואב אחד לכולנה.
אז אנא!

123. לא תשומת לב. לא אינטרסים. לא כסף ולא מנויים היו לנגד עיניו של הרב הלפרין. רק א ח ד ו ת
(2011-03-17 16:42:06)
כואב הלב על כל צרי העין.
פשוט שונאי ישראל
124. ל122, גם א"ד הלפרין לא מסכים לדפוס ההתנהגות שלהם. כאן הוא בא למצוא דברים שווים ולא לתת לגיטימציה
(2011-03-17 16:43:13)
דרכו למישהו על הפצע?
125. א"ד לא מטומטם ולא מתאבד. הוא עשה את זה כי חשב שיש שדה פוריה לדו - שיח (ואגב יש)
(2011-03-17 16:44:17)

מידיעה
126. רבותי! בל נשכח שב"באתי לגני" הרבי מביא סיפור מכל רבותינו נשיאנו אודות "אהבת ישראל"!
(2011-03-17 16:45:07)

זו המציאות, בלי פשטים ועקימומיות.
הרבי רוצה את כולנו יחד
127. ברכנו אבינו כולנו - כאחד
(2011-03-17 16:45:50)

יישר כוח, הרב הלפרין ריגש עד דמעות..
128. מי זה שמעון פיזם?
(2011-03-17 16:54:06)
האם הוא ראה את הרבי שיכול בכלל לדבר על הרבי ועל חב"ד?
129. "קדימה לסגירת המכתב עת"
(2011-03-17 16:57:44)
מילים אלו אינן שייכות אליי.

אלו מילים שכתב הרבי למערכת הצהובון (תרתי משמע) הנבזה כשרצו לפרסם דברים בסגנון אלו.

מאז פרסם העיתון עשרות פעמים פרסומים אלו כשהוראת הרבי: "סגירת המכ"ע" מהדהדת ונותרת ללא מענה.

אם חשבנו שהעורך הפנים את ההוראה והפסיק בפרסומים התבדינו.

חבל.
130. "קדימה שיסוג המכ"ע"
(2011-03-17 17:14:19)
אין מנוס...
לפני כמעט 20 שנה הורה רבינו לאהרן דב כי באם בכוונתו לפרסם דברים דומים לאלו שפרסם השבוע - קדימה שיסגור את עיתונו.
כנראה שבטרם נכנס לדון בעומקה של סוגיא, ראשית יקיים אהרן דב את הוראת רבינו יסגור את עיתונו.
131. ל129
(2011-03-17 17:19:38)
האם ר'מענדל ברוסיה וכל שאר החסידים דאז,כל עוד לא ראו את הרבי לא היו קשורים אליו.
הלא לראות שלהם
(ושל שימעל'ה) שווה יותר מהלראות שלך...
132. אולי זה הזמן
(2011-03-17 17:21:01)
אולי זה הזמן לחסום את אפשרות התגובות
133. ל124 היקר
(2011-03-17 17:48:37)
אוי כמה שאתה תמים.

האמת הכואבת היא שלא אחדות, לא הקב"ה, לא הרבי ולא כל מה שקשור לזה עמד לנגד עיני א. ד.

הדבר היחיד שהוא רוצה זה שהעיתון יימכר.

פיזם זם לא הגיע לראיין בשביל האחדות, הוא רוצה לגיטמיציה, הוא רוצה להרגיז את כל אלו שכבוד הרבי יקר להם.

וכל מי שאומר את האמת פשוטה הזו שממש זועקת מכל דף בעיתון, הוא נהיה נציג ה'עמלק'.

אוי כואב הלב. עולם הפוך ראיתי.

מילים אלו נכתבו מתוך כאב לב עמוק והלואי שלא היינו צריכים לבוא לכל זה, אבל אחרי מה שהיה מוטל על אחד מאיתנו חובת המחאה.

לא! לא! לא! בפירוש לא ניתן לגיטימציה לאלו שמחללים שמו הק' של אבינו רוענו נשיא דורנו זי"ע, "לא" מיט א גרויסע אלף.

והאמת תאמר בצורה הברורה ביותר: לא א. ד. ולא ש. פ., שניהים לא התישבו ב-770 בכפר בשביל מטרת ה"נעלה את האחדות על ראש שמחתנו", שניהם ידעו טוב מאוד שבכתבה זו הם מעוררים את המחלוקת הישנה לשיאים שעוד לא הכרנו.

מי שיוצא חוצץ נגדם אינו לוחם בשום אחדות. הזרזיר הלך אצל העורב רק בשביל האינטרסים (השונים אמנם, אבל מגיעים מאותו 'עסקן' ידוע) שהיו לשניהים

134. אנטים שכמוכם
(2011-03-17 17:54:39)
לא יודעים לקבל ביקורת. מה רשמו? קצת אמת? הרבה הגיע מדב עצמו, אז אי אפשר למתוח קצת ביקורת? אתם מושלמים? לדעתי רוב המגיבים לא קראו גם את החלק הקטן שמתפרסם כאן. סתם מקשקשים. 
135. יצא המרצע מן השק
(2011-03-17 18:03:10)
תפסיקו לבלבל את המוח על אחדות. שום דבר לא יהיה, רוצים להמשיך לשנוא.

הכתבה העמידה דברים על דיוקם.

אין פרנטנר.
136. העיתון כפר חב"ד יותר איכותי אבל אני רשום לבית משיח בגלל הזי"ע!
(2011-03-17 18:13:37)
לפחות אולי תורידו את הזי"ע?
137. למה לדבר על איזה משיח ערפלי?!
(2011-03-17 18:17:24)
או שתאשר או שתשלול בצורה מפורטת! אבל לא לדבר?! זה לא מתאים לעיתון ועוד חסידי!
לא לדבר זה מזכיר את רוסיה ומפא"י.
138. ל132
(2011-03-17 18:32:07)
אוי! לדמות את שמעלה הקטן לר' מענדל הגדול.......
139. אגב, לאורך כל הריאיון שזורים רמזים עבים לפרשיית תש"נ
(2011-03-17 18:37:09)
כדי לרמוז למשיחיסטים: בואו נתאחד מול אויב משותף.

אכן, עמלק במיטבו.
140. יצא לי תשובה על ראיון זה באגרות!
(2011-03-17 18:45:52)
ממש הפלא ופלא. אני מעתיק כאן את התוכן הרלוונטי:

"... וגרם בזה צער ועגמת נפש רב, ובטח ישמיד מיד בקבלת מכתבי-מהיר זה, את כל ההעתקים שנדפסו כבר...".

אני את המנוי שלי הולך לבטל מחר על הבוקר!
141. חסידים, להתעורר! מבטלים את המנוי מיד!!!
(2011-03-17 18:46:13)
142. אהרן דב
(2011-03-17 19:06:51)
חשבון נפש דחוף. הראיון הזה הגיע מהנפש האלוקית או מנפש אחרת?
143. למה רק לבלבל ולהסיט
(2011-03-17 19:08:12)
הכתבה לא קירבה אותי כלל לשיטה של שימעלה ולא נתנה לגיטמציה אלא עוררה בי השאלה הנכונה מדוע איננו חיים משיח ואדרבה אם היינו חיים משיח באופן נורמלי זה היה מביא עוד אנשים להצד הנורמלי שחי משיח כרצון הרבי אבל עד עתה בן אדם (שלומד השיחות ורואה שהרבי תובע משיח משיח וכו') רואה שרק צד אחד חי משיח אין לו ברירה אלא להתקרב אליהם כי הצד השני לא חי את זה
ולכן תודה לאהרן דוב שאמר את האמת ולא נתן לגטימציה לשימעלה ובאופן של אחדות
144. פשוט מחמם את הלב
(2011-03-17 19:11:07)
145. פשוט מחמם את הלב והלוואי שנראת את האחדות הזאת כל כשנה לא רק בפורים !!!!!!!!!!!!
(2011-03-17 19:12:04)
146. זכרו את תלמידי רבי עקיבא
(2011-03-17 19:22:26)
כל הההמומים, המזועזעים, המוחים ומבטלי המנויים, האמנם שכחתם את השיחה המפורסמת של הרבי על תלמידיו של רבי עקיבא?
כיצד תלמידיו של מי שאמר "ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה" לא נהגו כבוד זה בזה?
משיב הרבי: כל אחד מהתלמידים הבין אחרת את דברי רבו, והיה משוכנע שהוא הצודק ורעהו הטועה. דווקא מתוך אהבת ישראל ניסו להשפיע על הזולת לחשוב כמותם, ומשלא הצליחו, לא נהגו עוד כבוד בזולתם, וזאת מפני היותם אנשי אמת. ומה התוצאה? מגיפה רח"ל.
לדעתי, המסר ברור. הדעות שונות, וכל אחד מפרש אחרת את דברי נשיאנו. וזה לגיטימי לחלוטין. אך אפשר לכבד ולהתאחד גם אם הדיעות שונות ואף מנוגדות. והיו די צרות, אסונות ומגיפות רח"ל.
יש לי מכרים משני המחנות, וכולם חסידים המסורים לרבי, והרוצים לעשות את רצונו. מדוע לשפוך בוץ לחינם?
די למחלוקת!!! יש לנו הזדמנות להביא את הגאולה, וחבל לפספס אותה!!!!!!!!!!!!!!
147. בבקשה תחסמו את התגובות!!!!
(2011-03-17 19:28:42)
יש פה אוסף של לכלוך ולשון הרע גמור!!!!!!!!!! התגבות לא מוסיפות הן גורמות להפך הגמור.... בבקשה!!!!!! בשביל כל משפחת חב"ד!!!
148. למה ?למה? למה?
(2011-03-17 19:51:32)
149. למה ?למה? למה?
(2011-03-17 19:55:23)
למה לקלקל?
למה להרוס?
הרי לא די בצרות,בכאב ובטרגדיות שתוכפות את עם ישראל חדשות לבקרים?
איפה התמיכה באחדות. באהבת ישראל? בישוב הדעות וכבוד הדדי בתוך תוכינו?
בחור צעיר ואיש מבוגר שמנסים להראות לכולנו ש-א-פ-ש-ר!
שאם נשים בצד את כל המחלוקות,הוויכוחים ושאר מרעין בישין
נצליח לאכוף כל כאב וחמיצות והאם זה לא מה שהרבי שלנו רצה??????????????
אחים ואחיות יקרים זאת השעה! זאת ההזדמנות!
אל תפספסו!
150. שאלה ל 135
(2011-03-17 19:59:26)
כשאתה אומר "אנטים" למי אתה מתכווין, למי שלא מסכים עם כת הפסיכיסטיים ההזויה, שחוגגים בג' תמוז את חג הגאולה הפרטי שלהם שסוף סוף גם חי וקיים גשמי ממש וגם הם יכולים להמשיך לעשות ככל העולה על רוחם ללא שום מגבלות??? או שכוונתך לכת הפסיכיסטיים ההזויה שהכריזה מלחמה על הרבי מליובאוויטש ועל כל שלוחיו בעולם???
151. אין, אין על 87..!!
(2011-03-17 20:11:58)
ואם אפשר לסנן כמה תגובות שפוגעות באנשים...
152. מתוצאותיו של הראיון
(2011-03-17 20:33:55)
התעוררות ברוכה בקרב בני הדודים מחב"ד אינפו.

מוקדש בחיוך מרחם לכל אלו שהתנגדו לראיון. אהרן-דב מחכה לבקשת הסליחה שלכם ב-770 דכפר המלך.
153. לcol היקרים!
(2011-03-17 20:38:44)
בבקשה מכם למען האחדות שתצא בפועל, תורידו את כל התגובות בכלל. והרבי לא נשאר חייב!!! תבורכו!!
154. רעידת אדמה וצונאמי
(2011-03-17 20:40:28)
יש רעידת אדמה בעולם הפנימי של חב״ד שפורצת גבולות שהיו כביכול ברורים עד עכשיו
ויש 2 סוגי תגובות הראשונה פחד וחוסר אונים,הרצון מיד לסגור כל פירצה ולהאחז במחלוקת בכל הכח.התגובה. של אנשים קצת פחות מקובעים היא הרצון לשינוי העלאת שאלות מה לא בסדר עם 2 המחנות ולמה יש מחלוקת? מה שבטוח חסיד אמיתי צריך לעשות חשבון נפש אמיתי ולבדוק מאיפה הוא באמת מגיב ופועל...אנשים קיצוניים זה טבע ב2 המחנות אבל אלו השוליים בואו נתרכז בדרך המלך בשביל הזהב במקום בו אפשר לשבת ביחד להתוועד כמו חסידים ולא כמו פחדנים...
155. אח"כ תלכו להסביר לכולם על אהבת ישראל
(2011-03-17 20:43:37)

צבועים גועליים
156. הייתי במנחה- מעריב בביכנ"ס בקהילת אנ"ש הגדולה מאוד ב.., והפלא ופלא, הרוב הגדול לגמרי בעד
(2011-03-17 20:45:36)

אלא מה? יושב פה טמבל אחד שלא מפסיק לכתוב נגד נגד ונגד,
הוא רשם 200 תגובות בשמו על ביטול המנוי,
ומתנהג כנציגו הבלעדי של "העסקן המפורסם" עלי אדמות.

חבל!
157. הרב הלפרין פשוט מחמם את הלב
(2011-03-17 20:55:08)
אתמול בערב כשקראתי את הראיון המרתק זלגו מעיני דמעות. אחת אחרי השניה, מילה גוררת דמעה, ושורה גוררת נחל דמעות וחוזר חלילה. בשרי נעשה חידודין חידודין ועיני לא האמינו למה שהן רואות וקוראות. ישבתי שעה ארוכה ובכיתי מהתרגשות. האמת שלא עניינו אותי מה זה אמר לזה ומה ההוא החזיר לו, מה שתפס אותי זאת העובדה ששני חסידים יושבים יחד ומדברים באופן שניכר שאהבה אכן ועדיין שוררת ביניהם, למרות חילוקי הדעות. פשוט ימות המשיח...

ניסית להיזכר מתי בפעם האחרונה בכיתי כך, מתי חשתי בהתעוררות שכזו. האמת שלא רבים הם המקרים, הקלוגינקער ברוב חוכמתו ידע כיצד למנוע ולחסוך ממני את הרגעים הנעלים הללו.

נזכרתי ביום המר והנמהר ג' בתמוז התשנ"ד כשראשי טמון בין ברכי, ואני בתוך שלולית דמעות של כאב, זעם עצמי ויאוש...
ואילו אמש הדמעות היו דמעות של שמחה ואושר שאכן יש רבי וישראל, והוא אינו מוותר לכל בעלי הריב ומדון שמנסים לטשטש זאת באמצעים שונים. הרבי אכן לוחם שאנו נהיה באחדות שהיא ורק היא תביא את החסידים לקבלת פני משיח צדקנו!

יש"כ אהרן דב! ואל יבוש מפני המלגיעים...
158. מצטרף לבקשה לחסום את התגובות
(2011-03-17 21:11:38)
159. אני לא מגדיר עצמי כמשיחיסט אלה ההפך ... אבל די לריב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2011-03-17 21:20:06)
160. בוכה וכואב! די לריב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2011-03-17 21:26:28)
פעם קראתי שהרבי אמר שאין לו חסידים באמת!!!!!!!(בשונה מהרביים הקודמים) עכשיו אני מבין... עד שיש כמה מאנ"ש שמתחילים להתאחד ולעשות מה שהרעבע אמר, מיד קופצים כל מיני עמלקים בלבוש חסידי ןמקררים! די! עד מתי?! אני אנטי ולא מסכים עם כל מילה של הרב הלפרין (למרות שיש אמת!!!!!!!!!!) אבל כל הכבוד לכם!
161. בושה וחרפה
(2011-03-17 21:43:09)
אם לא תהיה התנצלות בעיתון שבוע הבא - אנחנו מבטלים את המנוי. חד וחלק.
162. התגובה הכי צודקת!!!!!!!
(2011-03-17 21:50:04)
התגובה הכי צודקת זה 147 בעניין תלמידי רבי עקיבא וכמו שכתוב בשיחה ששניהם קיימו את מה ששמעו מרבם אבל האבל הגדול שכל אחד פרשן זאת בצורה שונה מחברו ומתוך אהבת ישראל כל אחד ניסה לשכנע את חבירו ולכן פגעו זה בזה וזה הביא חו........ וההקשר ברור!!!!!!!!!!!! די למריבות


העיתון כפר חבד הוא עיתון שבסך הכל מחפש רייטינג וכל שבוע עורך סצנה אחרת בשביל זה ועובדה שהשבוע במבחן התוצאה היו יותר רוכשים לעיתון!!!!!!!! בבית משיח מראיינים את טוביה בלוי ואין שום סערה בצד המשיחי ואילו כשנותנים לשימעלה פיזם במה כל הצד האנטי מזדעק !!!! מה קרה אתם לא חייבים להסכים איתו בסך הכל תנסו ותחשבו ותבינו שלפחות בחצי מהשאלות הוא צודק!!! בעניין משיח


בתקווה שמשיח יבוא היום וממילא יפסקו כל המריבות !!!!!!!!!!!!
163. הנה זה משיח בא!
(2011-03-17 22:05:41)
"חבד=כל הלב לכל אחד"...
תוכיחו איך אתם מישמים את המשפטים היפים שלכם...
ברור שיותר קל לתת את הלב לאח אובד ורחוק (תינוק שנשבה...)
החוכמה היא להיות באהבת ישראל עם אח קרוב ...
לפעמים זה קשה קשה מאוד...
החוכמה זה עכשיו ברגעים האחרונים שבגלות
להתגבר על המכשולים האיומים.
ושנזכה לקבל פני משיח צדקינו תיכף ומיד ממש מתוך שמחה ואחדות אמיתית!
164. שליח רישמי בצפון
(2011-03-17 22:08:03)
אף פעם לא פסלתי חסיד משיחיסט או המכונה "אנטי" . בבית חב"ד השלט יחי אדוננו וגם על הפרוכת.
החומר המחולק לציבור של צא"ח בלבד כולל שיחת השבוע.הנני מתייחס לכל אדם באופן אישי עפ"י התנהגותו.
מעשיו יקרבוהו ומעשיו ירחקוהו.לא מתייחס בתוויות ותגיות.
מה שהורס את חב"ד אלו הקיצונים בשני הצדדים שלא מסוגלים להכיל את השני כלל והמכונים "שפיץ חב"ד"
אלו המבטאים שמות גנאי בפהרסיה ל 2 היהודים שישבו יחד(הלפרין&פיזם) צריכים לעשות תשובה והם אלו שמעכבים את הגאולה בגלל שנאת חינם הנובעת מחוסר יראת שמים שלהם ללא כל ספק!
חייבים סדר בחיים בכלל ובחב"ד בפרט.ויש דין ויש דיין! ואף אחד שלא יסתתר אחרי אידאולוגיות חסידיות.
165. רפי שכל
(2011-03-17 22:11:33)

לא יאומן כמה אתם לא שפויים. בסך הכל רוצים אחדות.
אל תהיו אנוכיים, תצאו מעצמכם!
166. א-ל י-ב-ו-ש מ-פ-נ-י ה-מ-ל-עי-ג-י-ם!
(2011-03-17 22:15:49)

קראתי ונהנתי, לא יאומן.
פשוט צדיקים
167. אחדות - רצונו היחיד של אבינו בעת הזאת
(2011-03-17 22:16:27)

אי שם בקצה הקצה השמאלי של הסקאלה
168. לאדון 129
(2011-03-17 23:04:36)
לשאלתך:האם הוא ראה את הרבי שיכול בכלל לדבר על הרבי ועל חב"ד?
תשובה חד משמעית היא כן!
ב': גם אם זה לא היה כך מה תגיד לעל הבחורים הצעירים שבעז"ה יהיו גם מבוגרים? מי אתם? ראיתם את הרב'ה? אתם יודעים מזה רב'ה?
מוכח כבר היום שאותם אנשים שלא ראו את הרבי קשורים לרבי ואוהבים את הרבי לא פחות מאלה שראו . ואולי יותר .
169. רוב התגובות
(2011-03-17 23:10:00)
זה כנראה קבוצת משיחיים שמתענגים על כל רגע של לגיטמציה, ומנסים ליצור מצג שווא כאילו הרוב בחב"ד בעד העניין.
זה לא יעזור לאף אחד. בסופו של דבר האמת תנצח. ומי שנלחם ברבי בכל התחבולות האפשריות - יישאר כשידו על התחתונה.
170. יש לי שאלה!
(2011-03-18 00:31:34)
אם הסמל שמייצג את חב"ד הוא עם כל הלב לכל אחד
בוא נראה את זה לא רק לבחוץ אלא לבפנים כל היופי זה לא הרושם אצל האחרים!
בוא נקיים את בקשת הרבי!
171. תראו מה כתבו המשיחיסטים בשעות האחרונות. חשבון נפש מפעים שלהם: (למערכת אנא הכניסו)
(2011-03-18 00:53:10)


שרגא קרומבי
יא אדר-ב ה'תשע"א

ראשית כל, אני עומד נדהם מול האומץ של עורך עיתון 'כפר חב"ד' הרב אהרן דב הלפרין, שבתור עיתונאי משופשף ומנוסה ידע בדיוק לאן הוא מכניס את עצמו כאשר החליט לפרסם את הראיון שחולל סערה, ולמרות זאת משהחליט שזה הדבר הנכון לעשות - הלך על המהלך ללא פחד.

אך הנקודה האמיתית איננה פרסום הראיון, וגם לא דמות "המראיין" בכתבה. האומץ האמיתי הוא לשמוע דעות אחרות, גם כאשר הן הפוכות במאה שמונים מעלות משיטתך, ולא להתפעל מכך, ולדעת שאתה צודק גם כאשר השני אומר את דעתו. וכאן אני עוצר ושואל: האם ישנה דמות שכזו גם "בצד השני"? האם לדוגמא עיתון 'בית משיח' יסכים לערוך ראיון עם הרב זלמן גופין ולתת לו לפרוס את משנתו כלשונה? (ואמנם יישר כח על הראיון שנערך עם הרב טוביה בלוי לאחרונה).

תמיד כאשר אני נשאל על ידי יהודים לא דתיים על "הפתיחות" בחב"ד, אני מסביר כי זה מגיע דווקא מכיון שאנו כל כך בטוחים בדעתנו, אזי אין לנו פחד לשמוע דעה אחרת. כך אני רואה את הדברים גם כעת. ר' אהרן דב הלפרין לא חושש לפרסם דעות שלדעתו פסולות, כיון שהוא משוכנע לגמרי בצדקת דרכו. דווקא לכן אני שואל את עצמי: ממה חוששים אלו המתנגדים לפרסום הראיון? ולמה ש'בית משיח' יחשוש לפרסם דעה המנוגדת לשיטתו?

ולמרות האומץ הזה, ישנה עדיין נקודה חשובה אף יותר במהלך האחרון (שהחל בקמפיין "אייכה" בארץ הקודש):

האומץ של גורמים מסויימים (בשני המחנות) לעצור ולערוך חשבון נפש מחודש. דומה שבמשך השנים הארוכות מאז ג' תמוז, כל כך התרגלנו כל אחד לדעותיו, עד שהתגובה לכל מעשה היא אוטומטית וללא חשיבה. והנה יש כאלו שעצרו ושאלו את עצמם: האם אני באמת צודק במאה אחוז? אולי רק בתשעים אחוז? הנה עומד עורך עיתון שחרת על דגלו קו ברור, והוא מוכן לתת במה לדעות שלדעתו "הזויות", רק כי הגיע למסקנה שלמרות הכל: מדובר במשפחה.

וזה מביא אותי לחשבון נפש שגם אני צריך לעשות. האם אנחנו צודקים במאה אחוז? אולי יש דברים שאנחנו עושים רק כ"מצוות אנשים מלומדה" של מחלוקת ארוכת שנים?

אינני מתיימר להיות הוגה דעות או משפיע המתווה דרך בהתקשרות או בדרך הנכונה להפצת בשורת הגאולה והגואל, אך את השאלות מותר גם לי לשאול: כמה השקענו אנו ("המשיחיסטים") בהסברה פנימית אודות כך שהגאולה הינה עידן קרוב וממשי, לעומת הכחות אותם הוצאנו בהפצת סיסמאות קדושות ככל שיהיו? כמה השקענו בהסברה מדוע על פי ההלכה הרבי אכן יתגלה כמלך המשיח, לעומת כמה השקענו בהדבקת מודעות ללא כל הסבר? כמה השקענו בהסברה (אפילו בתוך חב"ד) מדוע חשוב שנדע מיהו המשיח, לעומת כמה השקענו בויכוח העקר האם מותר לפרסם שהרבי משיח?

והרשימה עוד ארוכה, כיון שישנם דברים רבים כל כך עליהם מותר לנו לעשות חשבון נפש, ולשאול את עצמנו: האם אנו פועלים נכון?

וזהו לדעתי המסר החשוב של הראיון המפתיע. המסר שהגיע הזמן שאחרי עשרים שנה נעצור רגע ונעשה חושבים על המצב אליו הגענו. האם אכן יש הבדלים מהותיים בין חסידי חב"ד? אולי רק הפוליטיקה מובילה את כל המחלוקת? האם אכן אנו עושים מספיק בפרסום בשורת הגאולה כפי שהרבי דורש לכל הדעות? האם ההתנגדות לפרסום היא אמיתית? והאם הפרסום עצמו נעשה נכון?

שהרי בשורת האחדות איננה המרכז בכל הסיפור. למעט בכלי התקשורת ובמוסדות המנוהלים על ידי עסקנים, אין כמעט מחלוקת בחב"ד. כל חסיד חב"ד מיודד עם חברים שמוגדרים אחרת ממה שהוא מוגדר, מתוועדים יחדיו, נפגשים בשמחות, מנחמים בעיתות אבל ומרגישים כמשפחה אחת. אז מה החידוש הגדול? אין ספק כי הסקופ הגדול הוא חשבון הנפש.

ועל זה קפץ רוגזו של העסקן המפורסם...
172.
(2011-03-18 00:55:06)
173. הצלחת למשוך את תשומת לבם של כל מי שרק שמע על כך
(2011-03-18 01:11:13)
האכזבה הגדולה של כולםהייתה כשגילו שהעסקן הזה יכול להיות בקרבך
174. פתרון קסם לכפר חב"ד
(2011-03-18 01:33:46)
דובלה הלפרין מיובש כחרס, האלט בא גארנישט וזו התוצאה!
המרשם להעלות את כפר חב"ד על דרך המלך כמה שזה נשמע פשוט ומדהים שדובלה יתחיל ללמוד חסידות ואולי אפי' קצת להתפלל הוא יהי' שייך למשהו פנימי ואמיתי והוא בעצמו יהי' מרומם, או אז זה יבוא לידי ביטוי בכל פינה בעיתון, הוא לא יצטרך 'סקופים' ו'פרסום ראשון'.
'חסידות איז רייך', לתשומת ליבו של ישראל ברוד. כבר נוסו כל הדרכים המלאכותיים, תתחברו לאמת ולשרשים שלנו, תשווקו את העושר האמיתי שלנו בלי 'סקופים', ובסופו של דבר זה יביא גם לתוספת מנויים.
175. 169 הלא משיחי
(2011-03-18 01:43:14)
לידיעתך כל היהדות מבוססת על משחיות ממשה רבנו והלאה .
מז"א קבוצת משיחיים ? חב"ד מאז ומעולם הייתה משיחית ההרבי תמיד דיבר על זה שאנחנו עומדים לקראת הגאולה החל מהמאמר הראשון באתי לגני וכלה בשיחות נ"א נ"ב וכן נ"ג בכך שעודד יחי .
וכעת אתה בא להציג את אותם הדברים שהרבי אומר לדברים הזויים . הרי אם אתה חסיד גם לפני נ"ד אז גם אתה אמרת שהרבי הוא המשיח והתבססת על דבריו של הרבי עכשיו לדעתך זה לא נכון ולדעת השאר זה כן נכון . זה כל הסיפור בקצרה . אז מה התשובה שלך לדרך הזאת ? משיחיות!!
אנשים לא ממציאים דברים מהבטן הרבי הוא משיחי וחב"ד היא משיחית וזו המציאות .
יכול להיות שגם לפני נ"ד זה לא הסתדר לך אבל מכיוון שהרבי היה בחיים לא העזת לצאת כנגד הרבי היום לצערנו שהרבי איננו איתנו אתה ואנשים כמוך מעיזים לצאת כנגד דברי הרבי ולהפוך את דברים שהרבי אמר ל- "הזויים" , "משחיים", "קיצוניים" , "זה לא חב"ד", "חב"ד האמיתית". אתה חב"ד האמיתית? אתה שינית את דעתך על דעתך אם לא מוצא חן בעינך אל תגדיר את עצמך חבדניק ושלום על ישראל . אך אתה חבדניק "אמיתי" אתה צריך לקבל גם את דעת חבריך שאולי אתה פעם גם דעתך שחושבים שהאמת קיימת לעד ובעז"ה הרבי יתגלה ויאגאל אותנו וגם אם אינך מקבל אותם שזו זכותך עדיין חל עליך הציווי ואהבת לרעך כמוך
ןכש"כ אחיך , לא אני המצאתי את המשפט "חסידים איין משפחה"
176. בואו לא ניהיה תמימים: מאת ח.ב.ד
(2011-03-18 01:49:03)
מעשה במשיחיסטים שעשו דברים מאוד נורמלים. תלו תמונות של הרבי "משיח" בכל הארץ, התראיינו בכלי התקשורת וסיפרו שלא קרה כלום בג' תמוז, צעקו "יחי" וגו' לפני התפילה, אחרי התפילה, באמצע התפילה, באמצע קריאת התורה, אחרי קריאת התורה, באמצע קבלת שבת, לפני הוצאת ספר תורה, באמצע לוויה, באמצע ברית מילה ואיפה לא, כינו את הרבי "שליט"א" בכל הזדמנות בכתובים ובנאמרים, הלכו עם כיפות מצוירות ומעוטרות בכרזות כתינוקות ועם דגלונים צהובים צמודים לחליפותיהם, רקדו ושוררו והלכו ונסעו וטיילו עם דגלים צהובים ענקיים, קשקשו והשחיתו כל ספר קודש וכל שלט וכל מודעה שכללו איזכורים שאינם נראים להם, דיברו ברבים שלא חייבים לצום את כל הצומות, הפכו את האג"ק למכונת מזל, התנהגו בבריונות כלפי כל מי שהעז לחלוק על דרכם, הוציאו לאור גיליונות ופרסומים המשימים ללעג ולקלס את הרבי וכו' וכו' ואין להאריך בדברים המצערים. העיקר: לאף אחד זה לא הפריע. חב"ד הצליחה לשמור על הידברות עם כל הקהלים ואף לפעול בקרב קהלים חדשים. כל פרסום של חב"ד התקבל באהדה בציבור. שיעורי התניא בישיבות התפתחו בקצב מדהים. שמו של הרבי התקדש בציבור וכשהוא מוזכר זה נעשה רק בהקשרים חיוביים. ועוד והוא העיקר: רבבות התחילו להתייחס לביאת המשיח כאל עניין אמיתי ורציני.

ואז הגיעו המשמיצים והרסו הכל.




177. הבקבוק על השולחן מסגיר הכול
(2011-03-18 01:49:50)
צריך לגמוע ליטר של אלכוהול כדי להגיע להחלטה על ראיון הזוי שכזה...
178. ל108-40
(2011-03-18 01:51:02)
א',הרעבע לעולם לא היה מסתכל בצורת ע"ז(וראה ערך העזרת נשים שהמחיצה היתה עשויה מקנים)
ב',חב"ד יש אחת כל השאר הם סתם הפוחזים של כל הדורות ישעוים ,שבתאים,וצדוקים(מינים)וכן אפילו האיסים
179. לאהרון דב
(2011-03-18 01:55:10)
אהרון דב היקר באדם!! אל תרא ואל תחת!!!
180. עסקן אחד, 100 תגובות נגד??!!!!!!
(2011-03-18 02:02:04)
אותו סגנון כתיבה של 100 תגובות נגד, הייתכן?? כמה מתועב! הרבי לא אהב אנשים מחרחרי ריב.
ב"ה כולם בעד
181. מי אני שאדבר במקום גדולים(כל אלו המגיבים)אבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2011-03-18 02:12:50)
במילה חד משמעית אחת הרעבע רוצה אחדות בח"בד הרעבע שלח אותנו לעזור לכל יהודי אף בדיוטה היותר תחתונה ולכן מיצווה עלינו חסידי חב"ד לנתסות להחזיר ליהדות את אותם אלו המכנים עצמם משיחיסטים(מזכיר למישהוא יהודים משיחיים???)אך כל עוד עודם עומדים ברישעם ולא אלו התמימים(תינוקות שנישבו בלע"ז)שאינם יודעים מה הם עושים עלינו חילייהרעבע להתרחק מיהם כנאמר המיתנבל עם מנובל מתנבל (ראה ערך אהרון דוב )ולאותם הטיפשים סייג לחכמה שתיקה!!!(בענין הרצון ליצור מנוים חדשים בתור אינטרס)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????
182. כשמסתכלים על כותרות הענינים בשערי העיתונים החיצונים שעה טובה וכפ"ח רואים אשר הכותרת ונהפוך הוא מראה על תהו ובהו!!!חחחחחחח
(2011-03-18 02:15:53)
183. למרות שזה מהדורה פורימית וכמובן שלא היה בא בזמן רגיל זה בושה!!
(2011-03-18 02:34:39)
פורים זה לשמוח בלי קלות ראש וליצנות, ולתת במה לליצני חב"ד שהורסים את שם לובאוויטש ומחללים את שם הרבי בשלטי חוצות, איזה עוד רבי מפורסם כך על כל אבן מקיר?? נראה לי שזה יותר מתאים לפרסומים פוליטיים וזולים, זה זילותא דקדושא וגורם זלזול גדול. וממתי צווה הרבי לקשט את הבגדים בסיסמאות ודיגלונים (וכל המרבה הרי זה משובח)ולהראות בולטים שונים ומשונים על פני הציבור החרדי? אין מה לומר שבדעות ובמעשים של האנשים האלו שם חב"ד מתחלל בחוצות. ובמקום אחדות שלא במקומה צריך לעסוק בהסברים שיביאו את חבד לתפארתה.
184. ב"ה . מחשבה פשוטה
(2011-03-18 03:13:12)
הלוואי היו עוד עסקנים, משפיעים, הוגי דעות שונים, מגלים בגרות כמו דברי מאמר זה (והכתבה ב"כפר חב"ד"). חיפוש האמת וחשבון נפש אחרי כ"כ הרבה שנים שהדרכים הנפרדות בכל התחומים עם מחלוקת אדירה, מוצו עד תום. אולי כיוון הרבי שרק אם נעשה הדבר המופרך מכול לנסות לשלב גישות שונות ואפי' הפוכות לפעמים, תוך דיון וכבוד זל"ז, היא היא תביא הגאולה. לא ראוי ששניתן דעתנו לזה אחרי כ"כ הרבה שנים. יקומו הבוגרים שבינינו וחסידים עם אחריות ושיקול דעת, וינסו לפעול אחדות שאינה פועגת בדברים עקרוניים של כל אחד ואעפ"כ מצליחה. שהרי "איני מבקש אלא לפי כוחם"...
185. גלובס יותר מעניין
(2011-03-18 03:14:28)
רב ומזנקת ברקע דיווח באישון לילה אמש, לפיו ד"ר ברוך דרין, גיאולוג השותפות ודירקטור בה, ניצל זכויות ורכש מיליון יחידות השתתפות בשער של 4.8 אגורות - 48 אלף שקל סה"כ. שווי החזקותיו של דרין בשותפות - כ-173 אלף שקל.

הרישיון העיקרי של גלוב אקספלוריישן הוא רישיון אופק, המתפרש על שטח של 393 קמ"ר, הנמצא באזור רמלה. באזור זה מכוונת השותפות לשתי מטרות: הראשונה, "אופק 1", נמצאת בעומק של 2,120-2,500 מטר, והיא למטרת נפט. על-פי הערכות שנעשו על-ידי הפטרופיזיקאי לורן דניס בשנת 1994, שהתבססו על קידוח "דוד 1" שנערך שנה לפני כן, עשויות להימצא במבנה זה רזרבות נפט בהיקף של 23.2 מיליון חביות, אשר להערכת דרין, כ-30% ממנו עשוי להיות נפט בר-הפקה. בתשקיף האחרון שפירסמה גלוב ב-28 בפברואר, עודכנה התחזית לכ-10 מיליון חביות נפט בר הפקה.

המטרה השנייה שאליה מכוונת השותפות ברישיון זה נמצאת בעומק של 5,420-5,920 מטר. השותפות מעריכה כי בשטח קיים פוטנציאל להימצאות גז בהיקף של 1.5-1.8TCF (טריליון רגל מעוקב), כחמישית מכמות הגז שנמצאה בתגלית "תמר". הערכה זו נסמכת על קריאות משמעותיות של גז שנרשמו בקידוח "דוד 1", אשר בדיקתן לא מוצתה.

השותפות מתכננת לבצע ברישיון אופק שני קידוחים, כאשר למטרה הראשונה, קידוח "אופק 1", התקציב מוערך בכ-2.9 מיליון דולר, ואילו למטרה השנייה עומד התקציב המשוער על 5.25 מיליון דולר. הקידוח ייעשה בדרך של מעקף מקידוח "דוד 1".

שותפות גלוב הוקמה באוקטובר 2009, ובעלי השליטה בשותפות הם יעקב חי, גיל ומנחם שטרנברג והגיאולוג דרין ובנו צבי, המשמש גם כמנכ"ל השותפות. נוסף לרישיון אופק מחזיקה השותפות גם ברישיונות החיפוש היבשתיים "בר-אור" ו"יהל", הנמצאים באזור הגלי
186. תגובה 111.. אתה פשוט צודק!!!!!!!!! ואתה לא היחיד שמרגיש את זה..
(2011-03-18 03:15:36)
תובה 129- שלא תחשוב שבגלל שראית את הרבי אתה יותר מקושר אליו ממני.
ולתגובה 169, חבל שאתה מנסה להפוך את המציאות, כי פשוט לא יילך לך . :)
187. ראיון מיוחד
(2011-03-18 03:21:52)
ראשית כל, אני עומד נדהם מול האומץ של עורך עיתון 'כפר חב"ד' הרב אהרן דב הלפרין, שבתור עיתונאי משופשף ומנוסה ידע בדיוק לאן הוא מכניס את עצמו כאשר החליט לפרסם את הראיון שחולל סערה, ולמרות זאת משהחליט שזה הדבר הנכון לעשות - הלך על המהלך ללא פחד.

אך הנקודה האמיתית איננה פרסום הראיון, וגם לא דמות "המראיין" בכתבה. האומץ האמיתי הוא לשמוע דעות אחרות, גם כאשר הן הפוכות במאה שמונים מעלות משיטתך, ולא להתפעל מכך, ולדעת שאתה צודק גם כאשר השני אומר את דעתו. וכאן אני עוצר ושואל: האם ישנה דמות שכזו גם "בצד השני"? האם לדוגמא עיתון 'בית משיח' יסכים לערוך ראיון עם הרב זלמן גופין ולתת לו לפרוס את משנתו כלשונה? (ואמנם יישר כח על הראיון שנערך עם הרב טוביה בלוי לאחרונה).

תמיד כאשר אני נשאל על ידי יהודים לא דתיים על "הפתיחות" בחב"ד, אני מסביר כי זה מגיע דווקא מכיון שאנו כל כך בטוחים בדעתנו, אזי אין לנו פחד לשמוע דעה אחרת. כך אני רואה את הדברים גם כעת. ר' אהרן דב הלפרין לא חושש לפרסם דעות שלדעתו פסולות, כיון שהוא משוכנע לגמרי בצדקת דרכו. דווקא לכן אני שואל את עצמי: ממה חוששים אלו המתנגדים לפרסום הראיון? ולמה ש'בית משיח' יחשוש לפרסם דעה המנוגדת לשיטתו?

ולמרות האומץ הזה, ישנה עדיין נקודה חשובה אף יותר במהלך האחרון (שהחל בקמפיין "אייכה" בארץ הקודש):

האומץ של גורמים מסויימים (בשני המחנות) לעצור ולערוך חשבון נפש מחודש. דומה שבמשך השנים הארוכות מאז ג' תמוז, כל כך התרגלנו כל אחד לדעותיו, עד שהתגובה לכל מעשה היא אוטומטית וללא חשיבה. והנה יש כאלו שעצרו ושאלו את עצמם: האם אני באמת צודק במאה אחוז? אולי רק בתשעים אחוז? הנה עומד עורך עיתון שחרת על דגלו קו ברור, והוא מוכן לתת במה לדעות שלדעתו "הזויות", רק כי הגיע למסקנה שלמרות הכל: מדובר במשפחה.

וזה מביא אותי לחשבון נפש שגם אני צריך לעשות. האם אנחנו צודקים במאה אחוז? אולי יש דברים שאנחנו עושים רק כ"מצוות אנשים מלומדה" של מחלוקת ארוכת שנים?

אינני מתיימר להיות הוגה דעות או משפיע המתווה דרך בהתקשרות או בדרך הנכונה להפצת בשורת הגאולה והגואל, אך את השאלות מותר גם לי לשאול: כמה השקענו אנו ("המשיחיסטים") בהסברה פנימית אודות כך שהגאולה הינה עידן קרוב וממשי, לעומת הכחות אותם הוצאנו בהפצת סיסמאות קדושות ככל שיהיו? כמה השקענו בהסברה מדוע על פי ההלכה הרבי אכן יתגלה כמלך המשיח, לעומת כמה השקענו בהדבקת מודעות ללא כל הסבר? כמה השקענו בהסברה (אפילו בתוך חב"ד) מדוע חשוב שנדע מיהו המשיח, לעומת כמה השקענו בויכוח העקר האם מותר לפרסם שהרבי משיח?

והרשימה עוד ארוכה, כיון שישנם דברים רבים כל כך עליהם מותר לנו לעשות חשבון נפש, ולשאול את עצמנו: האם אנו פועלים נכון?

וזהו לדעתי המסר החשוב של הראיון המפתיע. המסר שהגיע הזמן שאחרי עשרים שנה נעצור רגע ונעשה חושבים על המצב אליו הגענו. האם אכן יש הבדלים מהותיים בין חסידי חב"ד? אולי רק הפוליטיקה מובילה את כל המחלוקת? האם אכן אנו עושים מספיק בפרסום בשורת הגאולה כפי שהרבי דורש לכל הדעות? האם ההתנגדות לפרסום היא אמיתית? והאם הפרסום עצמו נעשה נכון?

שהרי בשורת האחדות איננה המרכז בכל הסיפור. למעט בכלי התקשורת ובמוסדות המנוהלים על ידי עסקנים, אין כמעט מחלוקת בחב"ד. כל חסיד חב"ד מיודד עם חברים שמוגדרים אחרת ממה שהוא מוגדר, מתוועדים יחדיו, נפגשים בשמחות, מנחמים בעיתות אבל ומרגישים כמשפחה אחת. אז מה החידוש הגדול? אין ספק כי הסקופ הגדול הוא חשבון הנפש.

188. די רוצים אחדות. אין שום הבדל בין אנטי למשיחיסטים. הכל בלוף אחד גדול
(2011-03-18 03:43:56)
כולנו אותו הדבר. יש כאלה שעושים מהמחלוקת כסף. וכבר אמר אחד מגדולי ישראל תקחו את כל המחלוקות ותקלפו אותם ותמצאו בתוכו כסף. די נמאס כבר. אהרן דב יצא גדול יש לו חושים מחודדים. אי אפשר כבר יותר חב"ד תביא את המשיח רק באחדות. נקודה. שיסבירו לי יודעי העיתים והחכמים מה ההבדל בין שימעלה פיזם אהרן דב ומנדי ברוד וזלמן נוטיק. התשובה? כלום אותו דבר בדיוק. ההתוועדויות שלהם על אותם נושאים בדיוק אז למה לקשקש לי את המוח. למה לתת לשטן לרקד. אהרן דב רואים נוצרת מחומר מיוחד. לך על זה בכל הכוח. אל תתן לשטן לרקד ולחרבן את חב"ד. מספיק עיכבנו את משיח 17 שנה. וכל השפיצים לכו לישון אתם לא רלוונטים בדור הזה. יחי ונזכה.
189. כמו תמיד אהרן דב יודע להחליט נכון. יש לו את זה. אין מה לעשות
(2011-03-18 03:45:16)
כאשר טוביה בלוי תקוע בשנות ה-80 אהרן דב מבין עניין וקורא את המפה נכון. צריך להודות בעובדות.
190. יש כאן חוסר הבנה בסיסי
(2011-03-18 03:49:10)
של מה זו אחדות. ומה זו לגיטימציה שאינה נכונה.

אכן ישנו מצב שאדם הוא מסוכן, כלומר הפרסום שלו יכול ליצור הרס אמוני. או להחליש ולרפות את עיקרי הדת .

לא כן הוא הענין כאן. ומכמה סיבות עיקריות :

1) הכתבה אינה בעלת אופי "מאמרי" מובהק, ואינה מסודרת בשיטתיות לצורך החדרת דעה כזו או אחרת.
2) אופי העיתון הינו עיתון "משפחתי" והקוראים בו בעיקר הם חסידי הרבי (אם נשאיל מושגים מכתבתו של רבי יואל, הרי שכולם כאן משפחה אחת).
3) ועוד והוא העיקר - שכל חסיד שהאחדות באמת נוגעת בנפשו (וע"ד תלמידי רבי עקיבא כנ"ל) ונוגע לא עניין ה"לא נהגו כבוד" ומאידך חושש מפרסום של דעה כזו או אחרת - צריך להיות שמח על הזדמנות של הדברות בין שני חסידים המייצגים שני דעות בתוך המשפחה דווקא באופן הזה. שהאווירה בו היא מתאימה, והשעה מתאימה, והמקום (היינו העיתון ע"ד גוף העניין) ועוד שהכוונה היא מתאימה (ע"ד גוף עם נשמה)

ויישר כח יישר כח, לכל החפצים באחדות עם ישראל באמת ולהתגלות משיח צדקנו נשיא דורנו בקרוב ממש.
191. חסידים יקרים תקשיבו ותקראו את דברי.
(2011-03-18 03:50:49)
אני רב שמכונה לא משיחיסט, אבל אני משיחיסט שרוף. אני מאמין ביחי ומשיח ושהרבי משיח כנראה לא פחות משרופי המשיחיסטים. אבל אני מאמין שיש לכל אחד דרך שלו איך לדבר על משיח ובפרט בעידן הזה שאין ספק שזה ימות המשיח ממש עם כל מה שרואים.

קינדרלעך קינדרלעך של הרבי. מה שברור ללא ספק שהרבי רוצה שנהיה באחדות. וכאן אני משבח את ר' אהרן דב שיודע להתעלות באמת וכנראה יש בו נקודת אמת צרופה וחסידית. אסור לנו להתפלג ולהתחלק כי למעשה כל החלוקה הזאת היא פרי של עסקנים ולא אמיתי. הפירוד בחב"ד זה קטרוג על כל ישראל ולכן אהרן דב הולך בדרך הנכונה ואני קורא לו לא להרפות בשום אופן כי חב"ד כבודו של הרבי והפעולות של חב"ד חשובות יותר מזי"ע או שליט"א ונזכה או יחי אדוננו. חב"ד יכולה להכיל את הכל ולהביא את הגאולה. והוא יגאלנו.

נ.ב. ולכל מחרחרי הריב אני רוצה לומר דבר אחד זכרו את דברי האדה"ז על הסכנה שבמחלוקת ובפרט באה"ק. ובפרט בין אנ"ש המסולאים מפז. ותודה לאתר חב"ד און ליין שעומד בראש המערה לאחדות אמת בחב"ד בלי לכופף שום צד. והפעם נאמר יחי.
192. מי זה שימאלע פיזם? מאיפה אני אמור להכיר אותו?
(2011-03-18 04:38:17)
מהכותרות הרועשות נשמע שהוא דמות מוכרת ומשפיעה! הכיצד מעולם לא שמעתי את שמו?

א' השלוחים, פלורידה
193. אני בעד אחדות
(2011-03-18 04:48:30)
לחבק ולנשק ולסייע ככל שניתן לכל יהודי, וק"ו חסידי חב"ד, גם אם הם מבזים לפעמים, בשוגג או באונס, את שמו של הרבי. אני מוכן לשבת עימם, לשוחח, ללמוד יחד, להתוועד וכו' וכו'.

אבל ח"ו וח"ו לא יעלה על הדעת לתת במה לדעותיהם הפסולות בפירסום חבד"י רשמי!

מעתה אמור: כל מי שאיננו מכריז 'יחי' ו'חי וקיים', חזקה עליו שבמוצהר איננו מקיים את הוראות הרבי לפרסם את הגאולה הקרובה, ופוסל (ח"ו) את כל שיחותיו של הרבי מהשנים האחרונות! כך נכתב בפירסום חבד"י רשמי!

יש ממקורביי, האוכלים על שולחני ויושבים בשיעורי תורה בבית חב"ד ומחשובי מתפללי בית הכנסת וכו', המאמינים בתורת האבולוציה, ולדעתם הרבה מסיפורי התורה אינם כפשוטם, ותחיית המתים אינה אלא אגדה להמון וכו' - היעלה על הדעת שבשם האהבה הגדולה שאני רוחש להם, והאחדות כאיש אחד ממש שצריכה להיות בכל ישראל, אתן במה בפירסומי בית חב"ד לדעותיהם הנפסדות??

והנמשל ברור.
194. ממש נפלא!
(2011-03-18 05:07:49)
סוף סוף יש אחדות! לא משנה לאיזה קבוצה ההוא משתייך ולאיזהז קבוצה הוא משתייך העיקר שיש אחדות וזה בטוח מקרב בצעדי ענק את הגאולה! וכפי שהרבי אמר שרק צריך לפתוח את העיניים ולראות דהנה, אט אט קומט משיח
195. האחדות של חסידים יביאם למשיח!!!
(2011-03-18 05:33:46)
הערה להלוחמים נגד העיתון כפר"ח: זה כבר הרבה שנים שניסינו להלחם זה עם זה ביננו( לש"ש) ולא הגענו לשום תכלית, אז למה מפחדים לנסות דרך אחר למרות שלא נראה לכם, הלא הדרך למחלקת לא הצליח, אולי הדרך הזה סוכ"ס יצליח!!! אנא חוסו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
196. למה?????????
(2011-03-18 06:13:58)
למה תגובות נגד זי"ע זה לא נקרא תגובה מתלהמת?????????
197. לבטל
(2011-03-18 07:44:04)
אני אבטל את המנוי ואשתדל להסביר לכמה שיותר אנשים פה בחול את חשיבות הביטול
זוכרים שהרבי ביטל את אירגון גג? זה היה בגלל הנהגה שוללת
עכשיו שוב התלבש הסיטרא א בזקן לבן
198. סיפורים על משיחיסטים בשליחות רחוקה
(2011-03-18 08:24:12)
אנו בשליחות בחו"ל הרבה שנים יצא לנו להפגש עם המוני ישראלים שאמרו לנו : כמה טוב לראןת חנדניק נורמלי שלא שיך לכת מטורפים עם דגלים ושמרחיקים כ"כ המון יהודים מחב"ד ויהדות בכלל
הם כולם אומרים לנו את אותם דברים כל חד בלשונו
שבוע אחר שבוע חודש אחר חןדש שנה אחר שנה
ואחר שבת אנו שומעים מרובם: " זו הפעם הראשונה שהסבירו לנו בצורה נורמלית מה זה רבי מה זה חסיד מה זה חבד ומה זה משיח והכל בנחת בלי דגלים וכיפות יחי"
כנראה איסתרא בלגינה קיש קיש קריא עושע הרבה רעש כמו קופה ריקה עם 2 מטבעות שמצלצלת ועושע כ"כ הרבה רעש אך כאשר מתקרבים לקןפה אין לה מה להציע
בנוסף שמעתי בארך לפני כשנה מאחד המבקרים שהיה בקרות ליד חיפה באיזה ל"ג בעומר שהחבדניקים הנורמלים אירגנו ופתאןם באמצע התהלןכה הגיעו חיות טרף עם דגלים ורמקולים ולא נתנו למהרגנים להמשיך ועוד נתנו מכות לרב
נו תגידו לי ידידי זו אהבת ישראל? אילו הם אנשים נורמלים או טליבנים?
חובה על כל אחד מאיתנו למחות הנהגה כזו
אני לא חושב שאף אנטי שונא את המשיחיסטים אבל הנהגתם הדפלה שנןאה
בושות ובזיון להלפרין שירד לתת רמה
לשימלע אין לי מה לומר משום שבעיני הוא בחזקת איסטרא בלגינה
199. שהחינו וקימנו והגיענו לזמן הזה
(2011-03-18 08:24:18)
אשריכם שזכיתם לגרום לרבי נחת חסידי אמיתי
אנא אחים יקרים
עצרו לרגע
מה באמת כולנו רוצים????
את התשובה כולנו ודאי יודעים!!!!
אז די כבר תפסיקו להיות קטנונים!!!
יהי רצון שכבר בשבת זו נשב כולנו מסביב לשולחנו של משיח בבית המקדש השלישי!!!
200. ואולי . . אולי זה ישפיע גם עלי
(2011-03-18 08:33:30)
לראות שאדם שהינו 'אנטי מוצהר' מסכים לעשות חשבון נפש אמיתי
(למרות כל הגידופים שאני מתאר לעצמי שהוא חזה אותם)
הלוואי עלי!

ואולי באמת בא נלמד מאהרון דוב הלפרין,
נעצור לרגע ונעשה חשבון נפש אמיתי (לעצמי, ולא למישהוא שחושב הפוך ממני)
הרי זה שעדיין לא הצלחנו להביא את הגאולה זה בעי' של כולנו!
וכאן לא יעזרו התירוצים "הם מרחקים את משיח" / "הם לא פועלים להביא את משיח"
הרבי דיבר הרי מאד ברור, אם היו עשרה שהיו מתעקשים...
אז כנראה שיש לנו עדיין על מה לעשות חשבון נפש...

משיחיסט
201. דבר בעתו - חג פורים - "עם אחד" - חג האחדות
(2011-03-18 08:39:21)
202. אחרי שגמרתם לקרוא את כל ה200 תגובות--
(2011-03-18 09:38:34)
מה עדיין לא הבנתם למה התכוונו שדיברו על "העסקן" שמחבל באחדות????
הם התכוונו אליכם שוטים אל כל אחד ואחד מכם שחושב שעל ידי תגובה או זלזול
הוא יכול לשנות משהו בחב"ד,
העסקן שנמצא בתוככם שמחפש איך לגרום עוד מחלוקות ועוד מחלוקות
העסקן שמחפש איך לגרום מריבות ועוד מריבות
העסקן שמחפש איך להרוס להשחית את שם חב"ד
העסקן שמחפש איך לקרוע כל ניסיון של אחדות מצד אנ"ש
העסקן שרק יודע לזרוק תגובות פוגעות בשביל לחולל בלאגן,
מה אתם שוטים ???? זה כל הכוונה של העסקן!!!

כשדיברו על אחדות --לא חשבו לרגע שצד אחד יסכים עם הצד השני
אבל מה קרה?? מה אסור לשבת ביחד?? מה אסור לצאת למבצעים ביחד??
הרי כולנו משרתים את אותה מטרה לא????
תראו לאיזה מצב הגענו שב770 לדוגמא אי אפשר להיות אחד ליד השני..
כל מה שמדברים על אחדות זה שלא נשכח שאנחנו חסידים של אותו רבי
אוקיי יש שהבינו את הרבי ככה ויש שהבינו את הרבי אחרת בדיוק כמו תלמידי
רבי עקיבא..
אז מה אי אפשר לחיות ביחד להתוועד ביחד??????????????
די!!! תוציאו את העסקן מעצמכם .. זה רק מחליש אותנו לא מחזק...
סוף סוף יש כיוון של אחדות -- אז למה להרוס למה לקלקל???????
טוב מה אני יוסיף את שלי שפכתי לפניכם עם הרבה דמעות לצערי..
שנזכה בעז"ה להתגלות של הרבי ציכף ומיד ממש..
203. חבל.......
(2011-03-18 11:15:36)
רק על דבר אחד, כרגע,
שאי אפשר לספור את הקולות,
ולראות שהרוב רוצה באחדות!
ומשלים עם הכתבה. ועם תוכנה.

לעומת מיעוט שולי שמתנגד, מתסיס ומאיים וכו'...
204. אני נמצא בכפ''ח ואת אף אחד זה לא מעניין
(2011-03-18 11:49:58)
הפיצו לילה אחד פשקולים ראו שזה לא מעניין אף אחד .הפיצו גם הלילה ושום פעם זה לא שיחת היום . רק לכלכו את הכפר ואנחנו נואמר לארון דוב אל תתפעל איך הרבי ענה לאחר הפטירה המצערת של אשת חבר ברכה ע''ה שחלק לה בהפצת דא''ח כפר חב''ד דבעלה . עכ''לק ולעניין הצועקים תקראו בסבלנות את העיתון ותראו שאהרון דוב עומד על דעתו דעת הרבנים . נ''ב שהרב מ.ב התעמת עם הרב י.פ בעיתון כל שהוא גם צעקתם ופה מדובר באנ''ש בשרינו .
205. עקשנים... יישר כח!!!
(2011-03-18 11:54:17)
כשקוראיםאת התגובות (השליליות כמובן) מובן למה הרבי דיבר בשיחה על 10 עקשנים ואחרי זה דיבר על 1, 2 או 3 כי בלי עקשנות דקדושה-קשה עורף למעליותא אין סיכוי להתגבר על היצה"ר המנוול הזה וכו' ככל השמות שקראו לו חכמינו ז"ל...שמתלבש בכל מיני איצטלות
חשוב לציין שהתחיל פה תהליך, מסתבר שהוא הולך להיות לא קל בלשון המעטה, אבל העקשנים יצלחו אותו ובעז"ה שכל אחד ואחת מאתנו יגלה את העקשנות דקדושה שבו וע"י האחדות נזכה לראות את הרבי גואל אותנו, נאו
206. מדובר על פורים שכחתם ונהפוכו
(2011-03-18 12:38:13)
207. אהרו דב אל תירא ואל תחת
(2011-03-18 12:48:09)
צפצף על כולם, עשית מה שהרבי רוצה וזה שיש אנשים שאין להם נחת בזה, אל דאגה יש בעל הבית לבירה זו והעיקר שלרבינו הקדוש יש נחת רוח גדול מכל הענין והראיה שמה שעשית זה דבר גדול ועצום, התגובות השליליות מהלעומת זה שנמצאים כאן יוכיחו בגדול, דובלה ידידי יישר כח
208. אני כולי הערכה עמוקה לרב הלפרין!
(2011-03-18 12:55:43)
תודה רבה לך שהתקדמנו בצעד ענק לקראת משיח צדקנו

פתחנו את העיינים וראינו שחבד היא משפחה אחת!!

יישר כח גדול על כח האחדות המדהים!!
209. משה אמת ותורתו אמת! מצוות "אהבת ישראל מדאורייתא ממש!!!!!
(2011-03-18 13:23:37)
אין כמו אחדות.

למי שזה מפריע (כולל לי או למשפחתי)

שיעשה חשבון נפש עם עצמו בכנות ובאמיתיות האם זה מפריע לנה"א או לנה"ב הלבושה בזופיצע וכו'

כפי שכתוב בתורה, "ואהבת לרעך כמוך" מצווה מדאורייתא, ומצווה כללית כגון אמונה בה' אחד, אהבת ה' וכו'
מצווה שהקב"ה שינה מן האמת מפני השלום!!!

וכפי שכתוב בקיצור שו"ע, סימן כ"ט סעיף י"ב


[b]"מצוה על כל אדם לאהוב את כל אחד ואחד מישראל כגופו שנאמר ואהבת לרעך כמוך. לפיכך צריך לספר בשבחו, ולחוס על ממונו כמו שהוא חס על ממון שלו, ורוצה בכבוד עצמו. והמתכבד בקלון חברו אע"פ שאין חברו עומד שם ולא הגיעה לו בשת ולא בישו אלא ערך מעשיו הטובים וחכמתו למול מעשי חברו או חכמתו כדי שיראה מכללו שהוא מכובד וחברו בזוי אין לו חלק לעולם הבא עד שישוב בתשובה שלמה."[/b]

אז מה שלא יהיה,
בואו לא נרמה את עצמנו ונבין, נפנים ונדע על חשיבות מצוות "אהבת ישראל"

זה לא אומר שהדעות צריכות להיות שוות, אבל,
כל יהודי ירא שמים, שקורא לעצמו דתי, ועוד יותר, חסיד או חבדניק, מן הראוי שיתחיל לשמור את התורה והמצווה הזו,
"אהבת ישראל"
210. ל-198
(2011-03-18 13:28:18)
אם אתה באמת שליח אני מרחם על אלו שקוראים את העלונים שכב' מוציא - (במידה וגם בהם יש שגיאות כתיב איומות כבכאן).

או בסגנון אחר - מעולם לא שמענו על ילד בן 16 שמשמש כשליח בחו"ל...
211. ישר כוח לרב הלפרין! חזק ואמץ כולנו איתך!!!!!!!!!
(2011-03-18 13:48:04)
תגובה 202 לעניין.
212. שימו לב
(2011-03-18 14:06:19)
213. שימו לב
(2011-03-18 14:09:07)
שימו לב שכל הכתבות נגד כתובות באותו סיגנון
יושב לו אחד משועמם בבית וכותב 100 כתבות נגד(בשם חב"ד כמובן)
ומאיים לבטל את המנוי שאין לו לכפר חב"ד
הרב הלפרין על תתיעש תמשיך כך
214. תגובה ל- 92
(2011-03-18 14:35:31)
אתה טוען שאתה משיחיסט גדול ומאמין בנבואותיו של הרבי?
מה עם ההוראה המפורשת של הרבי לפרסם שיש נביא בדורנו שהוא לא בערך לאנשי הדור שמנבא ש"הנה זה משיח בא"? מה עם ההוראה של הרבי בש"פ תזו"מ ה'תנש"א "ואנן חסידים נעניה אבתרייהו כל כ"ק מו"ח אדמו"ר" (שהוא משיח, כמו תלמידי חיא, שילה ועוד)? מה אתה אומר על-כך שהרבי עודד בכל כוחו במשך שנה וחצי את ההכרזה "יחי אדוננו" שאתה טוען שהיא מרחיקה יהודים מחב"ד? האם יכול להיות שהרבי שהוא המנהל והמשלח של כל בתי חב"ד בעולם, הוא בעצמו ייתן לגיטמצי חזקה ביותר לחילול שם ליובאוויטש? הרי הוא בעצמו הסכים שערוצי הטלוויזיה יבוא ל-770 בי' שבט תשנ"ג, ויסריטו ויפרסמו בכל העולם את ה"יחי"!!
215. כל הכבוד לעיתון כפר חבד
(2011-03-19 22:21:55)
עבורי עיתון כפר חבד קנה את עולמו
216. חסיד אמיץ
(2011-03-19 22:48:24)
חסיד אמיץ
217. סיפר לי אחד שעובד בעיתון כפר חב"ד
(2011-03-20 03:03:18)
שעד עכשיו בסה"כ התקשר ילד אחד בן 15 לבטל את המנוי של אבא שלו,
כל התגובות פה עם ההבטחות של אני ביטלתי ואני מבטל את המנוי
פשוט המצאות כזב של ילדים מתלהמים,
218. ראיון מוצלח
(2011-09-25 20:58:40)
בגלל זה רשמתי 47 מניום חדשים לכפר חבד
הוספת תגובה
כותרת:

תגובה:




© 2018 COL תקשורת - כל הזכויות שמורות אין המערכת אחראית לתוכן המודעות ואמיתותן