מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשע״ד 22.09.2014

ההתוועדות הראשונה של תשרי: הרב שטרנברג התוועד. צפו

לאחר יום עמוס של סדרי לימוד וקבלת פנים לאורחים החדשים שהגיעו היום, כשבדרכם ל-770 הם נכנסים לאהל הק', קיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי' אתמול בלילה, עד לשעות המאוחרות, פארברענגען חסידי ספוג לחלוחית עם שליח הרבי בניו לונדון - קונטיקט, הרב אברהם שטרנברג  ההתוועדות הראשונה של תשריבלעדי ומיוחד ● תשרי בליובאוויטש תשע"ה: דיווחים וגלריות מכל המוקדים
ההתוועדות הראשונה של תשרי: הרב שטרנברג התוועד. צפו
(צילומים: איציק רויטמן)
לאחר יום עמוס של סדרי לימוד וקבלת פנים לאורחים החדשים שהגיעו היום, כשבדרכם ל-770 הם נכנסים לאהל הק', קיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי' אתמול בלילה, עד לשעות המאוחרות, פארברענגען חסידי ספוג לחלוחית עם שליח הרבי  בניו לונדון - קונטיקט, הרב אברהם שטרנברג.

הרב שטרנברג התוועד על גודל הזכות של אלפי האורחים שהגיעו לשהות חודש שלם במחיצת הרבי. בדבריו הוא הזכיר את מה שאירע בעת התוועדות ליל ג' דסליחות ה'תש"כ, כאשר הגיעו חלק מהנוסעים במסגרת הצ'ארטר הראשון ואמרו לחיים שאלו שטרם הגיעו יגיעו. הרבי הגיב בלחיים שאלו שכבר הגיעו, יגיעו...

הרב שטרנברג הרחיב בדברים על הקשר המיוחד בין רבי וחסיד - שהרבי מלווה כל חסיד, מנהיגו, ומסתכל עליו. הוא המשיך ודיבר גם על שמיעת קולו של הרבי, הנשגבת מהשגת השכל - בבחינת "אזוי אזוי איז דער עניין" (כהסיפור הידוע על ר' הירש מצ'רניגוב).

סביב שולחנות מלאים ב'פארבייסן', ותוך אמירת 'לחיים' ונגינה חסידית, הקשיב קהל האורחים לדבריו המעוררים של הרב שטרנברג, התעורר ויצא בתחושות מרוממות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.