מערכת COL | יום י"ז אייר ה׳תשע״ח 02.05.2018

דקה הליכה מ-770: תמים חב"די הותקף על ידי אפרו-אמריקנים

בפעם השלישית בתוך שבועיים: אמש לקראת שתים-עשרה בלילה הותקף תמים חב"די מאה"ק הלומד בישיבת תומכי תמימים המרכזית 770 על ידי קבוצת אפרו-אמריקנים. בתוך דקות הוזעקו 'השומרים' לזירת האירוע והפושעים נלכדו. המשטרה, כך לפי הדיווחים, מסרבת להתייחס למקרה כאירוע על רקע לאומני • הלילה (שלישי) בפינת הרחובות 'טרוי' ואיסטערן פארקווי אירעה התקוטטות נוספת בין אפרו אמריקנים שהסתיימה ביריות. עשרות שוטרים וניידות חשו לזירה • הפרטים המלאים
דקה הליכה מ-770: תמים חב


סערה בקראון הייטס: תמים מארץ הקודש הלומד בישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית ב-770, הותקף השבוע על ידי קבוצת פושעים אפרו אמריקנים בפינת הרחובות 'פרזידנט' ו'אלבני', בעת שעשה את דרכו מבית חיינו לכיוון הפנימיה בה לן.

בתחילה, מספר הבחור, שמתי לב לנער אפרו-אמריקני שמאיץ את צעדיו לכיווני. לא לקחתי סיכון וחציתי במהירות את הכביש. לפתע הגיחו מהכיוון הנגדי שניים נוספים ותיכף התנפלו עלי והחלו להפלות בי את מכותיהם.

הבחור המותקף צעק לעזרה, מה שגרם לקבוצת הפושעים לנוס על נפשם לאחר דקות אחדות, לפני שהספיקו לבצע את זממם ולגרום לנזק חמור היל"ת.

ה'שומרים', שהוזעקו לזירת האירוע כעבור דקות ספורות, הצליחו בתום מרדף ממושך להניח את ידם על שלושת הפושעים ימ"ש, שתיכף נעצרו והובאו לחקירת המשטרה. על פי העדויות, על גופם של הפושעים נמצאו סכינים וכלי משחית דומים. במשטרה, כך על פי דיווחים, מסרבים להתייחס למקרה כתקיפה על רקע לאומני, אלא כמקרה שוד".

התושבים בשכונה נזעמים. "מדובר בפעם השלישית בשבועות האחרונים שמתרחשים פגעי שנאה שכאלה נגד יהודים. לא יתכן שמרחק דקת הליכה מ-770 לא יוכלו להסתובב ברוגע".

בתוך כך, מגיעות הלילה (שלישי) ידיעות על התקוטטות נוספת בפינת הרחובות טרוי ואיסטערן פארקווי - שני 'בלאקים' מבית חיינו - בין שני אפרו-אמריקנים שהסתיימה ביריות. עשרות שוטרים וניידות משטרה חשו לאירוע וחסמו את הרחוב לתנועה.

COL יעקב אחרי ההתפתחויות וידווח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.