מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ח 21.12.2017

דידן נצח, ושמחה גדולה: הנשיא טראמפ שחרר את רובשקין

דידן נצח! בהתרגשות ובשמחה גדולה התקבלה הבשורה על שחרור שקבע נשיא ארה"ב טראמפ לר' שלום מרדכי רובשקין • הודעה על כך יצאה מדוברות הבית הלבן לפני זמן קצר. בשורה משמחת זו מתקבלת בשמחה גדולה אצל חסידי חב"ד ובציבור היהודי בכלל, ב'זאת חנוכה' וערב ה' טבת - 'דידן נצח' • רובשקין יוצא לחופשי
דידן נצח, ושמחה גדולה: הנשיא טראמפ שחרר את רובשקין


בהתרגשות ובשמחה גדולה התקבלה הבשורה על שחרור שהעניק נשיא ארה"ב טראמפ לר' שלום מרדכי רובשקין. הודעה על כך יצאה מדוברות הבית הלבן לפני זמן קצר.

רובשקין ניהל בעבר מפעל לייצור בשר כשר בארצות הברית שהיה הגדול מסוגו בעולם. הוא נתבע על ידי הרשויות על שורה של עבירות פליליות לכאורה, ונידון לעשרים ושבע שנות מאסר וקנס של 31 מיליון דולר, מה שהוגדר על ידי משפטנים כ'עונש לא פרפורציונלי'.

הציבור החרדי בארצות הברית התלכד כולו סביב משפטו של רובשקין, בערים רבות נערכו עצרות תמיכה ברובשקין וכן כסף רב נאסף לכיסוי הוצאות המשפט.

מלבד זאת החליטו להגיש בקשה לנשיא ברק אובמה באתר הבית הלבן "We the People" לחנון את רובשקין, בקשה שהגיעה ללמעלה מ-52 אלף חתימות, אך אובמה סירב לה.

כעת מגיעה הבשורה המשמחת שנשיא ארה"ב טראמפ שחרר את רובשקין, ומתקבלת בשמחה גדולה אצל חסידי חב"ד ובציבור היהודי בכלל, ערב ה' טבת - 'דידן נצח'.

וזו לשון הודעת הבית הלבן:

משרד מזכיר העיתונות
לשחרור מיידי
הנשיא טראמפ חנן את שלום רובשקין

היום, הנשיא דונאלד טראמפ ביטל את מאסרו של שלום רובשקין.

מר רובשקין הוא אב ל -5 ילדים בן 57. הוא ניהל בעבר את חברה כעסק משפחתי, שהיה המפעל הגדול ביותר לעיבוד בשר כשר. בשנת 2009 הוא הורשע בהונאה בנקאית ונידון לאחר מכן ל -27 שנות מאסר. מר רובשקין שוהה בכלא יותר מ -8 שנים בשל אותו משפט, שרבים מכנים אותו "מופרז" לנוכח הפער שלו עם עונשים המוטלים על פשעים דומים.

פעולה זו אינה חנינה נשיאותית. זה לא זיכוי הרשעתו של מר רובשקין אלא המונח 'שחרור בפיקוח'.

סקירת הנשיא והחלטתו בעניין רובשקין התבססה על הבעת תמיכה של חברי הקונגרס ועל חתך רחב של הקהילה המשפטית. קבוצה דו-מפלגתית של יותר מ -100 פקידי משרד המשפטים, התובעים, השופטים וחוקרי המשפט לשעבר, הביעו דאגה לגבי הליכי הראיות בפרשת מר רובשקין וחומרת עונשו. בנוסף, יותר מ -30 חברי קונגרס הנוכחיים כתבו מכתבים המבטאים תמיכה בבדיקת המקרה של רובשקין".

הבשורה כאמור התקבלה בשמחה גדולה בריכוזי אנ"ש ובעולם היהודי כולו, וב-770 נערכים כעת ריקודים סוערים באווירת 'דידן נצח'.

COL ימשיך לעקוב ולעדכן בהתפתחויות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.