מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשע״ט 13.12.2018

הטרור נמשך: 2 יהודים נרצחו בפיגוע ירי ב'בנימין'

בפיגוע ירי שבוצע מרכב חולף בגבעת אסף שבבנימין נרצחו 2 אנשים הי"ד, ושנים נוספים פצועים באורח קשה מאוד • כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום והעניקו טיפול ראשוני לארבעה פצועים כאשר 3 מתוכם במצב אנוש ואחת באורח קשה • מתעדכן >>>
הטרור נמשך: 2 יהודים נרצחו בפיגוע ירי ב'בנימין'
צילומסך YNET

2 יהודים נרצחו היום (ה') בפיגוע ירי שבוצע מרכב חולף בגבעת אסף שבבנימין. שנים נוספים פצועים באורח קשה מאוד, כך נמסר מ'כוחות ההצלה'. 

'כוחות הצלה' רבים הוזעקו למקום והעניקו טיפול ראשוני לארבעה פצועים כאשר 3 מתוכם במצב אנוש ואחת באורח קשה.

בשעה 11:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצועים בכביש 60, כ-2 ק"מ דרומית ליישוב עפרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה דיווחו בתחילה כי הם מעניקים טיפול לארבעה פצועים קשה בסיוע כוח רפואה של צה"ל.

בהמשך מסר אלי בין, מנכ"ל מד"א, כי הצוותים קבעו בשטח את מותם של שניים מהפצועים. שניים אחרים פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

אתר YNET דיווח כי "מדובר על תא שטח שבו התרחשו כמה אירועי טרור משמעותיים בחודש האחרון. זה החל עם פיגוע ירי לפני שלושה שבועות לעבר אוטובוס - ירי שבוצע מנשק מסוג M-16, שממנו נפצעו שניים באורח קל. גל הטרור המשיך בפיגוע ביום ראשון בעפרה, כ-3 ק"מ משם. גם פעילות צה"ל ללכידת המחבלים התרחשה בתא השטח בבנימין - באזור רמאללה".

צה"ל: "בהמשך לדיווח על ירי בצומת אסף שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין", מחבל יצא מרכבו ופתח בירי בטרמפיאדה בצומת לעבר אנשים שהיו במקום. בנקודה מספר נפגעים. לוחמי צה"ל סורקים במרחב אחר המחבלים שנמלטו מהזירה ומבצעים בידוקים בכל הכניסות והיציאות במרחב."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.