מערכת COL | יום כ"ח טבת ה׳תשע״א 04.01.2011

האיש מאחורי המיתוג: "חב"ד סבלה מסוג של אנטי מיתוג"

זאב רביד, סמנכ"ל המיתוג של שלמור-אבנון-עמיחי ומי שעמד מאחורי המהלך של מיתוג חב"ד, אומר לאתר אייס: "חב"ד סבלו מסוג של אנטי מיתוג מכיוון שכל סניף בארץ מיתג את עצמו באופן עצמאי. הם הבינו בכוחות עצמם שנדרשת מתיחת פנים בהקשר המיתוגי של הארגון והיה צריך לעשות להם סדר ונקיון, פשוט כמו שזה נשמע" ● ומה הוא חושב באופן אישי על חב"ד? לסיפור המלא
האיש מאחורי המיתוג:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.