מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״א 12.06.2011

בחורים מישיבת חב"ד בצפת תלו שלטים ונעצרו על-ידי השב"כ

סתימת פיות: מספר בחורים מישיבת חב"ד בצפת נעצרו ביום שישי על-ידי מאבטחי השב"כ, לאחר שתלו מודעות "לא לחלוקת ירושלים" ברחבי העיר - לקראת הגיבושון של ראש-הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לחברי הקואליציה  לסיפור המלא
בחורים מישיבת חב
מחו על "שלימות הארץ" - ונעצרו (צילום אילוסטרציה: COL)

מאת כתב COL

מספר בחורים מישיבת חב"ד בצפת נעצרו ביום שישי בבוקר על-ידי מאבטחי השב"כ - לאחר שתלו מודעות "לא לחלוקת ירושלים" ברחבי העיר.

ראש-הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה אירחו בשבת את חברי הקואליציה לגיבושון מיוחד בצפת. עשרות חברי-כנסת ובני משפחותיהם התאחדו לשבת אחת, ללא פוליטיקה וחילוקי דעות.

קודם השבת, מספר בחורים מהישיבה בצפת תלו מודעות במקומות שונים ברחבי העיר. מאבטחים בשב"כ שהסתובבו בכל פינה בעיר, עצרו את הבחורים. הם נלקחו לחקירה ורק כעבור מספר שעות שוחררו בערבות. הם קיבלו זימון לחקירה ביום ראשון.

נתניהו עלה ל"לוי"

בסעודת ליל שבת התכבד שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי ונשא דבר תורה על פרשת השבוע. בתפילת שחרית כשחיפש הגבאי אחר "לוי", אמר ראש-הממשלה נתניהו: "גם אני לוי", והוזמן לעלות - כך מדווח אתר "כיכר השבת".

לאורך השבת כולה, נעשתה התחשבות בשומרי השבת. מארגני הגיבושון ביקשו לשמור על כבודה של שבת, וכחלק מזה ביטל ראש הממשלה את השתתפותו בסיור בסמטאות צפת.

אם ראש-הממשלה אכן היה לוקח חלק בסיור, היו אנשי בטחון נאלצים לחסום כבישים ולחלל את השבת בפרהסיה. מאותה סיבה גם שרים בכירים אחרים וויתרו על הסיור, ורק נשות חברי-הכנסת השתתפו בו בסופו של דבר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.