מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ב 18.12.2011

ה'חוזר' של הרבי נפגש עם הרב חיים קנייבסקי ● חשיפה

פגישה מפתיעה במיוחד נערכה הערב (ראשון) בין ה'חוזר' הראשי של הרבי, הרב יואל כהן, לגאון הרב חיים קנייבסקי מגדולי הרבנים של הציבור הליטאי ● על מה דיברו השניים ומה הוענק לרב קנייבסקי בסיום הפגישה? לסיפור המלא, פרסום ראשון
ה'חוזר' של הרבי נפגש עם הרב חיים קנייבסקי ● חשיפה
(צילום בלעדי: COL)
מאת מנחם כהן

פגישה מפתיעה במיוחד נערכה הערב (ראשון) בין ה'חוזר' הראשי של הרבי, הרב יואל כהן, לגאון הרב חיים קנייבסקי מגדולי הרבנים של הציבור הליטאי.

הפגישה, שנמשכה כחצי שעה, נערכה במעונו של הרב קנייבסקי בבני-ברק. בפגישה נכחו גם ראש ה'כולל' החסידי בנחלת הר-חב"ד שבקריית-מלאכי הרב אברהם-מענדל ווכטער והרב משה שילת.

הפגישה נקבעה מראש ולא הייתה חלק מ'קבלת הקהל'. הרב יואל כהן הוצג לרב קנייבסקי כ"חוזר הראשי של הרבי מליובאוויטש שהגיע בימים האחרונים לארץ-הקודש מחצר 770".

לאורך כל הפגישה עלו נושאים תורניים, ובפרט בענייני דיומא של חג-החנוכה. הרב יואל כהן חזר על שיחות של הרבי והרב קנייבסקי האזין, נהנה ואף הראה התייחסויות שלו לנושאים אלו בספריו השונים שחיבר במהלך השנים.

"הגעתם לארץ לחג-החנוכה", שאל הרב קנייבסקי וה'חוזר' השיב: "אנחנו חוזרים כבר הלילה, הגענו לכבוד י"ט כסלו". הרב קנייבסקי חייך בהנאה.

לקראת סיום הפגישה, העניקו הרבנים לרב קנייבסקי את סדרת "ליקוטי שיחות - מהדורת בני הישיבות". הסדרה יצאה-לאור באחרונה וזכתה לתהילה רבה בעולם התורה.

"זה בבחינת 'דמי חנוכה'", התבטא הרב קנייבסקי כשקיבל לידיו את סדרת הספרים המכילה אוצר שלא יסולא בפז מתורתו הקדושה של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.