מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ח 04.07.2018

אבל כבד: התמים שמואל שדמי ע"ה מרעננה

בצער רב וביגון קודר התקבלה הידיעה על פטירתו של התמים שמואל שדמי ע"ה, בנם של שלוחי חב"ד ברעננה - יבדלחט"א הרב אליהו וסימה שדמי שיחיו • לכתבה המלאה הלווייתו תצא היום בשעה 12:00 מביתו, רחוב אוסטרובסקי 30, רעננה, ותעבור דרך בית חב"ד בדרכה אל בית העלמין כפר נחמן בעיר, בשעה 13:00. יושבים שבעה בבית המנוח> בנו של השליח ברעננה נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים > לילה של תפילה ברעננה: הקהילה הגיעה לבית השליח > לרפואת בן השליח: החברים ערכו תפילה בכותל המערבי> בכינוס השלוחים: התפללו לרפואת בן השליח מרעננה 
אבל כבד: התמים שמואל שדמי ע
ארכיון COL
בצער רב וביגון קודר התקבלה הידיעה על פטירתו של התמים שמואל שדמי ע"ה, בנם של שלוחי חב"ד ברעננה - יבדלחט"א הרב אליהו וסימה שדמי שיחיו.

לפני חצי שנה הת' שמואל ע"ה, בן 23, עזר בבתי חב"ד של אביו כמנהל הפעילות, והיה בדרכו לאסוף אורח לשבת, ובדרך נפצע בתאונה קשה. האורח שהבחין כי עבר זמן רב ושמואל טרם הגיע, חייג להוריו על מנת לעדכן אותם כי שמואל לא הגיע עד כה וגם לא עונה לטלפון.

אביו יצא במהירות למקום, אסף את האורח והחל בחיפושים אחר בנו. כשפנה לתחנת המשטרה, נמסר לו על התאונה ועל מצבו הקשה של בנו. משם יצא אביו במהירות לבית הרפואה 'בילינסון', לשם הועבר לאחר טיפול ראשוני בבית הרפואה 'מאיר' בכפר סבא. מאז היה שרוי בתרדמת.

ת.נ.צ.ב.ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.