מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשע״ה 26.01.2015

המו"מ בן ישי לבן ארי תקוע: רבנים בכירים נפגשו עם הרב מאזוז

חשיפה: על רקע אי ההתקדמות במו"מ בין אלי ישי ומיכאל בן ארי לריצה משותפת על בסיס בלוק טכני, נפגשו הבוקר רבנים בכירים עם הרב הגאון מאיר מאזוז בנסיון לגשר על הפערים ובכדי למנוע אובדן קולות של הימין ● נציין, כי כבר בבחירות תשס"ו, הוציא בית-דין רבני חב"ד מכתב, בו נכתב בין-היתר: "אין להצביע עבור רשימה אשר אין לה שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה, ובפרט לאחר העלאת אחוז החסימה" ● ייתכן כי גם במערכת בחירות זו, ללא אחדות, ייצא-לאור מכתב דומה  לפרטים המלאים בלעדי ל-COL: "המדיניות תשמר - חב"ד לא תתמוך בשום מפלגה"
המו
ישי ובן-ארי (צילומים: שניאור שיף ואליהו לוי - COL)

ל-COL נודע כי רבנים בכירים נפגשו בבוקר עם ראש ישיבת "כסא רחמים" בב"ב הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א בנסיון לגשר על הפערים עם ד"ר מיכאל בן ארי ומפלגת העם איתנו בראשות אלי ישי - בכדי למנוע אובדן קולות של הימין.

מהמידע שהגיע לידינו עולה כי הרבנים (ששמותיהם שמורים במערכת) ביקשו להביע את חששם הגדול שלפחות ארבעה מנדטים עלולים לרדת לטמיון במקרה שלא יצא אל הפועל מהלך הריצה המשותפת על בסיס בלוק טכני. יודגש כי אותם רבנים רחוקים מלעסוק בפוליטיקה, אולם חששם הגדול הביא אותם לעלות למעונו של הרב מאזוז.

עוד נודע כי בן ארי קיבל הצעה שתבטיח את מקומו בכל סיטואציה בכנסת הבאה. עפ"י המידע שהגיע לידינו בן ארי טרם השיב בחיוב להצעה והמו"מ נמצא כרגע במבוי סתום (נכון למועד פרסום הכתבה).

למרות זאת, לא מן הנמנע שנשמע בקרוב פריצת דרך במו"מ. נציין כי יום חמישי השבוע נקבע כמועד האחרון  לסגירת הרשימות.

גורמים בכירים הזהירו את הצדדים: "אי-האחדות עלולה לסכן את גוש הימין".

נציין, כי כבר בבחירות תשס"ו, הוציא בית-דין רבני חב"ד מכתב, בו נכתב בין-היתר: "אין להצביע עבור רשימה אשר אין לה שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה, ובפרט לאחר העלאת אחוז החסימה". ייתכן והרבנים יפרסמו שוב נוסח זה, במקרה והצדדים לא יגיעו לאחדות.

מקורבי בן ארי הגיבו: "הוא קיבל מקום לא ריאלי ברשימה. מדובר בהצעה משפילתה. בן ארי מביא הרבה יותר קולות מחברי מפלגתו של ישי. אנשי יחד רוצים את הקולות של בן ארי על מנת לעבור את אחוז החסימה, אבל לא רוצים את בן ארי בכנסת".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.